Dieta pentru 1 grup sanguin pozitiv

Conținutul articolului



Medicul american D’Adamo pentru toți cei care doresc să slăbească, a dezvoltat un sistem special de nutriție asociat grupului sanguin. Medicul susține că în urmă cu mai bine de 40.000 de ani, primul grup a predominat în oameni. În acele zile, nu existau o diversitate în mâncare: meniul oamenilor primitivi avea doar carne. În acest sens, corpul lor s-a adaptat doar la o dietă proteică. Mai târziu, oamenii au îmblânzit animalele și au început să crească hrană, diversificându-le atât de mult încât tipurile lor de sânge s-au schimbat și ele. O dietă pozitivă pentru 1 grup sanguin se caracterizează printr-o varietate de produse din carne, cereale și pește.

Caracteristici și reguli pentru dietă

O persoană cu 0 (I) nu trebuie să urmeze o dietă strictă, simțind în același timp foame constantă. Astfel de oameni, pentru a pierde în greutate, ar trebui să îndepărteze produsele nocive din dieta lor, să minimizeze utilizarea alimentelor sănătoase și să le minimizeze pe cele neutre. Pentru a reduce greutatea sau pentru a o menține, persoanele cu primul grup (+) trebuie să scape complet de produsele care ajută la blocarea producției de insulină și care inhibă formarea hormonilor tiroidieni. În general, o dietă pentru 1 grup de sânge Rh pozitiv poate fi aplicată persoanelor cu Rhesus negativ.

Dieta pentru 1 tip de sânge pozitiv

Dieta pentru grupul 0 (I) trebuie să includă orice carne din dieta umană: păsări de curte, vită, miel, dar nu carne de porc. Acest lucru va oferi performanțe ridicate și cantitatea necesară de energie. Chiar și produsele lactate și ouăle nu sunt potrivite ca un substitut echivalent pentru carne. Dieta corectă, selectată după tipul de sânge, arată că vegetarianismul nu este absolut potrivit pentru a pierde în greutate pentru „vânători”. Dar acest lucru nu înseamnă deloc că nu vor avea nevoie de alimente vegetale. Ea trebuie să fie în mod rezonabil prezentă. Grâul trebuie exclus.

Terci de hrișcă cu mărar

Lista produselor permise

Lista tipurilor de alimente foarte dezirabile, care „ajută” include:

  • carne;
  • spanac;
  • ridiche;
  • smochine;
  • hrişcă;
  • brocoli;
  • ananasul
  • ficat;
  • ouă
  • produse lactate;
  • alge;
  • Suc de ananas;
  • ceai de salvie sau mușețel;
  • sare (iodat);
  • suc de morcovi.

varza alba

Produse interzise

Astfel de tipuri de alimente precum:

  • marinat;
  • varză;
  • zahăr;
  • inghetata;
  • cartofi;
  • grâu;
  • citrice;
  • Champignon;
  • ketchup;
  • pepene;
  • porumb;
  • avocado;
  • brânză;
  • Paste;
  • brânză de vacă;
  • măsline;
  • unt de arahide;
  • Pâine de secara;
  • Fasole
  • cereale;
  • cafea;
  • suc de mere.

Masă pentru 1 grupă de sânge

Verificând datele, este mai ușor să alegeți meniul optim. Iată un tabel în care majoritatea alimentelor sunt enumerate în:

Produse

Util

Neutru

nociv

Vitel, vita, miel, curcan.

Ouăle. Rață, iepure, carne de pui.

Carne de gâscă. Carne de porc, untură, șuncă, slănină.

Pastrav, somon, sturion, cod, stiuca.

Perch, calmar, mirosit.

Pește afumat și sărat.

 

Brânză de casă, brânză de caș.

Lapte, inghetata, kefir, smantana, branza.

Seminte de in și ulei de măsline.

Unt, margarină și ulei de floarea soarelui.

Soia, unt de arahide.

Nucile, semințele de dovleac.

Migdale, nuci de pin, alune.

Arahide, fistic.

Produse de soia.

Mazăre verde, sparanghel, fasole și fasole.

Linte.

 

Cereale. pâine de secara.

Produse de patiserie. Paste. Ovaz. Pâine și Muesli.

Pătrunjel, ardei iute.

Zahar, miere, ciocolata

Ketchup, murături, murături.

Broccoli, cartof dulce, ceapă, sfeclă, dovleac.

Rutabaga, dovlecel, ciuperci morcov, castraveți, salată, țelină, sparanghel, roșii, ridiche.

Varza (conopida, varza de Bruxelles) champignons, rubarba.

Smochine, prune de cireș, vișine, prune, prune, măr.

Banana, pepene verde, struguri, ananas, barberry, lingonberries, grapefruit, merișoare, vișine, struguri, kiwi, stafide, zmeură, coacăze, afine, coacăze, nectarină.

Pepene galben, portocal, avocado, căpșune, mure, mandarină.

Suc de prune, prune de cireș, ananas, cireș.

Suc de rodie, caise, struguri, roșii, afine, morcov.

Cocos, portocale, suc de mere.

Ceai de șolduri de trandafir, tei, păpădie.

Ceaiuri din zmeură, păducel, mentă, cimbru, mușețel.

Ceai din brusture, sunătoare, frunze de căpșuni.

 

Bere, ceai verde, vin.

Cafea, coniac, vodka, băuturi dulci, ceai negru.

Meniu de probe pentru săptămână

Luni:

  • Pentru micul dejun: ceai neîndulcit, orice fructe.
  • Al doilea mic dejun: un pahar de suc proaspăt de vișine.
  • Pentru prânz: 200 g de pește (copt sau prăjit), 180 g de supă de legume, măr, ceai de tei.
  • Gustare: ceai de trandafir.
  • Pentru cină: o felie de pâine de secară, 200 g ficat (prăjit), portocaliu. Bea ceai de mentă.

Suc de ananas

Marţi:

  • Pentru micul dejun: ceai din plante (orice), 150 g struguri.
  • Pranz: suc de ananas.
  • Pentru prânz: 150 g carne slabă (de preferință de pui), 250 g supă de legume, salată de roșii.
  • Pentru cină: 200 g salată de mare (cu creveți și pește), pește la aburi, o bucată de pâine. Adăugați ceai din plante.

Miercuri:

  • Pentru micul dejun: fructe, ceai de mușețel.
  • Pranz: un pahar de suc de caise.
  • Pentru prânz: 150 g de carne prăjită, 250 g de supă de carne cu legume, ceai verde, pâine, salată de castraveți.
  • Gustare: un pahar de suc de morcovi.
  • Pentru cină: 200 g de dovlecel prăjit, 100 g de creveți fierti. Bea ceai neindulcit.

Joi:

  • Pentru micul dejun: un pahar de lapte și o banană.
  • Pranz: ceai de zmeura.
  • Pentru prânz: 300 g de brânză de căsuță, 300 g de supă de legume.
  • Pentru cină: 180 g de orice salată, 200 g de carne, banane. Ceai de păduc recomandat.

Ceai de cimbru

Vineri:

  • Pentru micul dejun: ceai din plante, orice fructe, o bucată de pâine.
  • Al doilea mic dejun: 200 g suc de prune.
  • Pentru prânz: 200 g de calmar fiert, 250 g de supă groasă, salată de roșii.
  • Pentru cină: 150 g de pește copt, 100 g salată de sfeclă. Ceai de cimbru.

Sâmbătă:

  • Pentru micul dejun: două ouă fierte, ceai verde, pâine.
  • Pranz: 200 g suc de rodie.
  • Pentru prânz: 150 g de pește prăjit, 250 g de supă de legume, pâine.
  • Gustare: suc sau ceai din plante cu miere.
  • Pentru cină: 230 g carne de pui fiert, 150 g salată din orice legume. Bea ceai de cimbru.

Duminică:

  • Pentru micul dejun: fructe de pădure sau fructe, ceai cu șolduri de trandafir.
  • Al doilea mic dejun: suc de legume.
  • Pentru prânz: 230 g de ficat (prăjit), 250 g de supă de piure, salată de legume, pâine.
  • Gustare: suc de afine.
  • Pentru cină: 150 g de orice salată, 200 g de pește prăjit. Bea-le prin prepararea ceaiului de tei.

Video Diet Diet Pierdere în Greutate

Nutriția de tip sânge este o soluție excelentă pentru toate femeile care doresc să scape de kilograme, fără a întâmpina niciun inconvenient din cauza restricțiilor severe asupra alimentelor. Principalele caracteristici ale produselor permise, precum și modul în care natura pierderii în greutate poate fi văzută în videoclip. Dieta pentru o grupă de sânge, sunt considerați principalii factori care afectează creșterea în greutate.

Recenzii privind rezultatele scăderii în greutate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Dieta pentru 1 grup sanguin pozitiv
Idei de jurnal DIY pentru jurnalul personal