De ce nu este posibil să slăbești cu alimentația și exercițiile fizice adecvate – principalele motive și ce trebuie să faci

Conținutul articolului



Majoritatea fetelor și femeilor care se străduiesc pentru o figură subțire sunt interesate să știe de ce nu este posibil să slăbească dacă încărcătura și dieta sunt respectate pe deplin. Motivele care împiedică procesul de a pierde în greutate sunt mulți factori – de la motivație incorectă la schimbări legate de vârstă. Merită să le înțelegem mai detaliat pentru a pierde în greutate și pentru a ne bucura din nou de armonia corpului..

Motivele pentru care nu puteți pierde în greutate

Principalii factori care fac imposibilă pierderea în greutate sunt problemele de sănătate și procesul greșit de a pierde în greutate. Întreruperea metabolismului, lipsa nutrienților, prezența rezistenței la insulină – acestea sunt doar câteva motive pentru care femeile nu pot pierde în greutate. Fiecare dintre ele are o soluție care va afecta în final procesele de ardere a grăsimilor..

Tulburări metabolice

Cantitatea de calorii arse poate fi motivul pentru care nu puteți slăbi. Verificați glanda tiroidă și hormonii care afectează procesele biochimice ale celulelor din organism. Scăderea funcției tiroidiene inhibă metabolismul, deci pierderea în greutate nu funcționează. Fundalul hormonal afectează, de asemenea, procesul – o cantitate redusă de estrogen încetinește metabolismul, așa că ar trebui să fiți atenți la dietele moi – amenință prea strict cu consecințe ireversibile.

Lipsa de nutrienți care intră în organism afectează metabolismul, din cauza acestuia se obțin kilograme în plus. Regula pierderii în greutate competentă este considerată a fi stimularea metabolismului. Cu acțiunile corecte asupra metabolismului, dietele vor fi eficiente, puteți slăbi. Pentru a face acest lucru, trebuie să înțelegeți de ce are nevoie organismul, pentru a-i oferi necesarul – oxigen, nutrienți, apă.

Stres

Dacă o persoană nu poate slăbi, situațiile de stres sunt aproape întotdeauna numite vinovații principali. Această afecțiune este anormală pentru organism, deci câștigă greutate pentru protecția sa. În stresul psihologic sau fizic, o persoană suferă de o lipsă de endorfine care afectează procesul plăcerii. Singura lor sursă este hrana, apare dependența, nu funcționează pentru a slăbi. Pentru a scăpa de starea de „hibernare”, trebuie să iubești lucrurile simple – mergi la sport, găsește un hobby, relaxează-te. Apoi, chiar și fără diete, poți slăbi.

Fata este stresată

Lipsa de somn

Nutriționiștii spun că lipsa somnului duce la obezitate, care nu poate slăbi. Lipsa de odihnă adecvată noaptea duce la stres, ceea ce afectează creșterea poftei de mâncare și cantitatea de mâncare mâncată. Dacă o persoană doarme mai puțin de 7-8 ore pe zi, există o dorință de dulciuri, grasă, vigilență și puterea de slăbire, nu puteți slăbi.

subnutriție

În efortul de a slăbi, dieta este foarte importantă. Depinde de ea eforturile și rezultatul dietei și al antrenamentului. Pentru a pune dieta în ordine, urmați aceste recomandări:

  • mâncați micul dejun, prânzul și mâncați cu ușurință cina cu 3-4 ore înainte de culcare;
  • mestecați încet astfel încât semnalul de saturație să ajungă la creier și să dea o comandă de oprire;
  • refuza gustările rapide pe fugă;
  • interdicția de a muri de foame – în absența BJU, procesul de lipoliză este perturbat, greutatea este ținută la un moment dat, nu funcționează pentru a pierde în greutate;
  • mâncați alimente sănătoase în meniul zilnic;
  • reduce consumul de cartofi, dulciuri, făină, alimente grase, fast-food.

Încălcarea echilibrului de apă din organism

Un factor important este sfatul nutriționiștilor: atunci când slăbești, trebuie să bei multă apă. Această cantitate este de 1,5-2 litri de apă pură pe zi, exclusiv ceaiul, cafeaua, supele și alte lichide. Atunci când organismul este deshidratat, toxinele sunt excretate mai lent din corp, iar prezența lor afectează creșterea în greutate și formarea grăsimii corporale. Bea apă rece în fiecare oră, înainte de masă, bea un pahar ca să se subțire.

Fata bea apă dintr-o sticlă

Zgură corporală

Curățarea corpului de zgură pentru pierderea în greutate este considerată un proces important. Prezența toxinelor în organism duce la formarea crescută a depozitelor de grăsime. Cu cât o persoană pierde din greutate, cu atât se acumulează mai multe zgură în corp – ele sunt formate în procesul de divizare a celulelor grase. Nu pot ieși singuri – trebuie să ajutați celulele să scape de ele. Pentru a face acest lucru, bea mai multă apă, ia produse Detox timp de 15 zile – legume, fructe, infuzii din plante, sucuri de fructe. Acest lucru va ajuta la începerea metabolismului timp de câteva luni, se va dovedi să slăbească rapid..

Nu este suficientă motivație pentru a pierde în greutate

Atunci când stabiliți rezultatul pe care doriți să îl obțineți pe o dietă sau în sport, este nevoie de motivație pentru pierderea în greutate. Ar trebui să fie vizual, inspirator, ideal și realizabil. Lipsa motivației nu este singurul motiv pentru care pierderea în greutate nu funcționează – există și antimotivare. Aceasta este o frică de a pierde în greutate din cauza factorilor psihologici. Pentru a face acest lucru, trebuie să vizitați mai întâi un specialist, pentru a înțelege motivul și cum să îl eliminați.

De ce nu scade greutatea atunci când fac sport?

Pierderea în greutate poate fi o problemă atunci când nu pierdeți în greutate atunci când faceți sport. La început este pierdut activ, dar apoi se poate ridica. Efectul unui platou este creat, nu funcționează pentru a slăbi. Există mai multe motive pentru aceasta:

  • corpul nu face suficient exercițiu;
  • o persoană nu oferă tot ce este mai bun în clasă;
  • metodele dureroase prea istovitoare duc la stres;
  • tehnică de exercițiu necorespunzătoare;
  • nutriție dezechilibrată înainte și după antrenament.

Fată cu greutăți în mâini

De ce este imposibil să slăbești cu cei care se angajează intens: dacă vorbim despre pierderea kilogramelor, atunci mușchii cântăresc mai multă grăsime, deci, odată cu creșterea lor, greutatea crește. Dacă se observă o creștere a volumului, aceasta poate fi o tehnică de nutriție sau performanță necorespunzătoare, atunci când în loc să fie întinși, mușchii „se leagăn”. Pentru a reuși să slăbești, urmați regulile:

  • după antrenament, nu vă comportați pasiv – urcați scările, mergeți;
  • măsurați IMC, procentul de grăsime și țesut muscular înainte de a merge la sala de fitness;
  • Stabiliți-vă un obiectiv și dezvoltați un plan de lecție cu un antrenor pentru a slăbi;
  • faceți munca cu perseverență, faceți fiecare dintre abordări cu o calitate înaltă.

De ce nu pot slăbi la o dietă

Dacă o persoană urmează o dietă foarte strictă, atunci este posibil să nu poată slăbi. Motivul este lipsa de nutrienți în celule, încetinirea metabolismului și procesul lipolizei (descompunerea grăsimilor). Caloriile nu pot fi tăiate prea mult – amenință epuizarea musculară, anorexia, problemele gastro-intestinale, părul și pielea.

De ce nu este posibil să slăbești la o dietă: motivele pot fi alimentația slabă, lipsa de echilibru între BZHU, lipsa apei. Pentru a rezolva acest lucru, trebuie să reconsiderați dieta – mâncați fracționat, gustați proteine, carbohidrați lentați. Nu excludeți din meniu grăsimile și fibrele, ci înlocuiți alimentele dăunătoare cu cele sănătoase. Apoi pierdeți în greutate mai repede.

De ce nu pierde in greutate dupa 40 de ani

Modificările legate de vârstă după 40 de ani pot provoca o încetinire a procesului de pierdere în greutate. În această perioadă, metabolismul scade, rata metabolizării grăsimilor încetinește datorită dezechilibrului hormonal, dezvoltării bolilor cronice, femeile pot câștiga în exces. Chiar și cu o dietă și sport, nu poți slăbi așa cum era posibil la tinerețe – după dimensiunea unei săptămâni.

Soluția problemei este de a reduce conținutul caloric total zilnic la 1500-1800 kcal, respectând o activitate fizică simplă, dar eficientă. Potrivit pentru mers rapid, fitness, yoga. Dieta după 40 de ani este ineficientă – încercați să treceți la o nutriție fracționată corespunzătoare, să aranjați zilele de post în fiecare săptămână. Înainte de a pierde în greutate, este recomandabil să fiți supus unui examen medical pentru starea hormonală.

Fată care face yoga în sală

Ce să faci dacă nu poți slăbi

Sunt luate în considerare motivele pentru care nu puteți pierde în greutate. Rămâne să aflați ce să faceți dacă nu pierdeți în greutate. Pentru aceasta, există reguli și recomandări generale ale antrenorilor de fitness și nutriționiștii profesioniști:

  • mâncați în porții mici frecvente, mestecați încet mâncarea;
  • consumul de calorii ar trebui să fie mai mare decât veniturile lor;
  • urmăriți mâncarea – țineți un jurnal, scrieți tot ce mâncați;
  • observați echilibrul de apă – 2 litri pe zi este suficient pentru a slăbi;
  • mâncați înainte de exercițiu, astfel încât mușchii activi să nu se ardă;
  • Exercițiu intens, alternând între antrenament de forță și cardio;
  • aranjați zilele de post în fiecare săptămână;
  • evidențiați cheatmeat – o zi pentru a lua o mâncare gustoasă interzisă – dulciuri, prăjituri, pizza, dar numai în cantități mici;
  • pentru a scăpa de stres, face yoga, meditație, consultă un psiholog, găsește în viață momente plăcute pentru energie și endorfine;
  • scapa de obsesia de a slabi;
  • observați modul de somn;
  • ia cursuri de detoxifiere la fiecare șase luni, renunță la fumat și la consumul de alcool;
  • verificați fondul hormonal, urmați dieta în conformitate cu mărturia medicului;
  • calculați cantitatea corectă de aport caloric, indicele de masă corporală, procentul de grăsime și țesutul muscular;
  • găsiți motivația potrivită, puneți creierul în programul implementării sale.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate