Lista de dulciuri pe care le puteți mânca cu pierderea în greutate

Conținutul articolului



Aderând la o dietă strictă în fiecare zi, așa doriți să vă tratați cu ceva gustos, satisfăcător, bogat în calorii și dăunător. Dar ce să alegi: o figură zveltă sau chifle preferate, prăjituri, alte dulciuri? Nu toate femeile moderne știu că aceste două concepte pot fi combinate cu ușurință într-un singur complex de dietă. Trebuie să aflați ce dulciuri puteți mânca cu pierderea în greutate și în ce cantități. Informațiile colectate mai jos vă vor ajuta..

Cum se înlocuiește dulciurile cu pierderea în greutate

Mâncarea alimentelor bogate în calorii în timpul corectării greutății este contraindicată, interdicția se aplică dulciurilor de carbohidrați. Acești compuși organici nu sunt excretați complet din corp, se depun și formează pliuri de grăsime. Și până la urmă, dulciurile cu conținut scăzut de carbohidrați sunt o realitate, dar nu este recomandat să abuzezi de astfel de ingrediente alimentare. În cantități nejustificate, bunătățile dietetice afectează în mod negativ cifra, digestia, bunăstarea generală.

Fata alege între dulciuri și fructe.

Pentru a mânca pe deplin și a nu se îngrași, porțiile de zahăr din meniul dietetic trebuie să fie reduse la minimum și să scoată glucoza valoroasă pentru creier și circulația sângelui din miere, fructe, ciocolată neagră și alte dulciuri dietetice. Dacă organismul nu primește fructoză, „hormonul fericirii” nu este produs în volumele anterioare, iar o femeie care pierde în greutate poate deveni deprimată. Pentru a preveni acest lucru, laptele condensat, produsele de patiserie, prăjiturile trebuie înlocuite cu fructe uscate calorii și dietetice. Dar care este secretul unor astfel de dulciuri pentru corectarea greutății? De ce sunt valoroase pentru o dietă săracă în calorii?

Potrivit nutriționiștilor, aceste dulciuri conțin carbohidrați ușori diluați cu pectine care ard grăsime. Această combinație reduce absorbția carbohidraților, previne depunerea de grăsimi, formarea stratului subcutanat, activează procesele metabolice. Puteți utiliza dulciuri dietetice doar dimineața – până la 12 ore, ceea ce oferă o sursă suplimentară de energie valoroasă pentru întreaga zi.

După prânz, prezența dulciurilor în meniul zilnic este extrem de nedorită, deoarece procesul de digestie este întârziat vizibil, glucoza se acumulează în zonele cu probleme, iar în timp apare un strat de grăsime. Pentru o astfel de dietă, efectul corectării excesului de greutate nu este de așteptat, kilogramele în plus rămân în locurile lor originale, dulciurile împiedică pierderea în greutate. Caloriile primite în orele de dimineață sunt cheltuite mult mai repede pe parcursul zilei, nu zăbovești și nu umplu organele digestive.

Pentru a vă permite dulciurile pe o dietă este permis nu mai mult de două ori pe săptămână, chiar dacă acestea sunt mâncăruri cu conținut scăzut de calorii. Dacă o persoană care slăbește are o astfel de dorință în celelalte zile, cel mai bine este să limitați resorbția unei bucăți mici de ciocolată întunecată. Dar cum altfel puteți suprima dorința ireprosabilă de a mânca ceva gustos și satisfăcător?

Fructe uscate diferite

Prezentare generală a celor mai scăzute calorii și a dulciurilor sănătoase pentru o figură

Ce alimente cu un conținut ridicat de glucoză sunt considerate dietetice, cât sunt de benefice pentru organism? Urmărește o listă cu dulciuri cu un conținut scăzut de calorii, care sunt permise să fie consumate dimineața:

  1. Miere. Utilizarea periodică a acestui produs ajută la pierderea kilogramelor în plus, activează metabolismul, reglează digestia, asigură accesul glucozei la creier, calmează sistemul nervos, îmbunătățește și curăță sângele, crește imunitatea. Dulceața cu conținut scăzut de calorii suprima apetitul, în timp ce în compoziția sa naturală conține o cantitate mare de vitamine, minerale, oligoelemente.
  2. Fructe uscate. Aceste dulciuri dietetice înlocuiesc dulciurile, sunt utile pentru digestie și miocard, au un efect laxativ și tonic ușor și suprimă un apetit sălbatic. Este indicat să le consumăm proaspete, în caz contrar, după prepararea compotului din fructe uscate, unele dintre proprietățile benefice se pierd în timpul tratamentului termic.
  3. Marmeladă. În compoziția sa naturală, acest produs cu conținut scăzut de calorii conține pectine, astfel încât poate fi utilizat în siguranță pentru pierderea în greutate. Grăsimile sunt complet absente, dar doza admisibilă de astfel de dulciuri este de 25 g pe zi, porțiuni mari de bunătăți dăunează doar cifrei.
  4. Marshmallows și pastille. Aceasta este o altă dulcețe dietetică care ajută la pierderea în greutate rapid. Vorbim despre bunătăți cu consum redus de calorii care conțin pectine pentru descompunerea grăsimilor în stratul subcutanat al unei cifre problematice. Marshmallow cu pierderea in greutate intareste sistemul imunitar, reface deficitul de vitamine si minerale valoroase, satisface foamea. Este permis să mâncați nu mai mult de 50 de grame de dulciuri pe zi, altfel procesul de corectare a excesului de greutate încetinește.
  5. Ciocolata neagra. Acest produs cu conținut scăzut de calorii este util pentru inimă și vasele de sânge, are proprietăți antibacteriene. La corectarea zonelor cu probleme ale figurii, este permisă utilizarea acesteia în cantități limitate: doza zilnică admisă nu este mai mare de 30 de grame, dar cel mai bine este să alegeți dulciuri fără conținut de zahăr. Doar ciocolată de înaltă calitate poate fi consumată pe o dietă, crescând în continuare rezistența organismului la iritanții externi.
  6. Baruri Muesli. Astfel de dulciuri cu conținut scăzut de calorii devin o alternativă la ciocolata cu lapte. Pentru a le prepara, puteți utiliza fructe uscate, cereale, nuci, proteine, vitamine, fibre și carbohidrați. Muesliul cu conținut scăzut de calorii nu numai că suprimă foamea, dar hrănește creierul și cu glucoză. Cel mai bine este să gătiți dulciuri de casă, fără să vă puneți la îndoială utilitatea și proprietățile dietetice..
  7. Inghetata cu putine calorii. Aminoacizii naturali, ca componente active, stimulează producerea „hormonului fericirii”, deci dieta nu provoacă dor și iritabilitate crescută. Un număr mic de calorii nu afectează starea cifrei, nu există pliuri de grăsime. Porții zilnice nelimitate.

Cum să faceți dulciuri dietetice cu propriile mâini

Se primește răspunsul la întrebare, ce dulciuri cu conținut scăzut de calorii pot fi consumate în timp ce slăbești. Rămâne doar să ne amintim următoarea regulă: porțiile ar trebui să fie limitate, numai recepția de dimineață a unor astfel de feluri de mâncare este permisă. Pentru a-și păstra beneficiile, puteți găti mai multe rețete cu conținut scăzut de calorii acasă. Acesta este un mod sigur de a mânca gustos și de a nu se îngrași, dar o femeie care pierde în greutate va trebui să cheltuiască multă energie, timp liber în bucătărie. Rețete dulci calorii disponibile.

Prăjituri cu fulgi de ovăz

Dacă doriți să faceți dulciuri scăzute de calorii pentru ceai, dar o dietă strictă interzice făina, puteți utiliza următoarea rețetă:

  1. 300 de grame de ovăz, se toarnă apă clocotită, conform instrucțiunilor de pe pachet, se acoperă, se insistă până se răcește.
  2. Separat, turnați apă clocotită peste o mână de stafide, fructe uscate pre-feliate.
  3. Combinați fulgii de ovăz cu umplutura, adăugați nuci, semințe, scorțișoară după dorință.
  4. Amestecați compoziția într-o stare de uniformitate, formați bile de aceeași dimensiune.
  5. Pune prăjiturile crude pe o foaie de copt, coace 30 de minute la 180 de grade.
  6. Produse de patiserie cu conținut scăzut de calorii sunt gata!

Prăjituri cu ovăz proaspăt

Jeleu de fructe de pădure și fructe

Dulce cu nutriție corectă, dacă este gătit corect, este bun pentru figură și sănătate. Mai jos este o altă rețetă dulce de calorii:

  1. Clătiți printr-o sită 500 de grame de fructe congelate din soiuri neîndulcite, uscați pe un prosop.
  2. Se macină într-un mortar, se adaugă 2 căni de apă și se fierbe la foc moderat timp de 5-7 minute.
  3. Separat, dizolvați 20 de grame de gelatină într-un pahar cu apă caldă până când se formează o masă omogenă..
  4. Scoateți bulionul de fructe de fructe, adăugați amestecul de gelatină, amestecând bine compoziția rezultată.
  5. Se toarnă lichid de fructe în forme, se răcește la temperatura camerei, se pune peste noapte la frigider.

Jeleu de fructe și fructe de pădure

Mere coapte cu scorțișoară și miere.

Dulce pe o dietă poate fi nu numai gustoase, dar și sănătoase, cu un conținut scăzut de calorii. Mai jos este rețeta preferată a multor femei care pierd în greutate, care nu au putut refuza pe cele gustoase, în timp ce corecta o cifră problematică:

  1. Cojiți 6 mere mari, eliberați-le din miez, puneți pe o foaie de copt.
  2. Coaceți la cuptor 15 minute și, în acest timp, combinați mierea și scorțișoara într-un recipient separat.
  3. Scoateți tigaia, puneți umplutura în miezul fiecărui măr, reveniți la cuptor pentru încă 15 minute.

Mere coapte

Există un număr imens de fotografii cu rețete pas cu pas pentru anumite preparate cu conținut scăzut de calorii. Pentru a vedea vizual și a înțelege ce dulciuri de dietă puteți mânca cu pierderea în greutate, vedeți videoclipul de mai jos. După vizualizarea acestuia, puteți alege un meniu cu conținut scăzut de calorii, în timp ce este posibilă utilizarea de dulciuri, chiar și pe cea mai strictă dietă. Cu o abordare competentă, puteți pierde în greutate gustos și satisfăcător, cu înțelepciune și vă puteți permite totuși bunătăți. Atunci dieta dulce nu va rămâne strict interzisă.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Lista de dulciuri pe care le puteți mânca cu pierderea în greutate
Cum să scoateți o carcasă dintr-un puț pe cont propriu – metode și instrumente necesare