Exerciții de cerce pentru copii și adulți. Un set de clase cu cercuri de hula acasă pentru pierderea în greutate

Conținutul articolului



„Cum vom face o talie?” – Așadar, merită să refațăm celebra glumă din glumă. Fetele se torturează cu diete și se pompează, dar nu pot atinge coturile sexy dorite. Nu este nevoie să vă supărați: transformați talia într-un aspen și faceți câteva lucruri care sunt sănătoase pentru orele de sănătate cu un cerc va ajuta.

Este util să răsuciți cerceiul

Hoop, hula hoop, cerc, el are multe nume. Primele cercuri nu erau deloc mari, ci erau din plastic viu colorat. Acest lucru este de înțeles: unul dintre cele mai bune echipamente gimnastice de astăzi a fost destinat jocurilor pentru copii. Acum, pentru adulți, au devenit un ajutor excelent în exerciții fizice și sunt folosiți și în coregrafie și gimnastică ritmică..

Utilizarea cercului este impresionantă – pe lângă efectul evident sub formă de pierdere în greutate, primești un bonus:

  • ameliorarea durerilor de spate, care apare adesea din cauza ședinței prelungite la computer sau în scaun;
  • întărirea vaselor de sânge și a inimii, torsiunea unui cerc – un excelent cardio;
  • coordonare îmbunătățită;
  • accelerarea metabolică datorată efectelor de masaj asupra organelor digestive;
  • recuperare emoțională: gimnastica obișnuită este recomandată chiar și pentru depresia prelungită;
  • mobilitatea articulațiilor pelvine și flexibilitatea coloanei vertebrale crește;
  • ajutați în lupta împotriva osteoporozei, deoarece exercițiile de vârf cu gula oferă o încărcare foarte moale.

Fată se răsucește în hoop

Ce mușchi funcționează atunci când torsion

În efectul său asupra figurilor bărbaților și femeilor, hula hoop este uneori comparată cu Pilates. În plus față de cel mai popular exercițiu de hula hoop – rotație – există multe alte variații, al căror beneficiu este un studiu puternic al zonelor cu probleme, dar despre aerobic ulterior. Când cercul este răsucit, mușchii spatelui, presează, fesele, picioarele funcționează – mai mult de 30 de mușchi majori, inclusiv stabilizatori. În timpul antrenamentelor regulate, a ajunge la stabilizatori nu este o sarcină ușoară..

Cât de mult trebuie să răsuciți cercul

În primul rând, decideți ce hula hoop urmează să vă răsuciți. Chiar și mult depinde de material: durata cursurilor și posibilele contraindicații. Deci, un cerc cu vârfuri este interzis strict celor care suferă de boli ale organelor abdominale. Pentru a vă asigura că încărcarea eficientă nu vă este dăunătoare, trebuie să știți ce fel de cercuri sunt:

  • comun. Nu au un nume special – acestea sunt tocurile care pot fi găsite în orice sală a școlii sportive. Confecționat din plastic sau metal, ușor, ideal pentru cei care tocmai au început exerciții cu bucla de hula. Nu există interdicții grave pentru clase cu un astfel de cerc;
  • ponderate. Masiv, greutatea poate ajunge la 3 kg. Producătorii oferă atât modele de îndoire, cât și solide. Foarte util nu numai pentru pierderea în greutate, ci și pentru dezvoltarea mușchilor de înaltă calitate. Nu este potrivit pentru persoanele cu afecțiuni ale spatelui și ale spatelui și vă puteți angaja în cel mult 15 minute fără oprire;
  • cu bile de masaj. La început poate lăsa vânătăi pe corp, dar garantează să scapi de celulită. Dacă nu sunteți sigur de sănătatea organelor tale interne – consultați un medic și abia apoi continuați la antrenament. Răsucire cu guler cu bile de cauciuc nu poate fi mai mult de 10-12 minute dintr-o dată;
  • mașini de exercițiu flexibile. Gimnastica cu un cerc care se îndoaie include exerciții de întindere, de lucru a picioarelor și a brațelor. Echivalat cu ponderat, deci faceți o pauză după un sfert de oră.

Răsucirea cercului pentru pierderea în greutate este recomandată cel puțin o jumătate de oră pe zi (vorbim despre modele obișnuite). Puteți face pauze scurte și apoi să vă întoarceți la muncă. Acest timp este suficient pentru a începe procesul de ardere a caloriilor. Un fapt interesant: într-o sută de minute de lucru intens cu cercul, se ard aproximativ 1000 de calorii. Dacă considerați că o puteți face pentru filmul dvs. preferat, atunci un cerc este aproape ideal.

Fata răsuci în aer liber

Exercitii pentru Hoop pentru incepatori

Un set de exerciții cu un cerc necesită abilități minime și un cerc simplu:

  1. Incalzire. Înainte de a începe cursurile, nu va fi de prisos să treziți corpul și un cerc vă poate ajuta. Puneți-l în poziție verticală, puneți ambele mâini deasupra și efectuați înclinații normale de 20-30 de ori. Încercați să o faceți încet și să vă țineți spatele drept.
  2. Mainile sus! Cele mai eficiente exerciții cu un cerc pentru începători includ poziția în care îl rotiți ridicând mâinile. Le puteți ține la nivelul pieptului sau îndreptați vârful degetelor spre tavan.
  3. Răsuciri și întoarceri. Când torsionați, încercați să întoarceți corpul păstrând echilibrul, dar urmăriți-vă șoldurile – acestea ar trebui să se miște cu o amplitudine mică.

Fata care sări prin hoop hula

Exercitii de slabire abdominala

Dacă vorbim despre impactul direcționat asupra zonelor cu probleme, atunci va trebui să dezamăgiți: nici acasă, nici la sală, nu puteți „pierde în greutate”. Volumele scad uniform, iar aceasta este folosirea unui cercei de hula: pe lângă talie și abdomen, corpul devine mai puternic și mai rezistent în general. Dacă doriți să grăbiți procesul – experimentați. Deci, o versiune a exercițiului cu un cerc pentru a pierde din greutatea burticii implică mersul obișnuit – trebuie doar să faceți pași mici în jurul camerei în timp ce se învârte.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate