Maioneză Ducane pentru atac, rețetă cu fotografie

Conținutul articolului



Sistemul de nutriție, dezvoltat de marele nutriționist francez Ducane, a câștigat o mare popularitate în rândul celor care doresc să dobândească armonie și o formă fizică excelentă. Un renumit doctor a rupt toate stereotipurile în ceea ce privește nocivitatea maionezei. Cum se prepară canoneza în funcție de Ducane – rețeta acestui sos nu este similară cu cea clasică, deoarece pentru prepararea sa nu este recomandat să folosești ulei vegetal. O linguriță de pansament va schimba gustul obișnuit al felului de mâncare, adăugându-i noi culori.

Diferențele dintre maioneza clasică și maioneza Ducane

Utilizarea maionezei Ducane în dietă, în loc de sosul obișnuit gustos din magazin, va da un rezultat complet uimitor. În exterior, aceste produse sunt foarte asemănătoare, dar o culoare ușor gălbui și o consistență cremoasă este singurul lucru care le face asemănătoare. Diferențele dintre maioneza clasică și maioneza de Ducane sunt mari. Puteți face o alegere în favoarea sosului de casă, datorită calităților sale:

  • Următoarele ingrediente sunt incluse într-un sos clasic: ulei de floarea soarelui, gălbenuș de ou, oțet, suc de lămâie, condimente, muștar. Rețeta folosită pentru a face maioneza Dukanov elimină utilizarea uleiului vegetal, înlocuindu-l cu jeleu de petrol și alte alimente mai sănătoase: brânză de vaci, lapte, iaurt sau kefir.
  • Doar gălbenușul de ou fiert este potrivit pentru sosul de dietă.
  • Conținutul caloric al acestor produse este, de asemenea, diferit. Sosul preparat după rețeta Ducane – conține un minim de calorii, poate fi introdus în dietă în timp ce urmează o dietă și slăbește. Produsul din magazin este bogat în calorii, iar utilizarea sa frecventă poate provoca creștere în greutate..
  • Substanțe dăunătoare. Produsele de pe rafturile supermarketurilor includ adesea o listă impresionantă de substanțe chimice: arome, arome, dar sosul Ducani elimină prezența substanțelor dăunătoare, a căror utilizare poate afecta negativ sănătatea umană.

Cum se face dieta maioneză acasă

Mâncarea lui Ducan nu este o interdicție pentru una dintre cele mai iubite sosuri ale multor oameni de pe planetă, ci o alternativă rezonabilă. Pentru a prepara singur maioneza dietetică acasă – pur și simplu, veți găsi produsele necesare în frigiderul dvs. Acest sos poate fi folosit pentru pierderea în greutate, este gustos și inofensiv. Pentru a face maioneză la domiciliu, va dura puțin și rețete cu fotografii.

Rețetă de maioneză Ducane

În fiecare etapă a dietei, se propune un principiu special al rețetei de maioneză Ducane, dar baza și compoziția produselor nu sunt deosebit de diferite. Pentru a recrea un gust apetisant, veți avea nevoie de ouă fierte, muștar, suc de lămâie și îndulcitor. Este dificil să vă imaginați maioneza fără ulei, dar în loc de legume este necesar să luați vaselină. Prepararea sosului include adăugarea de condimente, condimente, ierburi tocate, usturoi, ardei iute. Principalul lucru este să nu folosiți maioneză în cantități mari, un nutriționist vă poate permite să mâncați nu mai mult de 2 lingurițe. sos la un moment dat.

Maioneză Ducane pentru atac

  • Timp de gătit: 7 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Conținut caloric: 188,6 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: ușor.

Maioneza Ducane pentru atac este complet inofensivă. Datorită conținutului de parafină lichidă, produsul ajută la a scăpa de diverse boli. Produsul finit nu trebuie abuzat, 3 linguri este suficient pentru a adăuga varietate în dietă. Dacă doriți, puteți adăuga o cantitate mică de marar, condimente, usturoi la maioneză conform Ducane. Utilizarea acestui produs dimineața nu vă va împiedica să pierdeți kilograme în plus în această fază a dietei.

ingrediente:

  • gălbenușuri de ou – 2 buc .;
  • ulei de parafină – 1 lingură. l .;
  • brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi – 250 g;
  • muștar – 1 lingură;
  • sare – un vârf;
  • suc de lămâie – 1 lingură. l .;
  • îndulcitor – 1 comprimat.

Metoda de gătit

  1. În gălbenușuri se adaugă înlocuitor de zahăr dizolvat în 1 linguriță de apă, sare și muștar. Bateți cu un mixer.
  2. Apoi se toarnă în coaja de lapte fermentat, fără oprire, se toarnă ulei într-un flux subțire.
  3. Adăugați sucul de lămâie. Se amestecă bine.

Maioneză Ducane pentru atac

Rețetă de maioneză Ducane fără ulei de vaselină

  • Timp de gătit: 10 minute.
  • Porții pe container: 2 persoane.
  • Conținut caloric: 133,5 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: ușor.

Pentru a realiza o astfel de rețetă este simplu, la doar 10 minute, iar felul tău obișnuit, modest, a devenit dominant pe masă. Trebuie să fierbeți ouăle fierte tare, altfel sosul nu va avea un gust atractiv. Acest produs este excelent pentru a salata salate. Puneți umplutura finită o perioadă într-un loc rece și serviți la masă, ușor presărată cu ierburi tocate.

ingrediente:

  • gălbenuș fiert – 1 buc .;
  • muștar pudră – 1 lingură;
  • otet de cidru de mere – 1 lingura;
  • lapte cu conținut de grăsime 0% – 50 ml;
  • Sarat la gust;
  • piper după gust.

Metoda de gătit

  1. În recipient, amestecați gălbenușul, muștarul, sarea, piperul. Se macină și se încălzește bine într-o baie de apă.
  2. Turnați încet laptele. Se amestecă bine până se uniformizează..
  3. În continuare, trebuie să treci masa printr-o sită.

Maioneză Ducane fără jeleu de petrol

Maioneza cu iaurt

  • Timp de gătit: 5 minute.
  • Servire pe container: 3 persoane.
  • Conținut caloric: 83,9 kcal. / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: ușor.

Maioneza cu iaurt este un supliment dietetic incredibil de delicios. O combinație interesantă de produse adaugă culori noi sosului, făcând gustul său individual și unic. În primul rând, este mai bine să înveți regulile pentru prepararea unei soluții de acid citric, acest fapt important poate afecta gustul. Copiii tăi vor iubi acest sos, iar oaspeții vor fi încântați de talentul tău culinar..

ingrediente:

  • iaurt – 160 g;
  • muștar – 0,5 linguriță;
  • sare – un vârf;
  • îndulcitor – după gust;
  • soluție de acid citric – 0,5 linguriță;

Metoda de gătit

  1. Amestecați toate alimentele într-un recipient mic până când sosul este neted. Asigurați-vă că nu există coșuri nedizolvate..
  2. Puneți într-un bol și serviți..

Maioneza cu iaurt

Ducane Tofu Maioneză

  • Timp de gătit: 10 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 171 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: ușor.

Reteta de maioneza cu tofu Ducane poate fi folosita nu numai cu dieta. Acest sos va fi un plus minunat la orice masă în zilele de post. Puteți adăuga condimente, ierburi, usturoi în acest pansament. Produsul principal este tofu, înainte de a-l amesteca cu restul ingredientelor, frământați bine cu o furculiță. Varul nu trebuie abuzat, o cantitate mare de suc și sucuri vor da amărăciune.

ingrediente:

  • tofu brut – 300 g;
  • lămâie verde -? PC .;
  • zahăr – 5 g;
  • Muștar Dijon – 2 lingurițe;
  • sare – 1 lingură;
  • oțet – 1 lingură. l .;
  • Suc de lămâie – 1 lingură.

Metoda de gătit

  1. Mash tofu până moale. Mai bine folosiți un blender..
  2. În continuare, trebuie să adăugați muștar, sare și turnați zahăr. Apoi se toarnă oțet, tei și se amestecă bine.
  3. Se răcește masa rezultată.

Ducane Tofu Maioneză

Maioneză cu brânză de vaci

  • Timp de gătit: 7 minute.
  • Servire pe container: 4 persoane.
  • Conținut caloric: 118 kcal / 100 g.
  • Scop: pentru prânz, cină.
  • Bucătărie: franceză.
  • Dificultate: ușor.

Pentru a face uniforma maioneza cu brânză de vaci, folosiți un produs din magazin moale, se va combina mai bine cu alte ingrediente. Vă sfătuim să îl ștergeți printr-o sită, astfel încât să scăpați de coșuri. Înlocuitorul de zahăr trebuie dizolvat într-o linguriță de apă și abia apoi adăugat la alte produse. Drept urmare, veți primi un plus la mâncărurile pentru prânz și cină. Ei pot umple salate pentru sărbători și nu-ți face griji pentru a fi mai bine.

ingrediente:

  • gălbenușuri de ou – 2 buc .;
  • brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi – 250 g;
  • otet de cidru de mere – 1 lingura. l .;
  • muștar pudră – 1 lingură;
  • sare – 2 g;
  • îndulcitor – 1 comprimat;
  • parafină lichidă – 1 lingură. L.

Metoda de gătit

  1. Se amestecă într-un recipient adânc gălbenușurile, muștarul, sarea, se introduce un substitut de zahăr dizolvat. Bateți sosul până când amestecul devine ca smântâna. Această consistență este perfectă..
  2. Se toarnă brânză moale, apoi se toarnă treptat în ulei și se amestecă bine.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Maioneză Ducane pentru atac, rețetă cu fotografie
Actualizăm chituitul rosturilor de țiglă