Dulciuri cu conținut scăzut de calorii pentru slăbit și dietă

Conținutul articolului



Cea mai populară problemă de a pierde în greutate rămâne respingerea dulciurilor. În ceea ce privește o dietă, prin urmare, multe alimente sunt interzise, ​​așa că limitarea la alimentele preferate este, de asemenea, foarte dificilă. Nu trebuie să faceți acest lucru, deoarece există dulciuri utile pentru figură. Sunt ușor de cumpărat în magazin, dar le puteți găti acasă..

Ce dulciuri puteți mânca cu pierderea în greutate

Există o întreagă clasificare a conținutului de calorii, împărțind toate dulciurile în cele care nu pot fi consumate pe o dietă și în cele chiar recomandate pentru pierderea în greutate. Dacă consumați cu conținut redus de calorii, atunci riscul de perturbare va fi redus. Nici cifra nu va suferi. Atunci când alegeți dulciuri, ar trebui să acordați atenție nu atât conținutului minim de calorii, cât și a conținutului de grăsimi. Puteți cheltui energie în exces, iar depozitele de grăsime vor rămâne în organism mult timp. Dulciurile permise pentru pierderea în greutate pot fi reprezentate de următoarea listă:

  • fructe de padure si fructe;
  • marmeladă;
  • bezele;
  • inghetata;
  • ciocolata inchisa sau inchisa;
  • niște acadele;
  • biscuiți;
  • iaurt natural dospit;
  • fructe uscate cu putine calorii – stafide, smochine, caise uscate, prune, cirese uscate;
  • fructe confiate;
  • Miere;
  • jeleu de fructe de pădure sau fructe;
  • pastă;
  • deserturi cu brânză de căsuță cu calorii scăzute;
  • fursecuri de turta;
  • halva de floarea soarelui;
  • caramel de fructe;
  • susan;
  • arahidă.

Jeleu cu bucăți de fructe de pădure și fructe

Dulciuri cu conținut scăzut de calorii

Dacă corpul necesită ceva gustos, atunci se confruntă cu înfometare energetică. Dulciurile pentru slăbit în acest caz sunt foarte relevante. Acesta este cel mai simplu mod, deoarece astfel de produse se transformă foarte repede în energie. În plus, dulciurile contribuie la producerea de serotonină. Acest hormon este responsabil pentru buna dispoziție și rezistență la stres..

Nu este necesar să excludeți complet carbohidrații rapide – trebuie doar să alegeți dulciuri cu conținut scăzut de calorii. Unele dintre ele sunt enumerate mai sus, dar altele pot fi făcute acasă. Pentru a face acest lucru, în rețetele de dulciuri, produsele cunoscute sunt înlocuite cu altele, mai utile:

  1. Crema de smântână și unt sau smântână pentru a înlocui iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi.
  2. Gătiti patiserie și deserturi cu miere, nu cu zahăr.
  3. Nu cumpărați sucuri în cutii – beți compoturi naturale din fructe și fructe de pădure.

Dulciuri cu conținut scăzut de calorii

Chiar și astfel de dulciuri sănătoase nu sunt recomandate să fie consumate mai târziu de șase seara. Conținutul lor caloric nu trebuie să depășească 10% din norma zilnică. Cele mai scăzute calorii sunt fructele și fructele de pădure. Valoarea energetică a acestora la 100 g de produs este foarte mică. De exemplu, un măr conține doar 77 de calorii, dar câte minerale și oligoelemente sănătoase sunt în el.

Un alt fruct este o banană. Deși nu este cea mai scăzută calorică, este de asemenea aprobată pentru utilizare. Banana satisface foamea, se saturează cu potasiu și fibre, care curăță intestinele. Puteți mânca orice alte fructe – pere, kiwi, portocale, grapefruits, ananas, caise, rodii, piersici. Boabele pot fi o alternativă bună la dulciuri, deși aproape toate sunt ușor acide după gust. Căpșuni potrivite, zmeură, căpșuni, cireșe, coacăze, coacăze.

Fructe și fructe de pădure

Dulciuri cu conținut redus de calorii din magazin

Lista celor mai puțin dăunătoare cifrei include câteva dulciuri cumpărate. Prima dintre ele este ciocolata. Doar în loc de lapte obișnuit sau alb, va trebui să sărbători pe negru. Ar trebui să conțină cel puțin 76% boabe de cacao. O astfel de dulceață poate liniște nevoia de dulciuri și, în același timp, umple corpul cu oligoelemente. O pereche de benzi pe zi nu va răni cifra. Alte dulciuri cu conținut scăzut de calorii din magazin:

  1. Inghetata. Este necesar să-l alegeți fără umpluturi și o cantitate mare de grăsimi, dar este mai bine să gătiți acasă din lapte și fructe de grăsime fără grăsime. Vă puteți bucura de această dulceață de 2 ori pe săptămână într-o cantitate de cel mult 100 g.
  2. Fructe uscate. Fibrele din ele satisfac foamea mult timp, iar carbohidrații lente oferă energie fără a fi depuse în grăsimi. În zi poți mânca 3-4 bucăți de prune, 3 – caise uscate, 2 – smochine, 70 g pere și 100 g mere.
  3. Marmeladă, mămăligă, fursecuri de ovăz, pastilă, halva, prăjiturele de turtă de secară și o bară muesli – cu moderație, aceste dulciuri pot fi consumate, dar este mai bine să o faci pentru micul dejun.

Biscuiți cu conținut scăzut de calorii în magazine

Cookie-urile de ovăz sunt considerate a fi cele mai inofensive pentru figură. Conține o mulțime de fibre dietetice, proteine, dar o astfel de delicatesă conține cookie-uri cu conținut scăzut de calorii în magazinele care încă nu sunt atât de utile ca cele preparate acasă. Când cumpărați, acordați atenție compoziției bunătăților. Ar trebui să conțină puțină grăsime, iar ingredientele pot fi brânză de vaci, banane, semințe de susan, semințe și ovăz. Biscuiți sau crackers Galette – aceste dulciuri dietetice pentru pierderea în greutate sunt de asemenea permise. Se prepară pe bază de apă, făină, sare cu zahăr și amidon de porumb.

Dulciuri slabe cu calorii

În timpul postului, se recomandă să vă abțineți de la dulciurile prea scumpe. Ele pot fi înlocuite cu produse mai simple și non-dăunătoare. Dulciurile slabe în calorii sunt următoarele:

  • marmeladă;
  • Biscuiți de ovăz și biscuiți;
  • fructe uscate;
  • Miere;
  • ciocolata neagra;
  • halva;
  • nuci
  • jeleu din fructe de pădure sau fructe;
  • caise uscate;
  • datele;
  • prune uscate.

Biscuiți de stafide de ovaz

Deserturi cu conținut scăzut de calorii

Puteți găti cu ușurință deserturi cu conținut scăzut de calorii. Există o mulțime de rețete pentru o astfel de delicioasă. Baza este adesea miere, brânză de vaci, fructe de pădure, nuci sau fructe. Dintre acestea din urmă, puteți găti un pansament delicios de salată cu iaurt natural, miere și suc de lime. Se amestecă diverse ingrediente, de exemplu, căpșuni cu ananas, kiwi, măr și afine. Dintre fructe, dulciurile sub formă de smoothie sunt foarte populare..

Deserturi de brânză

Una dintre gustările simple este brânza de căsuță obișnuită cu miere. Pentru micul dejun, un astfel de fel de mâncare este ideal. Fructele uscate sau fructele confiate, o stropire de ciocolată întunecată, nuci mărunțite sau ciocolată topită vor ajuta la diversificarea desertului. Deserturile din dieta de brânză de casă includ deseori fructe de pădure. Se dovedește deosebit de gustos cu merișoare tarte și acri, zmeură aromată, căpșuni și cireșe. Souffle, budinci, caserole și mousse-uri fragede sunt făcute din brânză de căsuță.

Retete de dulciuri pentru dieta

Toată lumea care slăbește ar trebui să aibă mai multe rețete pentru dulciuri dietetice. Așadar, oricând poți găti ceva gustos și nu te descompune pe alimentele interzise. Cu un conținut scăzut de calorii pot fi ciocolata, marmelada, bezele și chiar prăjiturile cu dulciuri. Mai mult, aceste dulciuri sunt preparate foarte ușor și rapid, deoarece majoritatea gospodinelor au fiecare ingredient.

Ciocolata cu putine calorii

Ciocolata este considerată dulceața mai populară, dar poate fi destul de inofensivă pentru figură. Dacă doriți să aflați cum să gătiți o astfel de delicioasă, atunci asigurați-vă că studiați următoarea rețetă. Toate ingredientele dulci obișnuite sunt înlocuite cu cele mai puțin grase, motiv pentru care se dovedește a fi gustos și alimentar. Pentru a prepara ciocolată cu conținut scăzut de calorii, pregătiți:

  • îndulcitor – 5 g;
  • lapte degresat – 6 linguri. linguri;
  • apă – 10 linguriță;
  • unt – 50 g;
  • pulbere de cacao – 10 linguri.

Pregătirea include următoarele etape:

  1. Se dizolvă îndulcitorul cu lapte. Se toarnă apă și se toarnă cacao.
  2. Încălziți amestecul, fără a lăsa să fiarbă, apoi introduceți uleiul.
  3. Se scoate de pe foc, se amestecă bine, se așteaptă până la răcire.
  4. Se toarnă în forme, trimite pentru congelare în congelator.

Ciocolata

Biscuiți cu conținut scăzut de calorii

Cookie-ul cu cele mai puține calorii nu va fi o problemă pentru figură. O puteți găti folosind rețeta. Cookie-urile seamănă cu fulgi de ovăz – conțin cereale și brânză de căsuță sănătoasă. Ingredientele sunt luate în următoarele cantități:

  • tărâțe de grâu și ovăz – câte 4 linguri fiecare;
  • brânză de căsuță săracă în grăsimi – 4 lingurițe;
  • sirop de arțar – 1 lingură;
  • gălbenușuri de ou – 4 buc .;
  • praf de copt – 1 lingură.

Metoda de gătit:

  1. Bateți gălbenușurile bine cu praful de copt.
  2. Apoi introduceți ingredientele rămase, amestecați bine.
  3. Formați prăjituri din aluat, așezați pe o foaie de copt.
  4. Coaceți la 180 de grade până la auriu.

Dulciuri cu conținut scăzut de calorii

Dintre toate tipurile de dulciuri, jeleul este considerat mai puțin dăunător la pierderea în greutate. În această rețetă, valoarea lor energetică este de doar 86 kcal la 100 g de produs. Pentru prepararea dulciurilor cu conținut scăzut de calorii, veți avea nevoie de doar 10 g de gelatină și 200 ml de suc de vișine. Procesul pas cu pas arată astfel:

  1. Înmuiați gelatina în aproximativ 50 ml de apă, apoi turnați pe sucul de vișine.
  2. Încălziți amestecul într-o baie de apă aproximativ 3 minute, amestecând constant.
  3. Când toate boabele s-au dizolvat, turnați masa în forme.
  4. Presărați nucă de nucă de cocos, trimiteți-o la frigider pentru solidificare.

Jeleuri bomboane într-un borcan

Retete de calorii Retete

Dulciurile cu un nivel scăzut de carbohidrați pregătiți corespunzător pe o dietă vor deveni asistenți indispensabili nu numai în prevenirea defecțiunilor, ci doar în menținerea unei dispoziții bune. În plus, acasă, puteți fi sigur că utilizați produse cu adevărat de înaltă calitate. În prepararea plăcintelor sănătoase, rețetele pentru deserturi cu conținut scăzut de calorii vă vor ajuta. Cunoscând valoarea energetică, puteți adăuga cu ușurință câteva meniuri în meniul dvs..

Desert de brânză

Datorită combinației de brânză de căsuță cu multe produse, puteți face o varietate de deserturi dietetice pentru pierderea în greutate din aceasta. Cea mai ușoară opțiune este biciul produsului lactat cu adăugarea de miere, fructe sau fructe de pădure. Acestea din urmă pot fi orice, chiar și cele înghețate. Desertul de dietă din brânză de căsuță conform acestei rețete se dovedește a fi foarte ușor – doar 125 de calorii la 100 g. O astfel de delicioasă este ideală pentru un mic dejun ușor, dar hrănitor. Ingredientele pentru o porție vor necesita următoarele:

  • nuc – 3 buc .;
  • coacăz roșu – 100 g;
  • miere naturală – 1 lingură;
  • brânză de căsuță fără grăsimi – 100 g.

Tehnologia de preparare a dulciurilor este foarte simplă:

  1. Clătiți fructe de pădure proaspete, curățați-le, așezați-le pe un prosop de hârtie și lăsați să curgă. Dezghețați fructele congelate la temperatura camerei.
  2. Puree boabele cu un blender. Le puteți șterge printr-o sită fină.
  3. Combinați brânza de vaci cu boabe și miere, bateți din nou cu un blender, garnisiți cu nuci.

Desert caș cu boabe într-un pahar

Martisor scazut de calorii

La baza unei astfel de delicatese obișnuite din magazin, cum ar fi bezele, sunt albușurile de ou, gelatina și laptele. Acesta din urmă este adesea înlocuit cu apă pentru a face desertul și mai dietetic. În această rețetă, marshmallow cu un conținut scăzut de calorii are o valoare energetică de aproximativ 85 kcal la 100 g. Pentru a-l pregăti, va trebui:

  • Kiwi – 2 buc .;
  • gelatină – 15 g;
  • albus de ou – 2 buc .;
  • miere – 1 lingură;
  • lapte nefipat – 150 g.

Gătitul include următorii pași:

  1. Se dizolvă gelatina în lapte ușor cald, se lasă timp de 1 oră.
  2. În continuare, încălziți masa pe foc, nepermițând să fiarbă. Amestecați până la neted..
  3. Bate proteinele până se spumă, apoi amestecă ușor masa de gelatină.
  4. Puneți kiwi tocat pe fundul tigaiei. Apoi turnați amestecul.
  5. Se lasă 5-8 ore la frigider.

Retete sanatoase de coacere

Poate fi chiar și coacere cu conținut scăzut de calorii. Pentru a-i reduce valoarea energetică, trebuie să excludeți din rețete ingrediente precum ouă, unt și zahăr. În loc de făină de grâu, se recomandă utilizarea de năut, secară, seminte de in și înlocuirea acesteia cu făină de ovăz sau porumb. Rețetele sănătoase pentru coacere nu se limitează la biscuiții cu ceai scăzut de calorii. Există multe opțiuni pentru plăcinte, torturi și chiar prăjituri. Nu vor fi necesare abilități speciale pentru pregătirea lor.

Tort cu calorii scăzute acasă

Astăzi există o coacere dietetică specială, care se face fără cuptor – rapid și simplu. Datorită valorii energetice mici și a vitezei sale, și-a câștigat popularitatea. Pentru a face un astfel de tort cu calorii scăzute acasă (150 de calorii la 100 g), va trebui:

  • brânză de căsuță săracă în grăsimi – 250 g;
  • zahăr înghețat – 50 g;
  • smântână cu conținut scăzut de grăsimi – 150 g;
  • cozonac gata gata – 1 buc .;
  • gelatină – 10 g;
  • portocale, kiwi, căpșuni etc. – după gust.

Tehnologia de gătit include mai multe etape:

  1. Bateți smântâna cu pulberea, adăugați brânza de vată, bateți totul până la buna.
  2. Apoi, injectați gelatină înmuiată, amestecați.
  3. Luați o formă detașabilă, așezați tortul pe fund și turnați cașul pe el.
  4. Garnisiți cu felii de fructe sau fructe de pădure deasupra.
  5. Se înmoaie la frigider pentru 4-5 ore.

Felie de cheesecake pe o farfurie

Plăcinte cu conținut scăzut de calorii

Plăcintele cu conținut scăzut de calorii nu sunt mai complicate decât torturile. Doar în acest caz biscuitul va trebui să fie copt. Pentru a face dulciuri veți avea nevoie de:

  • suc de portocale – 0,5 l;
  • făină – 1,5 linguriță;
  • zahăr înghețat – după gust;
  • praf de copt – 2 lingurițe;
  • un amestec de caise uscate, stafide, fructe confiate, nuci și prune – 0,3 kg.

Secvența de preparare a plăcintei este următoarea:

  1. Seara, turnați amestecul de fructe uscate cu suc.
  2. Dimineața adăugați praful de copt acolo, amestecați, apoi turnați făina.
  3. Turnați aluatul rezultat într-o formă presărată cu semolă.
  4. Se coace la 180 de grade timp de o jumătate de oră. La final, decorați cu pulbere.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate