Dieta 9 zile de Margarita Koroleva – meniu, schema de nutriție și rezultate

Conținutul articolului



Dieta de 9 zile inventată de Margarita Koroleva este o modalitate rapidă de a pierde în greutate fără a dăuna organismului. Autorul a creat un sistem de alimentare, care a fost împărțit în trei etape. Principiul monodietului este luat ca bază. În timpul unui ciclu, vi se va permite să mâncați un tip de mâncare și să beți orice cantitate de lichid. O astfel de muncă pe corp duce la pierderea excesului de greutate..

Ce este o dieta de 9 zile

Multe mono-diete promit pierderea rapidă în greutate, dar doar câteva ajută cu adevărat. Dieta trebuie gândită și exclude creșterea în greutate repetată. Una dintre astfel de diete este dieta Reginei timp de 9 zile. Ea a ajutat multe persoane faimoase să devină zvelte. Într-o perioadă scurtă și nu vă recunoașteți, kilogramele în plus vă vor părăsi corpul. Dietetistul a dezvoltat în mod inteligent o dietă, împărțind o mică perioadă de timp în etape, fiecare durand 3 zile. Dieta Margarita Koroleva de 9 zile este o modalitate populară de a slăbi.

Esență

Dieta este excelentă pentru persoanele care au foarte puțin timp să-și transforme formele. Datorită unei astfel de pierderi în greutate expres, o persoană va putea pierde rapid excesul de grăsime corporală. Esența dietei Margarita Koroleva este simplă – trebuie să mâncați doar un produs permis. Eliminând complet carbohidrații simpli din dietă, curățați organismul. De exemplu, în prima treime a dietei, puteți mânca orez doar sub orice formă. Următoarea etapă este puiul, ultima etapă a dietei sunt legumele.

Legume și legume rădăcinoase

Principii

Înainte de a începe o dietă, trebuie să studiați cu atenție toate principiile. Autorul recomandă luarea în serios a pierderii în greutate. Caracteristici dieta 9 zile:

  • Recepția alimentelor. Este necesar să mâncați des, dar în porții mici, mâncarea ar trebui să fie separată. Seara, cu 2-3 ore înainte de culcare, nu gustați, dacă vă simțiți foame, beți apă sau ceai. Cea mai mare porție de mâncare trebuie consumată la micul dejun..
  • Mod de băut. Pe lângă apa pură, se pot bea și alte băuturi: ceaiuri verzi și negre, sucuri proaspăt stoarse, cafea. Este recomandabil să bei lichide în cantitate de 3 litri pe zi. Înainte de a mânca, luați o jumătate de pahar de apă. Margarita Koroleva nu recomandă consumul de apă cu apă.
  • Respectarea monodietului alimentar. Folosiți numai produsul permis în fiecare etapă a dietei.
  • Tabu pentru alimente prăjite care conțin grăsimi. Metodele prioritare de gătit sunt: ​​fierberea, fierberea, coacerea, aburirea. Abțineți-vă o vreme de la prăjirea cărnii și legumelor în cantități mari de ulei.
  • Înlocuiți grăsimile animale cu grăsimile vegetale. Introduceți în dietă ulei de in, măsline, susan – puteți condimenta cu ele salate și supe. Margarita Koroleva recomandă un curs de vitamine și o linguriță de ulei de in pentru post – acest lucru ajută la restabilirea nivelului hormonal normal și îmbunătățește starea pielii.

Interval sau trei zile

O alternativă pentru cei a căror vacanță este aproape, dar încă departe de formele dorite, este o dietă de 9 zile. Ca urmare a unei diete atât de limitate, puteți scăpa de 7 kg de greutate în exces. Câte kilograme pierzi depinde de construirea inițială, de stilul de viață, de metabolism. Modul de intervale este împărțit în etape: de regulă, există trei. În fiecare perioadă este permis să consumăm un produs, să bei 1 pahar de produse lactate, ceai și 300 de grame de legume. După dieta de trei zile a reginei, limitează-te la consumul de alimente sărate și alcool..

Orez

Alegerea orezului pentru faza stresată a dietei Margaritei Koroleva nu este un accident, deoarece este foarte utilă. Crupul conține substanțe care nu irită pereții stomacului, ci le învelește. Orezul alb curăță corpul, ca și cum l-ar pregăti pentru ciclurile ulterioare. Dieta mono pe orez deschide prima treime a dietei. Înainte de a pregăti cerealele, trebuie lăsat peste noapte peste noapte. Dimineața, gătește o doză zilnică de orez. Distribuie terciul pregătit în părți egale și mănâncă în timpul zilei. Deja în primele „zile de orez” veți vedea rezultatul.

Orez fiert într-o farfurie

Pe pui

Puiul este principalul produs al celui de-al doilea ciclu al dietei de interval. Carnea albă este fragedă, cu un conținut scăzut de calorii (105 kcal la 100 g), conține puțină grăsime și colesterol, multă proteină naturală, vitamine din grupul B, PP, A. Pentru a construi un corp ideal, sânul este indispensabil. Pentru a pierde în greutate în 3 zile pe pui, trebuie să împărțiți rata zilnică în porții mici egale și să le mâncați pe parcursul zilei. Pentru a normaliza greutatea, cel mai bine este să folosiți fileuri. Pulpa de pui se poate coace la cuptor sau se poate prăji într-o tigaie antiaderentă. Ciorba fiarta sau fiarta va apela la gurmanzi.

Vegetal

Ultima etapă a dietei este ziua legumelor pentru pierderea în greutate. Paturile de grădină pot fi folosite proaspete sau înghețate. O zi trebuie să consumați 800 de grame de legume pentru a realiza o dinamică pozitivă în găsirea unui corp subțire. Legumele vor oferi organismului dumneavoastră vitaminele necesare, vor oferi forță, energie, vor elimina toxinele și vor consolida sistemul imunitar. Le puteți folosi crude, fierte, fierte, pentru a face salate delicioase. Excludeți legumele murate, sărate și picante. Cea mai mare porție ar trebui să fie pentru micul dejun.

Avantaje și dezavantaje

Selectarea tipului de dietă este un proces pur individual. Mono-dieta aduce pe cineva pierdere în greutate, iar pe cineva – disconfort și o mulțime de experiențe neplăcute. Înainte de a pierde în greutate, consultați-vă cu un nutriționist. Un specialist cu experiență va solicita scheme, va oferi recomandări. Monodiet Margarita Koroleva 9 zile are avantajele și dezavantajele sale. Avantajele includ:

  • Pierdere în greutate scurtă.
  • Veți economisi bani și timp. Nu va trebui să stai ore în șir la sobă, să cumperi o mulțime de produse pentru o dietă variată.
  • Performanţă. În urma dietei, simțiți rapid eficacitatea asupra ta, într-o săptămână pierzi kilograme în plus.
  • Mesele frecvente ale acestei diete vă vor oferi satietate pentru întreaga zi.
  • Numărați caloriile, înregistrați ce alimente mâncați, nu aveți nevoie.
  • Abandonarea totală a alcoolului.

Fată și mere

Dieta de 9 zile are dezavantajele sale – trebuie luate în considerare înainte de a decide cu privire la utilizarea dietei:

  • Meniu scăzut. O persoană obișnuită cu o dietă saturată se va obișnui cu o mono-dietă, deoarece exclude utilizarea de zahăr, sare, fructe, miere și făină.
  • Dieta poate fi însoțită de diverse deficiențe de sănătate: amețeli, greață, slăbiciune, tulburări gastro-intestinale.
  • Nu încercați dieta Nine Days pentru persoanele sub 18 ani, femeile însărcinate, mamele care alăptează și persoanele cu anemie.

Kefir timp de 9 zile

Utilitatea kefirului este cunoscută de multă vreme. Este introdus în dieta dvs., nu numai pentru pierderea în greutate, ci și pentru normalizarea florei și a funcției intestinale. Dieta de kefir de 9 zile este foarte populară astăzi. Acesta nu este un pas ușor către visul tău, dar nu va trebui să aștepți mult timp pentru rezultat. În această perioadă, veți pierde între 2 și 6 kg, dacă respectați dieta corectă. Când cumpărați un produs din lapte acru care nu conține grăsimi, trebuie să alegeți produsele cu data de producție de ieri, astfel încât să vă protejați de formarea excesivă de gaz. Schema este simplă:

  • În primul ciclu, trebuie să utilizați kefir cu conținut scăzut de grăsimi în cantitatea de care aveți nevoie, 100 g de orez fiert nesalțit. Masa de cereale este dată în formă uscată.
  • Al doilea ciclu – kefir, 100 de grame de carne de pui alb.
  • Al treilea ciclu final – kefir, mere verzi 700-1200 g.

A bea chefir este bun

Ieșiți din dieta Margaritei Koroleva

Pentru a consolida rezultatul pierderii în greutate, trebuie să ieșiți cu ușurință din dietă. Margarita Koroleva sfătuiește să introduceți în dieta dvs. alimente care au fost consumate pe o dietă la câteva zile după absolvire, în timp ce puteți adăuga zahăr, sare, ulei. Pentru a nu se descompune și a nu perturba intestinele, mâncați fructe, pește cu conținut scăzut de grăsimi, carne într-o cantitate mică. Nu uitați că grăsimile și carbohidrații nu trebuie să depășească nota „200 calorii”. Abține-te de la produsele dulci și făinoase. Exercitiile fizice ajuta la mentinerea in forma.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate