Grăsime în abdomenul inferior – cum să elimini acasă dietele, exercițiile și masajul pentru pierderea în greutate

Conținutul articolului



Este util ca bărbații și fetele să se familiarizeze cu modul de îndepărtare a grăsimii din abdomenul inferior, de ce să efectueze exerciții și cum să consolideze procesul de slăbit. Formarea excesului de greutate apare sub influența multor factori – malnutriție, perturbări hormonale. Pentru a scăpa de ea, va trebui să aflați cauza formării de grăsime în abdomenul inferior, revizuiți dieta. Activitățile sportive care vizează elaborarea presei sunt potrivite.

Ce este grăsimea în partea inferioară a abdomenului

Conform terminologiei medicale, grăsimea din abdomenul inferior este țesut subcutanat și strat visceral. Acesta din urmă este adânc în interior, înconjoară organele interne. Nuante:

  • Grăsimea subcutanată poate fi îndepărtată folosind metode moderne (criolipoliză, liposucție, exerciții fizice și dietă).
  • Visceralul nu poate fi îndepărtat. Îndepărtarea artificială este periculoasă pentru sănătate, așa că vizitați medicul pentru corectare.

Înțelegând cum se poate elimina grăsimea din abdomenul inferior, se disting aceleași reguli, inclusiv o revizuire a nutriției, a activității fizice și a unui efect țintit asupra zonei cu probleme. Determinați dacă există un pericol pentru sănătate prin măsurarea taliei. O cifră nesigură pentru femei este de 89 de centimetri în cerc, pentru bărbați – 102. Consecințele obezității sunt:

  • Diabet;
  • hipertensiune;
  • boala de inima
  • sarcină crescută pe coloana vertebrală.

Printre femei

În natură este inerent faptul că grăsimea din abdomenul inferior la femei are o funcție importantă pentru a transporta urmași sănătoși, prin urmare, toate caloriile consumate se acumulează acolo. Va fi posibil să îndepărtați stratul proeminent prin pomparea întregii prese – nu are sens să lucrați doar pe partea de jos, mușchiul transvers direct circulă pe întreaga lungime a abdomenului. Este mai dificil să pompezi partea inferioară slabă a corsetului muscular, deoarece femeile au nevoie de ea pentru a proteja organele reproducătoare. Dacă antrenați partea inferioară încet, vizând, simțiți tensiunea în presa superioară, efectul va fi rapid.

Citește mai mult  Gimnastica faciala Carol Maggio: exercitii musculare

Fata măsoară talia cu un centimetru

La bărbați

Motivul pentru apariția grăsimii în abdomenul inferior la bărbați este malnutriția și abuzul de alcool. Riscul de dezvoltare a stratului visceral devine un efect negativ asupra inimii, vaselor de sânge, diabetului, crește riscul de cancer și probleme de somn. Pentru a îndepărta părțile laterale, legați-vă de alcool și fumat, consultați mâncarea, faceți sport acasă.

Cum să îndepărtați abdomenul inferior rapid și eficient

Medicii sfătuiesc să îndepărtați abdomenul inferior rapid și eficient, urmând reguli simple și accesibile. Acestea vor ajuta să scape de grăsimea subcutanată, stratul visceral:

  1. Mâncați conform regulilor, includeți legume, fructe, cereale integrale și pâine în dietă. Mănâncă proteine ​​cu conținut scăzut de grăsimi, fructe de mare, păsări de curte, reduce cantitatea de carne, brânză și unt. Înlocuiți carnea grasă cu pește roșu, migdale, ulei vegetal și avocado.
  2. Urmăriți dimensiunea portiei. Aceasta este regula de bază cu privire la modul de a scăpa de grăsime în partea inferioară a abdomenului. Refuzați chebaburile de shish, brioșele, dulciurile, cârnații.
  3. Acordați atenție exercițiilor aerobice – implicați activități fizice de trei ori pe săptămână, plimbări, alergați, înotați.
  4. Nu înfometați, nu îndepărtați produsele dăunătoare din alimente, asigurați-vă că pierderea în greutate este netedă – nu mai mult de un kilogram săptămânal. În caz contrar, masa se va întoarce din nou.

Cum să elimini abdomenul inferior al unui bărbat

Un efect complex asupra țesutului va îndepărta abdomenul inferior pentru un bărbat. Înainte de corectare, asigurați-vă că nu există boli și contraindicații, ajustați intestinele, renunțați la obiceiurile proaste și începeți să mâncați corect. Următoarele sfaturi vă vor ajuta să slăbiți:

  • luați un mic dejun bun cu veverițe, asigurați-vă că luați masa, nu din mers;
  • gustare pe alimente sănătoase, nu sandvișuri și chipsuri;
  • nu beți bere, nu mâncați gustări grase, mâncați cel puțin două-trei ore înainte de a merge la culcare;
  • înotați în bazin sau faceți exerciții pe echipament cardiovascular;
  • vizitați în fiecare săptămână o baie sau o saună, terminând-o cu ceai din plante;
  • masează zona acasă pentru a preveni întinderea și elasticitatea.
Citește mai mult  Tipuri de păr fals și metode pentru atașarea lor

Om cu două pahare de bere în mâini.

Cum să elimini grăsimea din abdomenul inferior al unei fete

Pentru a elimina definitiv grăsimea din abdomenul inferior al unei fete, trebuie să alegeți o anumită tactică. Problema pierderii în greutate este compoziția diferită a stratului de grăsime din anumite părți ale corpului. Cel situat în partea de jos a burtei este mai complex în compoziție, deci trebuie acționat în mod cuprinzător și ciclic:

  1. Cardio, dieta, exerciții de înaltă intensitate, împachetări ale corpului și film vor ajuta la tratarea grăsimilor subcutanate.
  2. Cum să scapi de stratul intern de grăsime din mușchiul longitudinal: primele patru zile pentru a arde activ stratul lipidic vor ajuta la limitarea carbohidraților în nutriție și la antrenamentul crescut. Apoi crește cantitatea de proteine ​​și balansează-ți mușchii.
  3. Pentru a pierde în greutate, efectuați antrenamentul: interval scurt de cardio înainte de micul dejun, reducerea caloriilor, numărând BJU. Doar o dietă nu va putea face față grăsimii sub ombilic – pielea se va înfunda, va deveni flăcată, iar greutatea va reveni rapid.

Cum să îndepărtați un pli în partea inferioară a abdomenului

Prin aproape orice mișcare activă și activitate fizică veți putea îndepărta pliul din abdomenul inferior. Indicațiile aerobe de acvobic, fitness, alergare, dans sportiv vor ajuta la eliminarea unui defect urât. Tipurile de sarcini anaerobe pentru a scăpa de pliuri sunt, de asemenea, convenabile: acestea sunt exerciții în stomac pentru reținerea respirației. Datorită mișcărilor respiratorii, metabolismul este de asemenea accelerat, stratul de grăsime se topește datorită saturației de oxigen a celulelor, o femeie pierde din greutate.

Răsucirea simplă va ajuta la creșterea vitezei rezultatului. Trebuie să fie făcute de trei ori pe săptămână timp de un sfert de oră. Un mic defect estetic elimină rotația cercului, dar consultați un medic înainte de utilizare, deoarece echipamentul are contraindicații și efecte secundare. După ore, efectuați un masaj cald al zonei cu probleme.

Citește mai mult  Prânz pentru slăbit - opțiuni de meniu și rețete pentru mâncăruri cu fotografii

Cum să strângeți abdomenul inferior

Pentru a elimina grăsimea și a strânge abdomenul inferior, răsuciți în mișcare lentă și gânditor. Acest lucru ajută la încordarea fiecărei celule musculare și obținerea de rezultate mai rapid. Regulile de bază pentru antrenament sunt considerate fixarea în poziția de pornire, medie și la amplitudine maximă. Pentru a elimina grăsimea din partea de jos a burtei, astfel de exerciții la domiciliu vă vor ajuta:

  • ridicați picioarele paralele dintr-o poziție supină pe spate;
  • fixarea corpului pe peretele suedez, ridicarea picioarelor;
  • întindeți picioarele pe laturi dintr-o poziție predispusă;
  • trăgând picioarele în timp ce stai pe un scaun;
  • retragerea abdominală conștientă.

Fata face un exercițiu pentru presa inferioară întinsă pe spate

Exerciții abdominale inferioare

Există diverse exerciții pe abdomenul inferior, care lucrează eficient în presă. Următoarele tipuri sunt considerate comune:

  • răsucire inversă – culcat, trageți picioarele de jos în sus;
  • o tehnică eficientă pentru îndepărtarea grăsimii din abdomenul inferior va fi lecția Pașii alpinistului – puneți accentul pe împingători, trageți picioarele alternativ la piept;
  • atârnând de bară, trageți genunchii îndoiți la piept.

Pentru femei

Pregătirea completă, care durează nu mai mult de 20 de minute, va ajuta la eliminarea grăsimilor și a rolelor din abdomenul inferior la femei:

  • înclinați corpul înainte în paralel cu podeaua, rotiți-vă șoldurile, trăgând în stomac, săriți pe picioare pentru a vă încălzi;
  • foarfece verticale – întinse pe spate, mențineți picioarele îndoite, coborâți-le alternativ;
  • pliu – stând pe podea, trageți de genunchi, îndreptați picioarele.

Pentru bărbați

Există exerciții speciale pentru abdomenul inferior pentru bărbați, ajutând la eliminarea stratului suplimentar care iese în față. Aceasta:

  • alergare, bicicletă înainte de cină;
  • ridicarea corpului cu picioarele îndoite;
  • alternați tracțiunea cu coatele până la genunchi;
  • împingători, curea;
  • genuflexiuni.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: