Exercițiu abdominal Vacuum

Conținutul articolului



Nu orice fată se poate lăuda cu o talie subțire, exprimată, o burtă plată. Dacă aveți o figură imperfectă, există un exces de grăsime pe părți, nu disperați! Vacumul va ajuta să scăpați de stratul urât, să faceți talia mai subțire, să reduceți burtica. Vezi mai mult tehnica implementării sale.

Ce este un vid pentru abdomen

Exerciții neobișnuite sunt recomandate de mulți instructori de fitness pentru cei care abia încep să-și îmbunătățească figura, iar cei care fac acest lucru de mult timp. Este o greșeală să crezi că pentru a reduce talia, trebuie doar să pompezi presă – în acest caz, stratul de grăsime va rămâne pe loc, iar stomacul va deveni vizual mai mare. Pentru a face corpul să se slăbească, trebuie mai întâi să eliminați grăsimea. Pentru aceasta s-a inventat tehnica vidului în stomac. Exercitiile fizice pot fi folosite de persoanele subtiri, care pot avea, de asemenea, afecțiuni musculare..

Exercițiu vid pentru abdomen – un set de tehnici care sunt executate într-un anumit mod. Antrenamentul pentru presă se practică în yoga, flexibilitate corporală, fitness și este de asemenea excelent pentru a-l face singur acasă. Esența exercițiului este de a atrage stomacul la maxim, de a-l menține în tensiune aproximativ 30 de secunde cu tehnica de respirație corectă.

Rezultatul exercițiului este un imens vid abdominal. Ajută la întărirea mușchilor transversali, care sunt responsabili pentru a se asigura că stomacul nu iese, este plat. Pregătirea periodică ajută la arderea grăsimilor viscerale, este o prevenire excelentă a prolapsului organelor interne, îmbunătățește digestia. În plus, ajută intestinele să funcționeze corect, formează o talie, o presă plană, îmbunătățește semnificativ postura. Dacă faceți exercițiile corect, toate organele sunt îmbogățite cu oxigen, ceea ce face o persoană mai veselă și mai încrezătoare.

Fată care face exerciții pe podea

Cum să faceți exercițiul vid în stomac în timp ce vă aflați culcat

Rețineți că nu orice începător poate percepe o taxă corectă. Pentru a te obișnui cu tehnica, poți începe cu cea mai simplă varietate – poziția predispusă. Este indicat să se angajeze lângă oglindă pentru a monitoriza corectitudinea acțiunilor. Când corpul se obișnuiește cu această poză, puteți merge la genunchi. Instrucțiune pas cu pas:

  • îndoaie-ți picioarele în genunchi în timp ce stai întins, așează mâinile de-a lungul corpului sau întinde-le;
  • ține spatele drept;
  • relaxați-vă, începeți să expirați încet aerul;
  • când plămânii rămân goi, trageți în mușchii abdominali cât mai adânc, nu respirați;
  • imaginați-vă că trebuie să atingeți buricul coloanei vertebrale;
  • rămâneți în poziție aproximativ 20 de secunde, după timpul specificat, inspirați puțin și țineți aceeași cantitate;
  • expira relaxează-te relaxează respirația.

Cum se face un exercițiu de șezut în vid

Într-o poziție de ședință, exercitarea pentru pierderea în greutate este mai dificil de făcut, deoarece mușchii stabilizatorului din spate sunt incluși în lucrare. Mai întâi trebuie să stai pe o suprafață tare sau fitball. Actiunile urmatoare:

  • pune-ți palmele în genunchi;
  • puneți picioarele la un unghi de 90 de grade;
  • lasa picioarele pe podea;
  • expirați, trageți buricul către coloana vertebrală;
  • încercați să mențineți tensiunea cel puțin 30 de secunde;
  • expirați, repetați de 3 ori;
  • atunci când apare amețeli, respirația nu poate fi menținută sau mai scurtă.

Fata se retrage burta în timp ce stătea

Cum să faci un exercițiu de vid pentru abdomen în timp ce stai în picioare

Rezultate excelente se obțin când se face exercițiul în picioare. Există 2 variante: când o persoană se ridică drept, își coboară brațele, picioarele sunt întinse lățimea umărului și când se bazează pe ceva, înclinând corpul ușor înainte. Ultima poză este adesea folosită de culturisti. Tehnica burtei de vid:

  • ia o poza;
  • expirați prin gură, eliberând tot aerul;
  • relaxați-vă buzele, nu țineți țeava;
  • asigurați-vă că plămânii rămân goi, apoi strângeți bine abdomenul;
  • stai cel puțin 30 de secunde sau mai bine – aproximativ un minut.

Cât de des se face retragerea abdominală

Pentru pierderea rapidă în greutate, reducerea taliei, antrenamentul trebuie efectuat regulat, de preferință de mai multe ori pe zi. Cel mai bun moment este dimineața pe stomacul gol, seara. După o lună, rezultatele vor fi vizibile. La început, antrenamentul în poziția selectată este recomandat să fie repetat de cel puțin 5 ori timp de 10-15 secunde. După ce te-ai obișnuit cu numărul de etape și timpul trebuie crescut, de exemplu, ține-ți respirația până la 30 de secunde.

Încărcarea poate fi efectuată toată ziua, de exemplu, când stai la coadă sau stai la locul de muncă. În timp, mușchii se vor obișnui cu starea de tensiune, vor dobândi tonus. Dacă inițial este dificil să faci un număr specific de abordări, poți începe cu un număr mai mic. Principalul lucru este să lucrezi, să respiri corect, să lucrezi constant la tine și să consolidezi presa.

Fată care face exerciții fizice în hol

Gimnastica vid este sigură pentru abdomen

Exercițiile de respirație sunt utile pentru întărirea mușchilor abdominali, reducerea taliei, pierderea în greutate și îmbunătățirea funcționării organelor interne. Pentru a obține rezultate semnificative, acesta trebuie făcut în mod regulat tuturor, indiferent de vârstă și sex. Din păcate, exercițiul de vid abdominal are contraindicații. Acestea vor fi dăunătoare dacă sunt efectuate în zilele critice, imediat după naștere sau în timpul sarcinii. Contraindicațiile sunt boli ale plămânilor, inimii și rinichilor. Nu se practică un exercițiu eficient pentru pierderea în greutate cu un ulcer duodenal.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Exercițiu abdominal Vacuum
Februarie 2011: Imobiliare în Egipt și Tunisia, pe fondul crizei politice