Este posibil să mâncați pâine cu pierderea în greutate – beneficiile, răul și caloriile

Conținutul articolului



În fiecare an, popularitatea unei alimentații bune și a unui stil de viață sănătos crește mai repede. Din ce în ce mai mulți oameni sunt interesați dacă în timpul dietei este posibil să mănânce pâine atunci când slăbești, deoarece aceste produse sunt făcute din făină, ceea ce înseamnă că au un conținut ridicat de calorii. Nutriționiștii spun că nu toate aceste alimente sunt bune pentru organism. Dacă decideți să pierdeți în greutate cu pâinea, trebuie să vă dați seama care sunt acestea, cum diferă.

Ce este pâinea

În mod tradițional, oamenii cred că pâinea este o alimentație bună. Cu toate acestea, nu toate sunt utile pentru figură și pentru sănătate în general. Rulourile de pâine sunt produse similare în compoziție cu pâinea, care o înlocuiesc pe o masă dietetică. Deoarece acest produs este nou, există multe judecăți false despre cum să le folosiți corect. În sens obișnuit, pâine dietetică cu conținut scăzut de calorii. Dar acesta este un mit, pentru că au aproape 300 Kcal / 100 de grame. Pâinile în dietetică sunt apreciate pentru compoziția lor..

Structura

În gustările uscate, există o mulțime de fibre dietetice, fibre, carbohidrați, grăsimi polinesaturate și saturate, aminoacizi interschimbabili și de neînlocuit. Dintre oligoelemente există fosfor, magneziu, sodiu, calciu, potasiu, fier. Compoziția de bază a pâinii depinde de producător și tip. Pot fi făcute din făină, tărâțe, boabe neterminate, porumb, hrișcă sau orz de perle. Unele produse includ margarină, malț, amidon, drojdie, coloranți, potențatori de arome și alte componente care nu sunt foarte utile pentru pierderea în greutate și sănătate..

Prăjiturile de slăbit sunt bune pentru tine?

Doar o abordare cuprinzătoare a problemei poate garanta rezultate stabile ale pierderii în greutate: alimentație adecvată, exerciții fizice, somn complet, stabilitate emoțională. Utilizarea de produse dietetice nu numai că reduce aportul total de calorii, dar are și un efect pozitiv asupra tuturor organelor și sistemelor corpului uman. Care sunt pâinile utile pentru pierderea în greutate și sănătate:

  • metabolism îmbunătățit;
  • normalizarea tensiunii arteriale;
  • efecte benefice asupra sistemului nervos central;
  • risc redus de tromboză;
  • reducerea colesterolului rău;
  • îmbunătățirea funcțiilor sistemului circulator;
  • normalizarea zahărului;
  • prevenirea bolilor sistemelor genitourinare și digestive

pâine de secara

Care pâini sunt mai bune pentru pierderea în greutate

Înainte de a vă întreba dacă este posibil să mâncați pâine cu pierderea în greutate, trebuie să le studiați compoziția. Pe rafturile magazinelor puteți găsi multe produse de panificație similare, în care există făină de grâu, stafide, caise uscate, zahăr, componente de ovăz. Este dificil să slăbești cu astfel de produse. Ce fel de pâine sunt utile pentru pierderea în greutate? Alegeți produse cu un conținut ridicat de fibre, cu un conținut caloric de cel mult 300 Kcal / 100 de grame.

secară

Acest produs este format din cereale integrale, un amestec de secară, hrișcă și / sau făină de grâu. Pâinile de secară sunt cele mai obișnuite produse de slăbire care sunt cumpărate ca substitut pentru pâine. Conțin 50% mai puține calorii, dar de 4 ori mai multe fibre. Mai des gustările de secară se fac cu tărâțe de grâu. O astfel de coacere conține boabe grosiere nepoluate, care elimină toxinele din organism, toxinele. Pâinile de secară cu tărâțe normalizează tractul digestiv, reduc pofta de mâncare, cu un consum moderat ajută la pierderea în greutate.

Paine integrala

Oamenii de știință au dovedit că cei care consumă regulat alimente cu cereale integrale nu au patologii cardiovasculare, nu sunt predispuși la diabet și nu sunt predispuși la obezitate. Pâine cu cereale întregi realizată din cereale cu coajă conservată. Un astfel de produs este bogat în vitamine B, oligoelemente, fibre. Gustările cu cereale integrale sunt umplute cu fibre grosiere, care ajută la curățarea intestinelor de substanțe nocive, îmbunătățește peristaltismul. O astfel de mâncare nu este utilă doar pentru a pierde în greutate, ci întinerește, tonifică, întărește organismul..

Orez

Beneficiile orezului sunt cunoscute de mult timp, prin urmare, asiaticii folosesc prăjituri de orez în loc de pâine. Puteți vedea că populația din Asia nu este obeză, iar persoanele cu supraponderale sunt foarte rare. Pâinea de orez poate înlocui complet produsele de panificație fără a dăuna sănătății. Pe lângă prevenirea îmbunătățirii acestora, plăcile de orez uscate sunt indicate persoanelor care suferă de boli ale sistemului nervos sau de insomnie..

Pentru a ajuta la pierderea în greutate, gustările de orez ar trebui să fie făcute din orez nepoluat. Acest produs conține fibre din cereale integrale, încetinește procesul de absorbție a grăsimilor. Datorită pâinii de orez, metabolismul se îmbunătățește, imunitatea se îmbunătățește și se produce o saturație rapidă. Complexul de vitamine conținut în produsele de orez nepoluate afectează în mod pozitiv starea părului, a plăcilor de unghii și a pielii.

Pâine de orez

Pâine de hrișcă

Dacă alegeți pâine de hrișcă în loc de pâine atunci când pierdeți în greutate, puteți fi sigur că este asigurată o prevenire de înaltă calitate a ulcerelor stomacale, boli renale, patologiilor hepatice, aterosclerozei și glandei tiroide. Substanțele active biologic conținute în ele ajută la digerarea alimentelor, afectează nivelul colesterolului. Gustările uscate din hrișcă constau exclusiv din carbohidrați lente, care dau o senzație de sațietate pentru o lungă perioadă de timp. Pentru o sănătate bună și pierderea rapidă în greutate, 4-5 bucăți pe zi vor fi suficiente.

Porumb

Gustările crocante de porumb sunt făcute dintr-un amestec de porumb, orez, făină de grâu. Conțin multă vitamina A, E, PP, acid folic, fier și magneziu. Dacă mâncați în mod regulat pâine de porumb, puteți obține o încărcare mare de energie, care este necesară pentru o viață normală în condiții moderne. Sunt prescrise pentru nutriție terapeutică și preventivă, precum și pentru persoanele predispuse la obezitate. Indiferent de vârstă, gustările de porumb sunt recomandate pentru utilizare zilnică la 3-5 bucăți pe zi.

Pâine de grâu

Dacă decideți să alegeți pâinea de grâu pentru pierderea în greutate, atunci optați pentru produse fabricate prin extruzie. Doar astfel de produse vor avea compoziția cea mai utilă: puțină făină, cereale integrale de grâu și ouă. Extrudarea este o metodă asemănătoare cu crearea floricelelor: un amestec de boabe este mai întâi îmbibat, apoi transformat sub presiune și tratament termic. În exterior, astfel de gustări sunt similare cu cookie-urile rotunde. Folosind produse de grâu extrudat în timpul pierderii în greutate, puteți rezolva alte probleme:

  • elimina toxinele, cancerigenele;
  • previn dezvoltarea cancerului de colon;
  • scapa de constipatie;
  • promovează reproducerea în tractul digestiv a microorganismelor benefice.

Pâine integrală de grâu

Pâine de malț

Pe lângă făina de grâu și secară, acest produs include și malț. Utilizarea pâinii de malț se află în compoziția chimică unică, deoarece semințele germinate de cereale conțin vitamine de seleniu, fosfor, calciu și B, care sunt indispensabile organismului.Datorită compoziției echilibrate, maltul cu semințe și semințe de susan sau cu semințe de caras, nuci și coriandru oferă beneficii tangibile pentru sănătate. În plus, gustările uscate cu malț au o aromă picantă și un gust excelent..

Pâine de tărâțe

Proprietățile benefice ale tărâței sunt cunoscute – cojile de boabe refac microflora intestinală, normalizează zahărul și ajută la pierderea în greutate. Pâine cu tărâțe are un conținut scăzut de calorii (doar 150 Kcal / 100 g), conține o mulțime de fibre utile. Nutriționiștii consideră că acesta este un substitut ideal pentru pâine atunci când pierde în greutate. Compoziția gustărilor de tărâțe nu conține zahăr, ci polizaharide, astfel încât produsul este utilizat în timpul multor diete medicale (tabele de tratament).

Cu un conținut de calorii minime, tărâțele de tărâțe provoacă o saturație stabilă, încetinește mișcarea alimentelor prin tractul digestiv (în secțiunile inferioare), reduce rata de absorbție a produselor care conțin carbohidrați, ceea ce afectează pozitiv scăderea secreției de insulină. Produsul este utilizat pe scară largă în timpul dietei Ducan. Folosind-o pentru pierderea în greutate, nu uitați de moderație, deoarece cu tărâțele puteți câștiga și excesul de greutate corporală.

Dieta pe pâine și kefir

Există un număr foarte mare de diete dietetice în care este indicată recepția pâinii. Atunci când pierdeți în greutate, este mai bine să alegeți alimente cu conținut scăzut de calorii: ovăz, hrișcă, orez, tărâțe. Cel mai eficient dintre pierderile în greutate este considerat o dietă pe pâine și kefir. Aceasta este combinația perfectă de produse în care o listă mare de nutrienți. Kefir, după cum știți, simulează ușor intestinele, având un efect laxativ, iar fibra grosieră își curăță pereții. Versiunea clasică a acestei diete nu este rigidă, ci constă în respectarea a câteva recomandări:

  • zahărul și făina sunt excluse din dietă;
  • trebuie să mănânci în același timp de 5 ori / zi;
  • Cu 30 de minute înainte de a mânca, trebuie să mănânci 2 gustări și să bei un pahar de kefir;
  • seara, porția trebuie redusă la jumătate.

Kefirul este turnat dintr-o sticlă într-un pahar

Ziua de descărcare pe pâine

Chiar și o zi pe săptămână de descărcare va ajuta la obținerea de rezultate uimitoare în timp. O zi de descărcare pe pâine și kefir este una dintre cele mai eficiente. Meniul său include 2 pachete de gustări uscate (aproximativ 200 g) și 1 litru de chefir fără grăsimi. Volumul indicat de produse este împărțit în 5 recepții. Asigurați-vă că adăugați apă potabilă – cel puțin 1,5 litri. Prin aranjarea unei astfel de descărcare, este ușor să pierzi 1-1,5 kilograme pe zi.

Câte pâine poți mânca pe zi

Deoarece aceste alimente dietetice conțin carbohidrați complexi de care organismul uman are nevoie pentru un fel de combustibil, nutriționiștii au voie să înlocuiască toate produsele făinoase cu ele. Cu toate acestea, chiar gustările de tărâțe sunt produse cu conținut ridicat de carbohidrați, de aceea este recomandat să le folosești pentru pierderea în greutate până la 16 ore. Norma medie de pâine pe zi este de 4-5 bucăți, care depinde de tipul de produs. Această cantitate este suficientă pentru a obține fibra necesară..

Răul slăbirii pâinii

Consumul necontrolat de chiar produse dietetice poate afecta negativ sănătatea tractului digestiv. Unii producători adaugă conservanți și alte substanțe chimice pentru a crește atractivitatea și vânzările ridicate. Din acest motiv, înainte de a cumpăra, trebuie să citiți cu siguranță ce ingrediente conține produsul. Dacă există o substanță suspectă sau necunoscută, atunci este mai bine să refuzați achiziționarea produsului. Contraindicații ale pâinii – aceasta este perioada postoperatorie și copilăria mică. Nu mai există interdicții de produs.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: