Înot pentru începători: cum să respirați și să stați pe apă cu video

Conținutul articolului



Dacă apare o întrebare în fața unui adult, cum să înveți să înoate independent, va fi corect să-l trimiți în apă: o piscină sau un iaz. Această abilitate poate fi dobândită fără ajutorul unui instructor, pe baza instrucțiunilor online și a videoclipurilor tematice. Pregătirea periodică și dorința sunt factorii principali pentru formarea de succes și atingerea obiectivelor tale..

Tehnici de înot

Se știe că înotul este o abilitate care permite unei persoane să rămână pe apă și să se deplaseze prin ea. Uneori, la vârsta adultă, trebuie să înveți această abilitate. Puteți face singur. Înainte de a începe antrenamentul practic, ar trebui să vă familiarizați cu fundamentele teoretice ale tehnicii înotului. Există 4 stiluri principale de înot:

  • lovitură de sân – mișcări sincrone ale membrelor cu poziționarea paralelă a corpului (asemănătoare cu broasca);
  • târâre pe piept – lovituri alternative ale părților stângi și drepte ale corpului;
  • se târăște pe spate – înotătorul stă în apa de pe spate și se mișcă ca un iepure pe stomac
  • accident vascular cerebral – lovituri simultane de mână și mișcări ale corpului asemănătoare valurilor.

Este mai ușor pentru un începător să stăpânească independent stilul de crawl pe pieptul său. O subspecie a acestui stil este asemănătoare câinelui, care este executată fără a scoate brațele. Deseori apare întrebarea, nu numai cum să înveți să înoți independent, ci și unde să îți conduci cursurile: în mare sau în piscină? Ambele opțiuni sunt răspunsul corect. Învățarea să înoți adulții în piscină va fi mai ușoară în cazurile în care există o anumită teamă de apă și vă puteți antrena tot timpul anului. Apa de mare are o densitate ridicată, astfel încât este mai ușor să rămână pe suprafața sa.

Târâre pe piept

Cum să înveți să stai pe apă

Când învățăm să înotăm singuri, prima abilitate necesară stăpânirii este învățarea de a rămâne pe apă. Există mai multe exerciții care te pot ajuta să rămâi pe linia de plutire. Fiecare are o condiție prealabilă – plămânii plini, aer din care nu puteți expira în timp ce sunteți pe suprafața apei. Acesta servește ca un fel de salvare care îți va ține corpul fără mișcare și dispozitive de asistență..

Exerciții

Pentru a învăța să rămâi la linie, vei ajuta binecunoscutul exercițiu „asterisk”. Este baza modului de a învăța să înoți independent. Un asterisc ajută la depășirea fricii de apă. Procedați după cum urmează:

  • mergi la o adâncime mică;
  • luați cât mai mult aer posibil în timp ce stați în picioare;
  • coboară-ți fața sub apă;
  • întindeți brațele, picioarele, trebuie să fie îndreptate la coate și genunchi;
  • culcați-vă pe suprafața apei cât mai mult timp cu membrele drepte.

Un alt exercițiu practic util este float-ul. Pentru punerea sa în aplicare, va trebui să vă îndepărtați de coastă, astfel încât apa să vă ajungă la gât. Respirați adânc, faceți o baie. După imersiune, îndoiți genunchii, apucați picioarele cu palmele. Corpul tău va începe să se ridice, spatele tău va fi deasupra apei. Repetați acest exercițiu pentru a învăța să nu vă scufundați..

Pentru a simți greutatea picioarelor, care este depozitată în apă, încercați să efectuați exercițiul „alunecare” de unul singur. Intrați în rezervor la nivelul pieptului, întoarceți-vă spre fața malului. Inhalează și ghemuiește, cufundat complet. Împingeți-vă picioarele de jos, direcționând mișcarea în sus și înainte, nu folosiți mâinile în proces. Rămâneți în această poziție cât puteți. După aceea, veți simți că picioarele vă cad în jos, întorcând poziția verticală a torsului.

Înot pentru începători

Pentru cei care doresc să învețe cum să învețe rapid să înoate independent, au fost elaborate o serie de reguli. Respectarea anumitor condiții va crește eficacitatea instruirii și va accelera procesul de învățare:

  • mâncați cu cel mult 2 ore înainte de lecție;
  • timp optim pentru ore – de la 16 la 19 ore;
  • inota intr-o zi;
  • înainte de a înota, întinde-ți mușchii pe mal.

Respirație corectă

O sarcină importantă și dificilă este să respirați corect în timp ce înotați. Respirațiile adânci trebuie să fie efectuate deasupra suprafeței apei, iar exhalațiile – sub ea. Aerul acumulat ajută la menținerea persoanei în poziția corectă. Puteți învăța cum să respirați singuri în aceleași moduri pe care le folosesc înotătorii profesioniști. Pentru a face acest lucru, luați aer în plămâni, scufundați-vă în bazin și expirați-l complet nu prin nas, ci prin gură. Repetați exercițiul fără întrerupere.

Antrenament în mișcare

Mâinile într-un iaz sau bazin se mișcă reflexiv. Trebuie să fie trase în față și deplasate alternativ în sensul acelor de ceasornic, țineți perii cu găleți. Sarcina principală a înotătorilor se duce la picioarele lor, de aceea este important să stăpânești tehnica mișcării membrelor inferioare. Petreceți primele lecții în apă superficială într-un râu sau într-o parte superficială a piscinei. Mâinile țin partea de jos a iazului sau partea din bazin, întinsă pe orizontală. Întindeți-vă degetele de la picioare și faceți mișcări intense cu picioarele, comparabile cu lovitura unui bici în vigoare. Extremitățile nu trebuie să se îndoaie la genunchi, mișcați întregul picior de articulația șoldului.

Un bărbat înoată

Cum să înveți să înoți sub apă

Pentru cei care au stăpânit tehnica înotului în apă, puteți trece la pasul următor. Începeți să înotați sub apă cu un antrenament în piscină. Pentru a face acest lucru, scufundați-vă pe cap, încercați să deschideți ochii, expirați încet. Când trece senzația puternică de disconfort, puteți începe să înotați. Trebuie să vă relaxați și să minimizați numărul de mișcări. Astfel, puteți economisi cât mai mult oxigen. Tăiați prin apă cu mâinile, mișcați-vă lin, mișcați-vă picioarele non-rapid.

Cum să înveți să scufunzi

Dacă ai învățat să înoți tolerabil, atunci este timpul să înveți cum să scufunzi. Această abilitate vă va ajuta să obțineți și mai multă plăcere vizitând plaja sau piscina. Pentru antrenament, utilizați niște obiecte de scufundare: o piatră, o jucărie. Aruncați-l în apă și încercați să-l scoateți din fund. Ține-ți ochii deschiși. Dacă aveți un exercițiu, complicați sarcina. Folosiți același articol, doar nu îl obțineți, ci scufundați după el. Culcați-vă pe apă de parcă ar fi să înotați. Rânduiți-vă mâinile în jos, capul ar trebui să fie sub nivelul picioarelor. Următorul accident vascular cerebral urmează să apară.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: