Echipa pentru pierderea în greutate acasă. Cum să te gheme pentru pierderea în greutate picioarele, părțile laterale sau abdomenul

Conținutul articolului



Squat este un exercițiu fizic universal de bază, a cărui implementare nu necesită simulatoare speciale și este permisă fără pregătire fizică. Squats are beneficii extraordinare pentru sănătate. Tehnica potrivită vă va ajuta să ardeți grăsime, să vă pompați fesele și să vă îmbunătățiți sănătatea..

Beneficiile ghemuielilor

Medicii recomandă efectuarea acestui exercițiu, deoarece duce la un efect pozitiv pentru întregul corp, îmbunătățește sănătatea. Utilizarea squats pentru pierderea în greutate:

  • ajuta la arderea grasimilor, la slabire;
  • îmbunătățește circulația sângelui;
  • duce la îmbunătățirea metabolismului;
  • implică aproape toți mușchii picioarelor, picioarele devin frumoase și potrivite;
  • întărește mușchii, articulațiile picioarelor;
  • îmbunătățește forma feselor și abdominalelor;
  • crește eficacitatea antrenamentului;
  • reduce riscul de rănire;
  • menține mobilitatea articulațiilor;
  • îmbunătățirea coordonării;
  • crește flexibilitatea;
  • îmbunătățirea posturii;
  • scapă de „urechi” în șolduri;

Fata execută ghemuit cu picioarele late

Tipuri de squats și execuția lor corectă pentru o pregătire eficientă

Există mai multe opțiuni populare pentru a face ghete de slăbit:

  1. Clasic – picioarele cu lățimea umerilor între ele, genunchii ușor aplecați. Spatele trebuie ținut drept și fără îndoire, pentru a nu provoca leziuni ale coloanei vertebrale. Stomacul în tensiune, genunchii sub control, nu iese dincolo de ciorap.
  2. La expirare, ar trebui să coborâm în jos, împingând pelvisul înapoi. Asigurați-vă că puneți presiune pe călcâi, atunci când ridicați, pentru a evita căderea, astfel încât toată stresul să se îndrepte spre fese. Este important să vă monitorizați respirația și spatele. Coborâți, așteptați 2-3 secunde, expirați, apoi ridicați.
  3. „Plie” – întindeți-vă picioarele, luați genunchii în direcții diferite. Ține-ți spatele drept, stomacul încordat. Este foarte important să controlați mișcarea pelvisului, nu ar trebui să înainteze. Coborâți pe măsură ce expirați. Controlează genunchii, poziția pelvisului. Nu este nevoie să stai jos. Coborâți, așteptați 2-3 secunde, inspirați, apoi ridicați-vă.
  4. Echipați pentru pierderea în greutate cu un barbell – o opțiune de putere, mergeți la bar, stați sub el. Puneți bara pe trapez, trageți coatele înapoi. Privește cu nerăbdare, poți ușor în sus. Nu vă rostogoliți și nu vă răsuciți capul. Picioarele sunt puțin mai late decât umerii. Îndreptați spatele, îndoiți spatele inferior. Pe măsură ce inspirați, coborâți cât mai jos. Spatele este drept, nu aluneca. Expirati, apoi ridicati-va, dar nu complet, astfel incat fesele sa fie mereu incordate.

Fată cu un barbell

Cum să te ghemuiești pentru a slăbi

Pentru pierderea în greutate, fata ar trebui să efectueze un ghemuit clasic. Cu lățimea picioarelor distanțate. Când inhalați, coborâți-vă, îndoiți-vă picioarele în coapsă într-un unghi drept. Expirati si luati o pozitie de pornire. Cât de mult ai nevoie pentru a ghemui pe zi pentru a slăbi? Faceți acest exercițiu, urmând programul timp de o lună, tot timpul de 25 de ori, modul în care corpul se obișnuiește cu o astfel de încărcare poate fi crescut până la 50 de ori.

Cum se face un ghemuit pentru pierderea în greutate

Pentru pierderea în greutate, un ghemuit clasic obișnuit, cu retragere puternică a abdomenului la inhalare și prezența unei greutăți va ajuta. Cu lățimea picioarelor distanțate. Când inspirați, coborâți-vă în timp ce stați, țineți 15 secunde, ținându-vă respirația, apoi ridicați-vă și expirați. Faceți de 20-25 de ori în mai multe treceri pentru un rezultat mai bun.

Exerciții de slăbire a șoldului

Plasa și ghemuțele de înghițire vor veni la salvare:

  • Primul „plie” ghemuit. Spatele este drept, mâinile pe talie, picioarele mai late decât umerii. Gâdilă în timp ce inhalezi, împingându-ți genunchii larg în afară în direcții diferite. Țineți în această poziție timp de 2-3 secunde, expirați, luați poziția de pornire. Efectuați de 20-30 de ori, greutăți cu gantere de greutate.
  • Squat „înghiți”. Luați un scaun și stați lângă el pe un picior, încercați să-l luați pe celălalt înapoi, să vă țineți șoldurile drepte. Efectuați de 15 ori pe fiecare picior. Principala condiție este respectarea tehnicii.

Fata execută plise de raclete

Cum să te ghemuiești pentru fese

Pentru a pompa fesele, puteți folosi sistemul cu toate exercițiile enumerate mai sus: „înghițire”, „plie”, ghemuit clasic și cu o barilă. Începeți cu 2-3 seturi de 15-20 de ori, crescând treptat sarcina atunci când devine prea ușoară. În complex, toate aceste exerciții pentru fată, cu performanțe adecvate și regulate, te vor ajuta să pompezi rapid viței, șoldurile și fesele, să slăbești și să îndepărtezi stratul de grăsime.

Este necesar să faceți un ghemuit cu spatele plat, abdomenul tras, jumătate din succes depinde de tehnica corectă. În creștere, fata ar trebui să scurteze fesele, pe coborâre – relaxați-vă. În timpul exercițiului, fata trebuie să monitorizeze poziția genunchilor și a picioarelor – dacă genunchii depășesc șosetele, atunci nu pot fi evitate rănile. Prin urmare, ar trebui să începi să antrenezi o persoană nepregătită după o informare de la un antrenor.

Cum se face squats pentru pierderea în greutate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate