Legume de slăbire – o listă cu cele mai utile și mai puține calorii

Conținutul articolului



Bucatele gătite din legume pentru pierderea în greutate nu au un gust inferior ciorbei bogate și cartofilor înăbușiți. Conținut scăzut de calorii, conținut ridicat de vitamine și minerale – aceasta nu este o listă completă a beneficiilor unei astfel de diete.

Cum să slăbești la legume

Este foarte rapid să slăbești în legume, sute de oameni au experimentat acest meniu eficient. După ce a trecut printr-o dietă vegetală, o persoană se simte mult mai bine, pierde câteva kilograme într-o săptămână. Datorită conținutului ridicat de fibre, a căror fibră dietetică absoarbe toxinele, produsul ajută la eliminarea toxinelor, la curățarea organismului, la stabilirea digestiei. Legumele conțin o cantitate mică de carbohidrați, dar saturați bine. Puteți include în dietă pâine de cereale, fulgi de ovăz, produse lactate. Câteva reguli vă vor ajuta să obțineți rezultate în 2 săptămâni..

  • aportul de legume pe zi nu trebuie să depășească 1,5 kilograme;
  • Nu uitați să beți multă apă (apă, ceai verde). Acest lucru este necesar pentru a elimina toxinele;
  • folosiți semințe de in și ulei de măsline pentru dressingul salatei.

Fata ține legume în mână

Ce legume puteți mânca cu pierderea în greutate

Aproape toate fructele din grădină pot fi consumate pentru pierderea în greutate, dar există cele al căror aport ar trebui să fie limitat: legume rădăcinoase, pepeni, sfeclă, rubarba, sorel, napi. În meniul zilnic trebuie să fie:

  • morcov;
  • spanac;
  • brocoli;
  • arc;
  • roșii
  • țelină;
  • dovlecel;
  • castraveți
  • pepene;
  • ridiche daikon;
  • usturoi;
  • Mazare verde;
  • varză (alb, roșu, conopidă).

Legumele gătite pentru pierderea în greutate sunt potrivite pentru aproape toți oamenii, cu condiția să nu existe alergie. Cu precauție, o astfel de dietă cu conținut scăzut de calorii este folosită pentru bolile intestinale, deoarece încărcătura pe ea crește datorită cantității mari de fibre din dietă. Dacă nu doriți să vă îmbunătățiți, încercați să coaceți mâncăruri în cuptor sau să faceți tocană: există multe rețete potrivite.

Legume cu conținut scăzut de calorii

Mâncarea legumelor cu conținut scăzut de calorii îți va crește șansele de a obține mult așteptata cifră perfectă în câteva săptămâni. Este optim să le alegeți pe cele care conțin în 100 de grame nu mai mult de 100 de calorii. Este vorba despre orice verdeață, castraveți, roșii, broccoli, cicoare, vinete, țelină, fasole, morcovi, ardei, dovleac, sfeclă, varză kohlrabi, spanac. Trebuie să aveți grijă ca în timpul gătitului să nu-și schimbe conținutul de calorii: să nu abuzați de unt, zahăr și sare, ceea ce poate complica digestia și poate prelungi procesul de pierdere în greutate.

Varza Kohlrabi

Legume cu calorii negative

Legumele care ard grăsimi sunt foarte bune pentru menținerea metabolismului în corpul uman. Dacă sunteți hotărât să scăpați de câteva kilograme în plus, includeți țelină, sparanghel, sfeclă, broccoli, morcovi, roșii în dietă. Faceți salate de conopidă, castraveți, păpădie și frunze de cicoare, crescătoare, adăugați puțin usturoi, fasole verde. Se admite puțin piper roșu, tei, salată, ceapă, ridiche, rubarba, spanac, napi, pepene verde.

Esența alimentelor cu calorii negative este că organismul cheltuiește mai multă energie pentru digestia sa decât primește de la ei. Din această cauză, există un deficit de calorii care promovează pierderea în greutate. Dacă combinați în mod corespunzător ingrediente din plante cu gust, veți obține salate delicioase și sănătoase. Foamea poate fi stinsă și cu apă cu ghimbir sau suc de lămâie, care stimulează metabolismul..

Legume sănătoase de slăbire

O persoană care intenționează să slăbească ar trebui să cunoască legume utile pentru pierderea în greutate. Principalul factor determinant va fi conținutul de fibre și o cantitate mică de carbohidrați. Cadourile grădinii, în care există mult amidon (dovleac, cartofi, mazăre), ar trebui alternate cu alte produse. Dar sparanghel, țelină și anghinare pot fi consumate în siguranță în orice cantitate. Pentru a preveni problemele cu intestinele, luați o lingură de ulei de semințe de in dimineața. Cu toate acestea, dacă asezonați salate cu ulei, acest lucru nu este necesar..

Legume crude de slăbire

Legumele crude pentru pierderea în greutate sunt foarte utile, însă trebuie reținut faptul că consumul excesiv al unor cadouri din grădină poate agrava bolile gastrointestinale cronice (gastrită, ulcere, tulburări). Înainte de a începe o astfel de dietă, este mai bine să consultați un nutriționist, el va selecta cea mai bună opțiune pentru dietă.

Legumele și salatele crude mărunțite sunt importante pentru a mânca imediat după gătit. O lungă ședere pe masa acestor feluri de mâncare va atrage pierderea de vitamine. Dacă gătiți salate, atunci nu pot fi asezonate cu maioneză. Folosiți semințe de in, susan, ulei de măsline. Este permisă îmbracarea cu iaurt neindulcit sau smântână cu conținut scăzut de grăsimi. În fiecare zi trebuie să bei 2 litri de apă.

Salată de legume într-o farfurie

Legume de slăbit încărcate

Mulți nutriționiști susțin că utilitatea legumelor depinde de modul în care sunt preparate. Legumele încărcate pentru pierderea în greutate vă permit să obțineți o cifră subțire. Acest mod de procesare a alimentelor poate ajuta la conservarea vitaminelor. Datorită aparatelor de bucătărie moderne, prepararea legumelor pentru dietă este foarte simplă: le puteți toca pur și simplu cu apă, cu adăugarea de sos de soia, smântână ușoară sau suc de roșii, pastă de ardei.

Regim de slăbire a legumelor

Este util pentru persoanele care doresc să își schimbe radical figura, să se lipească de o dietă vegetală pentru pierderea în greutate. Un kilogram și jumătate de cadouri proaspete de grădină ar trebui consumate în fiecare zi. Cel mai bine este să folosiți acele fructe care sunt cultivate în grădina dvs., dar puteți cumpăra pe piață de la un comerciant de încredere. Dieta pe legume este utilă la orice vârstă. A fost creat nu numai pentru pierderea în greutate, ci și pentru tratamentul apatiei și tulburărilor nervoase..

Dieta de legume împletite

Multe legume trebuie gătite. Le puteți coace în cuptorul cu microunde, pe aragaz, pe foc deschis, folosind un aragaz lent sau în cuptor. Păstrarea unei diete cu legume înăbușite este o plăcere dacă îți prepari preparatele preferate. Puteți găti tocanite sau bunătăți gustoase neobișnuite, care vă vor ajuta să slăbiți. Refacerea alimentației cu aceste alimente, veți deveni cu siguranță o persoană sănătoasă și activă. Lista de exemple de feluri de mâncare pentru o dietă:

  • varza fiarta cu turmeric;
  • piure de dovleac cu conopidă;
  • Fasole fiarta cu ardei copt copt:
  • legume asortate din varză (conopidă, Bruxelles și alb) cu adaos de morcovi;
  • amestec de legume înghețate încolțite cu fasole.

Legume aburite pe o farfurie

Dieta de legume crude

Datorită dietei cu legume crude, mulți au obținut rezultate incredibile. Produsele nu necesită niciun tratament termic. Este necesar doar să le clătiți bine sub apă și să vă bucurați de gustul natural al darurilor naturii. În dietă pot fi introduse iaurturi cu conținut scăzut de grăsimi, carne fiartă, pește abur, ouă de prepeliță. Regimul de băut este simplu: ceai fără zahăr dimineața și apă în timpul zilei. În doar 5 săptămâni dintr-o astfel de dietă, vei arăta grozav. Trebuie să părăsiți dieta fără probleme, astfel încât organismul să nu fie stresat.

Dieta pe legume congelate

Gospodinele gospodărești din vară au umplut congelatorul frigiderului cu cadourile grădinii. Dacă nu aveți una, este în regulă. Amestecurile congelate de legume sunt vândute pe rafturile magazinului. Nu sunt mai rele decât semifabricatele, iar ambalajul are întotdeauna o compoziție. Dieta pe legume congelate este mai populară iarna, aderând la ea, vei fi în formă până în primăvară. Dar nu ar trebui să vă limitați doar la cadourile grădinii, produsele proteice vor deveni un plus viu:

  • carne (carne de vită, iepure);
  • pasăre (curcan, pui);
  • pește (pescăruș, polen);
  • fructe de mare (calmar, creveti, midii);
  • produse lactate (conținutul maxim de grăsimi de 5%).

În cantități mici, puteți mânca paste, cereale, produse de patiserie din făină de ovăz și fructe uscate. Merită să excludeți din meniu bananele și strugurii, aceste fructe au multă fructoză și nu puteți pierde în greutate cu ele. Este indicat să mănânci de 5-6 ori pe zi, în porții mici, aproximativ două sute de grame. Este important să mănânci în același timp și să bei apă. Nu luați carbohidrați cu 3 ore înainte de culcare. Preferă drumeții și exerciții ușoare.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Legume de slăbire – o listă cu cele mai utile și mai puține calorii
Cum să faci singur o scară. Partea 2: realizarea marșurilor