Exerciții eficiente pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale, video

Conținutul articolului



Excesul de grăsime corporală se acumulează adesea în zona taliei. În mod obișnuit, această problemă apare la bărbați, dar uneori fetele caută și exerciții eficiente pentru a pierde în greutate pentru a face o presă plană pentru ei în casă în câteva săptămâni. Ar trebui să vă pregătiți imediat ca rezultatul dorit să poată fi obținut numai după câteva luni de antrenament și dieta. Se pot realiza progrese reale prin reducerea grăsimii corporale și consolidarea mușchilor abdominali.

Ce exerciții trebuie făcute pentru a îndepărta stomacul

Pentru a alege complexul potrivit pentru pierderea în greutate, trebuie să înțelegeți cum puteți obține o presă frumoasă. Pentru a forma o talie frumoasă, nu trebuie să începi doar să arzi grăsime, ceea ce creează pliuri pe părțile laterale, ci și să consolideze corsetul muscular. Chiar și la fetele subțiri, presa nu este întotdeauna plată și se lipeste ușor, acest lucru indică un ton slab al grupului abdominal.

Nu orice exercițiu trebuie să construiască mușchi pentru a curăța stomacul. Obiectivele pentru construirea mușchiului și consolidarea acestuia trebuie împărtășite. Dacă efectuați doar răsucire, atunci talia nu numai că nu va scădea, ci va crește. Prin urmare, instructorilor nu li se recomandă să efectueze prea des exerciții de presă clasică. Există opțiuni mai eficiente pentru a vă curăța stomacul cu exerciții fizice..

Exerciții pentru abdomen

Pentru a obține o figură subțire, ar trebui să vă înscrieți la cursuri de fitness. Programul include sarcini anaerobe și aerobe, care au ca scop arderea excesului de grăsime corporală. Este imposibil să se realizeze o reducere a stratului în orice loc anume, deoarece corpul pierde în greutate simultan în toate locurile. Datorită caracteristicilor anatomice individuale la unele persoane, anumite zone pierd greutatea mai repede..

Exercițiul pentru pierderea în greutate a abdomenului ar trebui să înceapă cu o sarcină cardio, care va oferi un efect de ardere a grăsimilor. Acest lucru va ajuta la începerea metabolismului, îmbunătățirea metabolismului, saturarea celulelor cu oxigen și alte substanțe benefice, va face corpul să descompună celulele grase în energie. Antrenamentul pentru abdomen și părți poate începe cu:

  • jogging pe o banda de alergare sau pe stradă;
  • plimbări cu bicicleta sau mașină de exercițiu;
  • înot;
  • Pilates.
Citește mai mult  Ce nuci puteți mânca atunci când pierdeți în greutate - masa și compoziția caloriilor, cât puteți mânca pe zi

Fată cu bicicleta

Pentru stomacul plat

Dacă efectuați mișcări cu un număr mare de repetări, atunci veți realiza o creștere musculară. Acest lucru poate fi interesant pentru bărbații care doresc o presă voluminoasă, în relief, dar fetele nu au deloc nevoie. De asemenea, va avea un efect scăzut, dacă nu scapi de stratul de grăsime. Pentru a obține o talie frumoasă, trebuie să efectuați un exercițiu pentru stomacul plat. Acestea sunt orientate spre întărirea fibrelor musculare, și nu spre construire. În aceste scopuri, nu este necesar să selectați multe opțiuni, doar câteva pentru complex. Evidențiați astfel de exerciții eficiente pentru pierderea în greutate în abdomen:

  1. Răsucire clasică. Nu este cea mai eficientă, dar o opțiune pentru a strânge burtica. Întins pe podea, începe să-ți întinzi bărbia până la genunchi. Este important să nu ridicați corpul din cauza mușchilor lombari, ci să vă strângeți în mod specific burtica. Urcați la ieșire și înapoi pentru a inspira.
  2. Pentru a antrena mușchii transversali (laturile), răsucirea trebuie efectuată cu rotație. Intinde-te pe podea, cu mâinile în spatele capului, întinde cotul drept până la genunchiul stâng, apoi cotul drept spre stânga. Aceasta este o opțiune bună pentru pomparea mușchilor longitudinali, dar nu ar trebui să vă implicați în ei, pentru a nu crește talia.
  3. Rulă gimnastică. Aceasta este o versiune dificilă a exercițiului pentru a consolida mai multe grupuri musculare simultan. Când ați făcut corect, utilizați abdominalul, spatele și mușchii laterali. Trebuie efectuată o opțiune simplă, îngenuncheată, răspândit ceva moale. Începeți să rulați încet pe role, nu atingeți carcasa podelei, apoi reveniți la poziția de pornire.

Urmăriți un videoclip cu un set de exerciții pentru o burtă plată.

Pentru pierderea în greutate a stomacului și a laturilor

Pentru a pierde în greutate, trebuie să urmați o dietă și să efectuați exerciții care să înceapă procesul de ardere a grăsimilor. Acesta este un antrenament de mare intensitate, astfel încât încărcarea pentru pierderea burtei și a laturilor nu este potrivită. Nu un complex ușor, dar foarte eficient se va dovedi dintr-un antrenament circular. Acest program alternează exerciții pentru abdomen și talie și cardio, care ajută la asigurarea pierderii rapide în greutate și întărirea mușchilor. Puteți efectua un astfel de antrenament la sală, mergeți acasă. Exemplu de program, trebuie să repetați 4-5 cercuri:

  1. Sărut coarda cam 3-4 minute.
  2. Înclinații laterale, 20 în fiecare direcție.
  3. Twist clasic.
  4. Sfoară de frânghie.
  5. Curea.
  6. Răsucire laterală.
  7. Înclinații laterale, 20 în fiecare direcție
Citește mai mult  Cum să înveți firul într-o zi

Fată care sări coarda

Arderea grasimii

Când vine vorba de antrenament pentru arderea grăsimilor, este implicat antrenamentul de intensitate mare. Exerciții eficiente pentru pierderea în greutate a abdomenului – acesta este orice cardiozagruzka, accelerarea proceselor metabolice, metabolismul. Numai o astfel de opțiune de antrenament va ajuta la pierderea în greutate și la stomacul plat. Exercițiile pentru arderea grăsimilor de pe stomac cresc ritmul cardiac la un nivel încât organismul începe să extragă energie din grăsimi, și nu din carbohidrați (glicogen). Acest lucru poate fi obținut numai dacă durata antrenamentului cardio este de cel puțin 30-40 minute.

Slăbirea abdomenului inferior

Unii oameni cred greșit că presa are o secțiune superioară sau inferioară. În timpul antrenamentului, toate piesele trebuie pompate eficient. Cât de mult sunt implicați mușchii abdominali superiori sau inferiori depinde de capacitatea sportivului de a observa tehnica. Exercițiile pentru a pierde în greutate în abdomenul inferior vor ajuta la accentuarea încărcăturii din această zonă. Iată una dintre opțiunile pentru efectuarea unei astfel de mișcări:

  1. Intinde-te pe podea, prinde-ți mâinile de ceva stabil.
  2. Începeți să ridicați picioarele drepte.
  3. Opriți-le când există un unghi de 30 de grade între ele și podea.
  4. Țineți în această poziție cel puțin 30 de secunde..
  5. Repetați de 4-5 ori.

Curea

Există opțiuni de antrenament care vă ajută să vă faceți mușchii suple, puternici și să-i mențineți în formă bună. Bara de exerciții pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale este universală și statică, ajută, de asemenea, la antrenarea șoldurilor, feselor, umerilor, partea inferioară a spatelui. În același timp, nu construiți masa musculară, ci doar o consolidați. Aceasta este una dintre opțiunile pentru exerciții eficiente care vă vor face burtica uniformă. Clasele pentru pierderea în greutate a abdomenului și a părților laterale trebuie să includă bara. Se execută astfel:

  1. Puneți ceva moale pe podea, astfel încât să puteți sta pe coatele timp de 2-3 minute.
  2. Fă un accent, de parcă vrei să faci push-up-uri. Apoi coborâți palmele la coate.
  3. Păstrați corpul absolut la nivel, nu vă îndoiți în partea inferioară a spatelui și nici coaja pe spate.
  4. Această situație obligă umerii, abdomenul, partea inferioară a spatelui, mușchii laterali, fesele și șoldurile să se încordeze simultan..
  5. După același principiu, puteți efectua bara laterală, ceea ce va ajuta la o mai eficientă abordare a părților.
Citește mai mult  Scădere în greutate nutriție pentru antrenament pentru fete: meniu

Scândură de exercițiu

Exerciții de respirație pentru pierderea în greutate a abdomenului și a laturilor

Yoga a provenit din cultura estică, care și-a luat rădăcina în alte țări, este considerat un antrenament eficient și este popular la toate vârstele. Exercițiile de respirație ajută la realizarea eficientă a pierderii în greutate cu exerciții fizice adecvate. O opțiune pentru un antrenament de ardere a grăsimilor este vidul. Această mișcare se face relativ ușor, dar este important să urmați tehnica, deoarece, dacă este efectuată incorect, capul dvs. poate începe să simtă amețeli, vărsături.

Vacuțul ajută la antrenarea întregului abs și se activează, crește tonusul chiar și al mușchilor adânci, ceea ce împiedică burtica să se lipească. Cu ajutorul a 1 lecție pe zi, puteți strânge abs-urile, face-l plat. Un vid se realizează conform următorului algoritm:

  1. Respiră adânc.
  2. Apoi tăiați inhalarea prin nas și expirați din nou complet, nicăieri nu trebuie să mai rămână aer.
  3. Strângeți apăsarea și mențineți în această stare timp de 10-15 secunde.
  4. Apoi îl puteți relaxa și vă inspirați..
  5. Repetați de 3-4 ori, în timp, cantitatea poate fi crescută.

Există mai multe nuanțe care trebuie luate în considerare în timpul unui astfel de antrenament:

  • va fi numai eficient. dacă refuzați mâncarea grasă și dulce;
  • după astfel de exerciții de respirație, poate doriți cu adevărat să mâncați, să restricționați această dorință;
  • nu puteți face prea mult vid, dacă simțiți că începeți să vă simțiți amețit, trebuie să rupeți.

Exercițiu vid

Toate variațiile posibile ale presei de antrenament se reduc la două tipuri de mișcare: răsucire și sarcină statică. Nu aveți nevoie de 10 exerciții pentru a pierde în greutate în abdomen și în părți pentru a face o presă plană, ca în imagine. Principalul lucru este să înveți să observi tehnica, să faci exerciții fizice în mod regulat și să mănânci corect. Mai jos veți găsi opțiuni pentru programe de pompare a mușchilor abdominali, dar amintiți-vă că stând în fața monitorului, burtica dvs. nu va deveni plană.

Exerciții de ardere a grăsimilor pentru abdomenul de slăbire acasă

Stomacul plat într-o săptămână

Exerciții eficiente pentru stomacul plat

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: