Greutatea a crescut – cum să faci corpul să piardă din nou în greutate și să depășească efectul de platou

Conținutul articolului



În timpul pierderii în greutate prelungită, aproape toată lumea se confruntă cu problema greutății înghețate. Care sunt motivele pentru care greutatea a crescut – cum să faci corpul să piardă din nou în greutate, ce să faci cu dieta și programul de antrenament? În dietetică, acest fenomen cu pierderea în greutate este considerat complet normal. Cât poate dura această perioadă, cum să nu pierzi o atitudine pozitivă și când greutatea începe să plece din nou?

Ce este un platou în pierderea în greutate

Când, în timpul unei diete intense, săgeata solzilor a înghețat într-un loc timp de câteva zile, acesta este efectul unui platou la pierderea în greutate. Acesta este un rezultat perfect normal și ar trebui să fii pregătit pentru asta în avans. Oprirea pierderii în greutate se datorează faptului că organismul tău este obișnuit cu o nouă dietă, deci reduce viteza proceselor metabolice și consumă cantitatea corespunzătoare de energie.

De ce greutatea rămâne nemișcată în timp ce pierde în greutate

În încercările disperate de a-ți face corpul să piardă în greutate, te întrebi din nou întrebarea de ce greutatea a crescut și nu dispare? Principalul motiv pentru care greutatea s-a oprit în perioada de pierdere în greutate, nutriționiștii consideră încetinirea proceselor metabolice. Datorită sărăciei meniului zilnic și reducerii numărului de calorii consumate, organismul se „hibernează” subconștient și trece la un mod de consum de calorii modificat..

Alte motive pentru care greutatea a crescut, experții includ:

  • perturbări hormonale (tipic pentru femeile cu greutate corporală foarte mare);
  • retenție de lichide în organism, tulburări ale echilibrului de apă;
  • întreruperi ale metabolismului lipidelor datorate dietei improprii înainte de dietă;
  • lipsa sau lipsa completă de activitate fizică.

Fată și solzi pentru sol

De ce nu scade greutatea atunci când fac sport?

Se întâmplă să continuați antrenamentul fizic intensiv și chiar să creșteți încărcătura, în timp ce greutatea este strânsă. Motivele pentru care atunci când se practică în sport nu pierde în greutate pot fi mai multe:

  • pierdeți masa grasă, dar câștigați mușchi;
  • clasele sunt aliniate incorect: sarcina este excesivă sau nu este suficientă;
  • exercițiile sunt efectuate cu erori;
  • nu acordați atenție ritmului cardiac și din această cauză antrenamentele dvs. sunt ineficiente în ceea ce privește arderea grăsimilor.

Înainte de a începe orice tip de antrenament, asigurați-vă că vă calculați zona de ritm cardiac care arde grăsimea și monitorizați cu atenție ritmul cardiac în timpul sesiunii. Supraîncărcările excesive nu dau niciun rezultat în ceea ce privește pierderea în greutate, deoarece cu un puls de peste 160 de bătăi pe minut, corpul încetează să furnizeze oxigen țesuturilor și arderea grăsimilor se oprește. Asigurați-vă că vă urmăriți pulsul și că nu părăsesc zona de ardere a grăsimilor.

De ce alimentația rămâne nemișcată

Ați ales o dietă, ați planificat o dietă și totul părea să meargă bine, kilogramele rămase zilnic și brusc – un platou pe dietă. De ce a crescut în greutate în timp ce a pierdut în greutate? Motivele pot fi următoarele:

  • îndepărtarea prea lentă a apei din organism;
  • dieta prea stricta;
  • restructurarea funcțională a corpului;
  • încetinirea proceselor metabolice.

Dacă motivele pentru care greutatea a crescut au legătură cu retenția de lichide, atunci renunțați la aportul de sare pentru ca organismul să piardă din nou în greutate. Nu uitați că dacă beți puțin, acest lucru nu duce la eliminarea lichidelor, ci la acumularea lor. Dacă numărul de calorii din alimente este prea mic și nu acoperă consumul lor zilnic, trebuie să revizuiți aportul caloric pentru a dispersa procesele metabolice.

De ce greutatea nu dispare cu alimentația adecvată

Ați trecut la principiile unei nutriții adecvate, dar nu puteți face corpul să slăbească din nou. De ce nu merge greutatea la PP? Dacă sunteți implicat activ în sport și înainte ca aceste acțiuni să nu fie regulate, atunci motivul efectului platoului asupra unei nutriții adecvate poate fi faptul că ați început să câștigați masa musculară, în timp ce pierdeți grăsime. Procesul de construire a mușchilor poate fi însoțit de retenția de apă, care nu contribuie, de asemenea, la pierderea în greutate..

Fructe și centimetru

De ce merg volumele și greutatea

Nu vă agățați de pierderea rapidă a kilogramelor în plus. Dacă greutatea este, volumele sunt reduse – procesul de pierdere în greutate continuă și nu există niciun motiv de panică. Platoul se poate datora unui număr imens de motive, chiar până la faza ciclului menstrual al femeii. Corpul este un sistem foarte complex, armonia corpului nu este singurul rezultat pe care îl veți obține cu ajutorul unei diete. Faceți un efort și forțați-vă să fiți pozitivi, dacă doriți ca greutatea să înceapă să scadă din nou.

Uneori, un rol imens în faptul că greutatea a crescut a fost jucat pur și simplu de o perfuzie psihologică. Nu vă chinuiți cu postul și cu alte metode debilitante, trebuie doar să treceți la o dietă fracționată, cu un nivel adecvat de proteine ​​și aport lent de carbohidrați. Intră în meniu produse mai gustoase și sănătoase. Pentru a vă menține în formă și în stare perfectă, trebuie doar să vă plimbați în aer curat timp de o oră și jumătate pe zi..

Cât durează efectul platoului?

Când greutatea s-a oprit din cauza efectului de platou, poate fi foarte dificil să mențineți starea de spirit pentru a continua să lucrați asupra voastră. Această etapă a pierderii în greutate poate dura, în funcție de motivele debutului, de la trei săptămâni la trei luni. Cel mai important lucru în această perioadă este să continuați să respectați dieta corectă (sau să treceți la ea cu o dietă rigidă, dacă a devenit cauza platoului), continuați să vă antrenați și, în final, să vă asigurați că kilogramele în plus încep să plece din nou.

Cum să mutați greutatea de pe sol

Continuați să faceți dieta și să faceți exerciții fizice, dar este rece pentru efectul de platou. Cum să faci corpul să piardă din nou în greutate? În primul rând, revizuiește-ți dieta. Dacă meniul este prea rar și obțineți mai puține calorii decât cheltuiți, atunci metabolismul trebuie să fie dispersat artificial. Puteți face acest lucru în mai multe moduri, care vor fi descrise mai detaliat în următoarea secțiune a articolului..

Schimbă-ți programul de antrenament. Adăugați jogging sau plimbări zilnice în aer liber la sală. Faceți exerciții de dimineață – nu este necesară o încărcare lungă, serioasă, 6-10 exerciții simple sau pose de yoga imediat după trezire ajută la accelerarea proceselor metabolice. Adăugați activitate fizică neobișnuită: în lunile călduroase puteți ajunge să lucrați pe bicicletă, de exemplu. De asemenea, pentru a dispersa metabolismul, vizita la o baie, saună sau spa este excelentă.

Fata aleargă în parc

Schimbarea dietei

Dacă nu puteți forța organismul să slăbească din nou, este necesar să revizuiți dieta. Atunci când o dietă excesiv de rigidă devine cauza unei greutăți înghețate la un moment dat, un zig-zag de calorii pentru pierderea în greutate poate ajuta la accelerarea proceselor metabolice. Există mai multe opțiuni:

  • Ziua „Gluttonous” sau de post – schimbă brusc numărul de calorii consumate în sus sau în jos pentru a începe accelerarea metabolismului;
  • „Leagăn alimentar” – calculați aportul zilnic de calorii și deviați de la acesta cu 200-300 kcal, fie în sus, fie în jos;
  • treceți la nutriție fracționată – mese frecvente, gustări la fiecare trei ore;
  • vă rog corpul cu ceva interzis – o dată pe săptămână este planificat să vă permiteți să mâncați orice fel de mâncare dăunător preferat – o bucată de tort, o porție de cartofi prăjiți, orice doriți.

Monitorizați cu atenție nu numai numărul de calorii, dar și procentul de BJU (proteine, grăsimi, carbohidrați) și cantitatea de zahăr. Este strict interzis să bei alcool și băuturi zaharoase. Cantitatea de calorii de care trebuie să fiți supraestimată în permanență, în conformitate cu stadiul dietei și al activităților zilnice, deoarece pe măsură ce scadeți în greutatea și volumul corpului, începeți să aveți nevoie de mai puține calorii pentru a menține vitalitatea.

Restabilirea echilibrului hidric al organismului

La fel de important este menținerea echilibrului de apă în organism. Nu uitați că limitarea aportului de apă duce la stagnare și nu la eliminarea lichidului din organism. Prin urmare, norma zilnică de minimum doi litri trebuie respectată de dvs. în mod necesar, și este vorba doar de apă, exclusiv ceaiul, cafeaua și alte lichide. Limitați sau excludeți complet sarea din dietă, deoarece reține apa în organism.

Fata bea apă dintr-o sticlă

Schimbă programul de antrenament

Pentru a continua să slăbești, schimbă-ți rutina de antrenament. Alternează încărcările aerobice și de putere sau modifică complet tipul de sarcină. Alternează banda de alergat cu înotul, mersul cu bicicleta, aerobic cu yoga. Principalul lucru este să continuați antrenamentul activ, deoarece altfel nu veți putea ieși din perioada de oprire a pierderii kilogramelor și faceți ca organismul să înceapă să slăbească din nou.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Greutatea a crescut – cum să faci corpul să piardă din nou în greutate și să depășească efectul de platou
Instalarea unei uși metalice de intrare: instrucțiuni foto