Gustarea potrivită pentru pierderea în greutate – rețete de probă

Conținutul articolului



Controlând cantitatea de calorii consumate, este important să găsiți gustări potrivite pentru pierderea în greutate, sub forma unui prânz sau a unei snack-uri, care este deosebit de important la locul de muncă sau la școală, când creierul necesită o alimentație constantă. Gustările ajută la evitarea supraalimentării în timpul meselor principale, simțindu-vă confortabil și plin pe tot parcursul zilei..

Ce să mănânci în timpul unei diete

Respectând regulile de nutriție, este important să acordați atenție gustărilor din dieta pentru pierderea în greutate. Această abordare a nutriției va beneficia de cei care doresc să slăbească și să se mențină în formă. Dă preferință la zmeură, mere, caise uscate, legume. Produsele din lapte acru sunt lider printre gustările ușoare. Puteți mânca tipuri de brânză cu conținut scăzut de grăsimi: dau putere, energie. Aceste gustări ușoare și potrivite pentru pierderea în greutate sunt saturate cu fibre, ceea ce vă permite să satisfaceți foamea mult timp..

Iaurtul natural de gustare după-amiază îmbunătățește digestia, iar pentru a-i da mai multă aromă, adăugați fructe de pădure proaspete sau tărâțe. Migdalele vor ajuta la reîncărcarea aprovizionării cu grăsimi sănătoase, fosfor, magneziu. Unele gustări în timpul pierderii în greutate pot include chiar și ciocolată neagră, dar cu respectarea strictă a dozajului – nu mai mult de o bucată pe zi. Amintiți-vă despre un somn complet, astfel încât procesul de pierdere în greutate să fie mai rapid.

Gustări bune de nutriție

O opțiune bună sunt alimentele care conțin o mulțime de proteine ​​și carbohidrați complexi. Astfel de gustări cu nutriție adecvată (PP), cu un conținut redus de calorii, satura corpul de energie, susținându-și activitatea pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, este important să monitorizați dimensiunea porțiunilor consumate, pentru a nu mânca prea mult, păstrând în același timp o cifră subțire. Cu PP, portocalele, grapefruits, bananele, fructele de pădure și alte alimente non-nutritive vor fi ideale.

Boabe pentru o gustare

Gustări pentru pierderea greutății

Cu scopul de a lupta împotriva excesului de greutate, alege alimente cu gust scăzut de calorii. Acestea includ:

  • produse cu o cantitate mare de fibre solubile – leguminoase, tărâțe, fructe, legume;
  • alimente proteice – păsări de curte, pește, brânzeturi sau ouă;
  • nuci – migdale, fistic;
  • iaurt – fără zahăr, aditivi, preferabil naturali;
  • fructe uscate, cereale integrale;
  • salate.

Gustările utile menționate mai sus pentru pierderea în greutate vor contribui la pierderea în greutate numai dacă caloriile lor sunt calculate cu exactitate. Creierul uman abia după 20 de minute începe să se simtă plin. Mâncați mult mai puțin dacă mestecați gustări sănătoase pentru pierderea în greutate încet și încet, iar satietatea după mâncare vine mai repede.

Opțiuni pentru gustări

Nu este nevoie să alergați la un restaurant scump, astfel încât între mesele principale mâncarea a fost gustoasă și variată. Trebuie doar să culegi rețete de gustări care să răspundă preferințelor și nevoilor tale. Combinația potrivită de produse ajută la stabilizarea glicemiei, o senzație de sațietate. Multe dintre gustările potrivite pentru pierderea în greutate pot fi preparate rapid și aduse cu dvs. pentru o plimbare sau muncă:

  1. Cascaval cu fructe. Acest fel de mâncare este o încărcătură puternică de proteine ​​cu conținut redus de grăsimi, utilă pentru efort fizic ridicat..
  2. Curcan fiert cu hummus și avocado. Doar trei ingrediente vă vor oferi energie proteică pentru câteva ore..
  3. Smoothie verde. Amestecați spanacul, banana, laptele de cocos, zerul, uleiul de migdale, gheața într-un blender – este gata o băutură sănătoasă, pe care o puteți consuma chiar și din mers.
  4. Clătite Paleo. Se amestecă 1 banană și 2 ouă. Se prajesc in putin ulei. O alternativă excelentă la clătitele bogate în calorii.
  5. Ouăle. Le fierbeți tare, vă veți asigura un prânz sănătos în câteva minute. Nu este rafinat, dar simplu și util.

Smoothie verde

Gustări cu conținut scăzut de calorii

Liderii în această chestiune sunt produsele asistente – atunci când pierdeți în greutate, alegeți o gustare cu conținut scăzut de calorii:

  • apă sau ceai / cafea – organismul confundă semnalele de foame și sete, prin urmare, în cazul unei diete sau PP, lichidul este o alternativă excelentă la orice produs;
  • brânză de vaci sau iaurt – un minim de calorii, un maxim de proteine ​​și beneficii pentru digestie;
  • legume / salate – satisfac foamea și sunt utile pentru întărirea sistemului cardiovascular;
  • proteina va ajuta să slăbească, să consolideze mușchii;
  • peștele și puiul sunt o sursă de grăsimi sănătoase, proteine, plus aceste alimente sunt gustoase și satisfăcătoare;
  • smoothie-uri sau fructe – saturați corpul cu vitamine, păstrându-vă figura.

Gustare de proteine

Puteți avea o gustare semințe de dovleac. Migdalele nu necesită timp pentru pregătirea sa, dar satura corpul cu grăsimi sănătoase și antioxidanți. Pentru o gustare după-amiază, înainte de prânz sau cină, alege brânză mozzarella sau ricotta. Sunt bogate în calciu, pot servi ca o alternativă la un shake proteic. Gustarea potrivită pentru pierderea în greutate de la pui sau curcan va oferi organismului material de construcție pentru mușchi, deoarece gustările proteice sunt potrivite pentru întărirea lor fără riscuri.

Branza mozzarella

Gustări la locul de muncă

Stând la computer, mâinile ajung la un fel de gustare și astfel încât gustările pentru a pierde în greutate la locul de muncă nu aduc kilograme în plus neobservate, alegeți alimente bogate în fibre. O opțiune ușoară ar fi morcovii proaspeți sau țelina. Folosind nuci sau fructe uscate, este convenabil să aveți o mușcătură de mâncat la birou, iar o mână mică este suficientă pentru a vă satisface foamea de seară.

Mult timp nu a fost un secret că angajații preferați ai biroului care sunt pe cale să slăbească sunt produsele din lapte acru neîndulcit. Un pahar de kefir sau iaurt de casă și pâine va satura corpul mai bine decât dacă ai avea o mușcătură la serviciu cu o chiflă sau o bară de ciocolată. Asta poți gusta o gustare atunci când slăbești, chiar și cu un program foarte încărcat..

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Gustarea potrivită pentru pierderea în greutate – rețete de probă
Cum se face un podium: materiale, design, dispozitiv