Fructe de slăbit, utile pentru pierderea în greutate și pentru eliminarea grăsimilor

Conținutul articolului



Adevarata sursa de vitamine, energie si minerale sunt fructele. Aceste produse dietetice prezintă un beneficiu deosebit pentru pierderea în greutate. Ele elimină toxinele, toxinele, activează secreția vezicii biliare, asigură funcționarea normală a tractului digestiv, promovează pierderea naturală în greutate.

Ce fructe puteți mânca cu pierderea în greutate

Orice dietă implică utilizarea alimentelor sănătoase cu calorii reduse. Un loc special în sistemele de pierdere în greutate este luat de fructele copacilor și arbuștilor. Chiar dacă înlocuiți o masă cu fructe, aceasta va oferi în mod semnificativ forță, va crește vitalitatea, va readuce greutatea la normal. Fructele pentru pierderea în greutate sunt cele care au un conținut scăzut de calorii, atunci când sunt ingerate, descompun grăsimile. O dietă care folosește cantități uriașe de fructe este considerată mai benefică..

Pentru a readuce greutatea la normal, trebuie să știi ce fructe au voie să mănânce și care sunt mai bine să refuze. De exemplu, curmalele, stafidele, caisele uscate nu pot fi consumate în cantități mari. Și dacă adăugați dietă pere, ananas, grapefruit, kiwi, cu siguranță va fi un rezultat pozitiv. În plus, puteți folosi următoarele fructe la dietă:

  • pepene;
  • caisă;
  • portocale;
  • un ananas;
  • mandarin;
  • Granat;
  • fructul pasiunii;
  • pomelo;
  • piersică;
  • curmal japonez;
  • un mar.

Fructul pasiunii

Fructe cu conținut scăzut de calorii

Abundența de fructe de pe rafturi poate confunda orice persoană. Nu toate fructele sunt dietetice, așa că trebuie să acordați o atenție deosebită selecției alimentelor cu conținut scăzut de calorii. Cele mai populare fructe pentru pierderea în greutate, sărace în calorii, sunt citricele. Corpul, folosind lămâi, mandarine, portocale, este saturat de oligoelemente. În același timp, funcția intestinală se îmbunătățește, metabolismul crește. Puteți alege, de asemenea, următoarele fructe cu conținut scăzut de calorii pentru pierderea în greutate:

Titlu

Numărul de kcal la 100 g

papaya

48

lămâie

29

portocale

47

mandarin

53

grapefruit

42

pară

57

un mar

cincizeci

piersică

39

Pară chinezească (nihonashi)

40

pomelo

32

pepene

treizeci

Fructe neîndulcite

Gradul de dulceață din fructele copacilor este măsurat prin conținutul în fructoză. Zahărul din fructe este digerat mai lent datorită prezenței fibrelor alimentare. Datorită conținutului de vitamine, fructele sunt alimente de înaltă calitate. O atenție deosebită la împărțirea în fructe neîndulcite și dulci a acordat G. Shelton. În teoria sa, el distinge mai multe grupuri:

  • Fructe neîndulcite Acest grup include fructe semi-acri și acri (grapefruits, afine, ananas, portocale, piersici, acru, lămâie).
  • Fruct dulce. Mâncarea unor astfel de alimente ar trebui să fie redusă la minimum (curmale, banane, smochine uscate, prune, stafide, persimoni).

Ce fel de fructe pot mânca pe o dietă

Persoanele care urmează o dietă ar trebui să mănânce alimente cu conținut scăzut de zahăr. Următoarele fructe neîndulcite le vor fi utile: kiwi, grapefruit, mere, ananas. Ele ajută la descompunerea grăsimilor corporale, accelerează metabolismul, satura corpul cu minerale și vitamine. Fructele dietetice pot fi continuate cu lămâi, portocale și aproape toate fructele de pădure. Acestea trebuie consumate ca produs independent sau înlocuite cu una dintre mese. Nu-și pierd proprietățile benefice chiar și atunci când sunt amestecate cu alte alimente..

Fata ține o farfurie cu fructe și fructe de pădure.

Zdravăn grapefruit

Grapefruit este considerat un fruct cu calorii foarte scăzute (doar 42 kcal la 100 g). Acest hibrid de portocale și pompelmus conține substanțe care ard grăsime și activează funcționarea normală a ficatului. În același timp, toxinele sunt îndepărtate activ și kilogramele în plus dispar. Un hibrid nu poate fi utilizat doar cu exacerbări ale bolilor gastrice (ulcere, gastrită). Sucul acestui fruct irita mucoasele. Grapefruit la pierderea în greutate are următorul efect:

  • stimulează metabolismul;
  • elimină excesul de lichid;
  • activează arderea grăsimilor;
  • îmbunătățește digestia și digestia.

Slăbirea ananasului

Ananasul are, de asemenea, un conținut scăzut de calorii (50 kcal la 100 g). Acest fruct conține componenta de bromelină, care descompune grăsimea care vine cu alimentele. Prin urmare, întreaga felie a unui astfel de produs înainte de o sărbătoare abundentă va ajuta să nu se îmbunătățească. Multe femei care doresc să slăbească sunt interesate de întrebarea dacă este posibil să mănânce ananas pentru noapte? Nutriționiștii nu interzic consumul unui coc exotic, dar este mai bine să faceți ultima gustare cu cel puțin o oră înainte de culcare. Ananasul este contraindicat în aciditate ridicată, ulcere și gastrită, deoarece sucul său poate provoca o agravare a bolii.

Kiwi slăbire

Urechile chinezesti sau kiwi favorizeaza pierderea rapida in greutate. Un fruct conține acid folic, vitamina K și o rezervă zilnică de acid ascorbic, în timp ce kiwi arde activ grăsimile care blochează arterele. Produsul are un gust dulce. Conține fibre, multe săruri de potasiu și magneziu, care ajută la eliminarea colesterolului rău și ajută la normalizarea digestiei. În plus, folosind kiwi pentru pierderea în greutate, puteți:

  • reduce riscul formării cheagurilor de sânge;
  • scapa de excesul de grasimi;
  • normaliza metabolismul proteinelor;
  • scapă de eructe și de greutate după mâncare.

Două kiki întregi și kiwi feliate

Pere de slăbit

Atunci când aleg fructe pentru o dietă, multe femei se întreabă adesea dacă perele pot fi consumate în timp ce pierd în greutate. Nutriționiștii au voie să mănânce acest fruct proaspăt, deoarece în fructele uscate este foarte bogat în calorii (250 kcal la 100 g). Pulpa de pere conține multă fructoză, deci poate fi consumată de persoanele cu diabet. Uleiurile esențiale din produs ajută la evitarea depresiei la pierderea în greutate. Acizii organici găsiți în pere au efect benefic asupra digestiei. Fructele crude ajută la eliminarea metalelor grele din organism, ceea ce contribuie și la pierderea în greutate..

Perele poate fi ingredientul principal al unui desert cu miere și nuci. Acest fel de mâncare va fi un final plăcut pentru cină, iar datorită fibrelor, procesul de digestie se va îmbunătăți. Principalul lucru – atunci când utilizați acest fruct pentru pierderea în greutate, nu beți apă. Persoanele cu boli gastrointestinale. Atenție este necesară pentru a mânca pere, deoarece acestea au un efect de fixare. De asemenea, un stomac gol nu merită mâncat, dar, de preferință, la 20 de minute după mâncare.

Ce fructe ajută la slăbit

Liderii în arderea grăsimilor sunt citricele. Aceste fructe conțin flavonoide care inhibă formarea depozitelor. În plus, ele sunt considerate ajutoare bune în normalizarea procesului metabolic. Cele mai frecvente fructe pentru pierderea în greutate și eliminarea grăsimii: portocale, grapefruit, mandarină. Tariful zilnic nu este mai mare de 2 bucăți pe zi. În acest caz, portocalele pot fi tăiate în felii și adăugați iaurt natural – veți primi o cină ușoară pentru seară.

În plus față de citrice, orice fruct galben este bogat în flavonoide. De exemplu, piersici, caise, caciuli, ananas. Puteți adăuga mango la dietă. Acest fruct exotic face cu succes kilogramele în plus, ajută la scăderea colesterolului. O persoană poate mânca câteva bucăți pe zi, apoi în zece zile va pierde până la 5 kg. Este nedorit să includem struguri, banane în dietă. De asemenea, trebuie redus conținutul de fructe uscate în dietă..

Fruct citric

Ce moment al zilei este mai bine să mănânci fructe

Dacă doriți să respectați metoda de a pierde în greutate, ar trebui să știți la ce oră este mai bine să mâncați fructe pentru a obține un rezultat pozitiv? Mulți nutriționiști recomandă consumul de fructe și fructe de padure cu o oră înainte de prânz pe stomacul gol. Este mai bine să începeți dimineața cu citrice: cu o jumătate de oră înainte de micul dejun, puteți bea suc de portocale sau puteți mânca mandarină. Merele trebuie consumate înainte și după prânz..

Toate celelalte fructe pot fi consumate cu câteva minute înainte de a mânca. Apoi, fructele sunt deja parțial digerate și îți cresc perfect pofta de mâncare. Dacă aveți nevoie să mâncați fructe pentru desert, cel mai bine este să așteptați 30 de minute după mâncare și abia apoi să mâncați. Fructele dulci ar trebui să fie complet excluse din dietă. Nu amestecați fructele cu alte feluri de mâncare, deoarece acest lucru poate duce la deteriorarea digestiei alimentelor, la formarea gazelor și la balonare.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate