Cum să slăbești pe săptămână cu 5 kg, 10 kg acasă

Conținutul articolului



În efortul de a pierde rapid în greutate în doar o săptămână, multe femei recurg la tot felul de metode și mijloace. Diversitatea diferitelor diete și reguli nutriționale vă permite să creați o dietă adecvată timp de o săptămână, care va fi nu numai benefică pentru sănătate și formă, ci și delicioasă. Cu alte cuvinte, pentru a da un răspuns fiabil la întrebarea cum să slăbești rapid acasă într-o săptămână, trebuie să abordezi corect pregătirea unui program individual pentru scăderea în greutate. Mai mult, celor care pierd în greutate li se oferă o selecție largă de diferite tipuri de activitate fizică.

Este posibil să slăbești într-o săptămână și cât?

Fata aleargă

O astfel de întrebare se confruntă cel puțin o dată cu fiecare femeie. De obicei, o astfel de sarcină devine deosebit de relevantă înainte de o vacanță de vară, un eveniment important – o nuntă, o petrecere sau o dată mult așteptată. Având în vedere ritmul accelerat al vieții moderne, deseori nu mai este timp pentru a menține forma. Acest lucru duce la necesitatea unor metode rapide de slăbit..

Conform numeroaselor recenzii ale dietelor, pierderea în greutate rapid în șapte zile este destul de realistă. Acordați o atenție deosebită faptului că metodele obișnuite de pierdere rapidă în greutate au un efect negativ grav asupra sănătății. Un astfel de stres pentru organism poate duce la dezvoltarea de consecințe și boli neplăcute. Este important să abordați cu atenție și cu atenție pierderea în greutate de urgență, pentru ca mai târziu să nu mai fie nevoie să sacrificați sănătatea frumuseții.

Ce trebuie să mănânci pentru pierderea în greutate eficientă?

Alimentație corectă

Răspunsul la cum se poate pierde rapid în greutate într-o perioadă scurtă de timp se află într-o regulă imuabilă, care spune: trebuie să mâncați mai puțin decât cheltuiește corpul ca urmare a activității zilnice. Pentru a pierde în greutate într-o săptămână, trebuie să țineți cont de valoarea nutritivă a produselor consumate, adică de conținutul de grăsimi, proteine, carbohidrați, vitamine, minerale și fibre alimentare din ele.

Alege alimente bogate în carbohidrați complexi. Printre aceste produse:

  • fulgi de ovăz integral,
  • hrişcă,
  • porrige de orez,
  • mei,
  • pâine integrală de grâu,
  • paste de secară,
  • pâine fără zahăr și drojdie,
  • pita integrală și cartofi coapte.

Pentru a slăbi, alimentele de mai sus trebuie consumate dimineața sau după-amiaza, pentru a nu simți foamea seara. Grăsimile sănătoase ar trebui să fie prezente și în dietă, a căror principală sursă sunt nucile. Normele generale pentru a pierde în greutate în acest caz se aplică sută la sută: micul dejun este important, este și prânzul, dar cina merită făcută.

Pentru a pierde rapid în greutate, nu uitați de alimentele bogate în vitamine sănătoase: acestea includ legumele și fructele. Acestea ar trebui să constituie baza unei nutriții adecvate, în special în timpul dietei. Pentru pierderea în greutate, renunțați la porumb și mazăre „conserve”, dar bananele, mango, strugurii sunt recomandate să fie consumate individual: deși conțin o cantitate mare de nutrienți, sunt alimente grele care pot fi consumate într-o săptămână înainte de prânz.

Meniu de probe

Fructe si legume

  1. În prima zi, bea chefir (200 g) și apoi ceai ca mic dejun. Pentru prânz, mănâncă 200 g de pui. Pentru o gustare după-amiază, puțin iaurt și pentru cină două pahare de lapte.
  2. A doua zi implică un mic dejun cu două roșii proaspete. Ca prânz, pregătește o salată de legume, condimentează ingredientele cu ulei. Ca gustare de după-amiază, mănâncă doi castraveți mijloci, iar pentru cină, pregătește o salată de legume cu castraveți, ierburi și ardei dulce.
  3. A treia zi de slăbit este laptele. Mic dejun – 200 g de lapte, o ceașcă de ceai fără zahăr. Prânz – două pahare de lapte. Pentru prânz, pregătiți un bulion ușor de pui și, în loc de cină, beți 200 g de lapte.
  4. În a patra zi pentru micul dejun, mănâncă două portocale și puțin mai târziu un grepfrut. Pregătiți o salată de fructe pentru prânz. După gustarea de după-amiază, mănâncă un măr sau o pere. Cina cu un grapefruit.
  5. Micul dejun din a cincea zi trebuie să fie format din două ouă. Prânz – niște pește fiert. Pentru prânz, gătește 150 g de pui fiert cu o farfurie laterală cu mazăre fiartă. Gustare – puțină brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsime. Mâncați niște brânză tare pentru cină..
  6. A șasea zi a săptămânii: pentru micul dejun, beți două pahare de kefir și o ceașcă de ceai fără zahăr. Puțin mai târziu, bea un pahar de suc de grapefruit. Pentru prânz, mănâncă niște stoc de pui. Ca gustare după-amiază, este potrivit un milkshake. Pentru cină, bea două pahare de lapte.
  7. Ca mic dejun al zilei finale, mănâncă două ouă și o ceașcă de ceai verde. Mănâncă orice fruct puțin mai târziu. Ca cină, o supă ușoară cu orez sau hrișcă este perfectă. Pentru o gustare după-amiază, mănâncă un măr sau, de exemplu, o pere. Ca cină, o salată de legume este perfectă.

Ce exerciții trebuie făcute pentru a reduce volumul?

Fac sport

Alegerea tipului de activitate fizică, trebuie să vă urmați preferințele și, de asemenea, să porniți din ce parte a corpului trebuie ajustată. De exemplu, pentru cei a căror greutate este în limitele admise, pentru a pierde rapid în greutate, ar trebui să alegeți jogging-ul regulat, vizitarea piscinei, modelarea, gimnastica sau aerobic. Mai jos sunt prezentate două seturi de exerciții care vizează pierderea rapidă în greutate a taliei și a preoților.

Exerciții de slăbire în abdomen și în părți

Fata măsoară talia

  • Exercițiul 1: întindeți-vă pe spate, întindeți-vă brațele în părțile laterale, omoplatele trebuie apăsate pe podea. Ridicați încet picioarele, blocați-le în poziție într-un unghi drept, apoi coborâți-le treptat spre dreapta. Pentru o respirație adâncă, țineți picioarele baldachinului lângă podea. Pentru a pierde rapid în greutate într-o săptămână, faceți exercițiul de zece ori. Faceți două abordări.
  • Exercițiul 2: culcați-vă pe podea, îndoiți-vă picioarele, puneți genunchii împreună. Inhale – mișcați încet mâinile în spatele capului, în timp ce ridicați pelvisul și apoi coloana vertebrală de pe podea. Pentru pierderea rapidă în greutate, faceți șapte-zece repetări în fiecare zi.
  • Exercițiul 3: așezați-vă pe degetele de la picioare, așezați palmele pe podea, trageți stomacul înăuntru. Rotiți corpul spre stânga în timp ce îndreptați piciorul drept. Pelvisul și genunchiul piciorului stâng ar trebui să fie deschise. Pentru a pierde rapid în greutate într-o săptămână, faceți trei-cinci seturi, fiecare cu zece repetări.

În șolduri și picioare

Antrenament sportiv

  • Exercițiul 1: ridicați-vă drept și începeți să vă ghemuți încet. Imaginează-ți că stai pe un scaun invizibil. Țineți în această poziție câteva secunde. Pentru pierderea rapidă în greutate, faceți exercițiul de zece ori. Faceți două abordări.
  • Exercițiul 2: stați drept, întindeți mai întâi cu piciorul drept, apoi faceți același pas cu piciorul stâng. Genunchii trebuie să fie îndoiți în unghi drept. Pentru a pierde rapid în greutate, faceți exercițiul de zece ori. Faceți trei abordări.
  • Exercitiul 3: culcat pe spate, indoaie genunchii si apasa ferm picioarele pe podea. Ridicați șoldurile, astfel încât unghiul dintre podea și fese să fie de 45 de grade. Pentru a pierde rapid și eficient în greutate, faceți exercițiul de zece ori în trei seturi..

Metode eficiente de pierdere în greutate expresă

Pierderea semnificativă în greutate într-o perioadă scurtă de timp va ajuta la exprimarea dietelor timp de o săptămână. Merită spus câteva cuvinte despre răul cauzat de astfel de metode: astfel de diete se limitează la postul. Un refuz prelungit de a mânca suficientă mâncare nu numai că reduce dimensiunea taliei, dar provoacă, de asemenea, probleme grave de sănătate. Luați în considerare acest lucru atunci când, în căutarea armoniei, decideți să recurgeți la o dietă expresă timp de o săptămână.

Pe kefir

Dieta de kefir

O dietă cu kefir cu conținut scăzut de calorii va ajuta la curățarea organismului și la atingerea obiectivului. În cursul săptămânii, ar trebui să beți o jumătate de litru de chefir în fiecare zi și, de asemenea, să mâncați 400 g dintr-un produs la alegere: brânză de căsuță cu conținut scăzut de grăsimi, cartofi coapte, piept de pui fiert, fructe (cu excepția bananelor și strugurilor). A șasea zi ar trebui să se descarce.

Pe hrișcă sau orez

Pentru a pierde rapid în greutate pe hrișcă, trebuie să mâncați 50 g de cereale fierte și o cantitate mică de lapte, chefir sau iaurt pentru micul dejun, prânz și cină. Începând cu a cincea zi, ceaiul verde este permis în dietă. Dacă vă simțiți foarte foame, puteți mânca un măr sau bea apă cu adaos de ingrediente precum miere, suc de lămâie și ghimbir.

Dieta cu orez presupune utilizarea zilnică a două linguri de cereale fierte. După două ore, este permis un pahar cu apă sau suc de mere. Patru ore mai târziu, ar trebui să urmeze o cină cu accent pe alimentația sănătoasă (morcovi, roșii, castraveți, vinete și alte legume). Este permis să mâncați puțină carne slabă, pește, fructe. Pentru cină, trebuie să mănânci două linguri de orez fiert sau înmuiat.

Ovaz

Ovaz

Pentru a pierde în greutate într-o săptămână, mâncați ovăz fără a adăuga sare sau zahăr. Este permisă îndulcirea terciului cu o cantitate mică de fructe uscate, dar rețineți că astfel de suplimente de carbohidrați sunt permise doar dimineața. Dimensiune servire – 250 g. Pentru a menține un metabolism normal în timp ce urmați o dietă timp de o săptămână, bea mai multă apă simplă necarbonatată.

Pe apa

Pierderea rapidă în greutate pe apă este un mod prea periculos de a reduce greutatea corporală. Refuzul de a mânca alimente poate duce la consecințe ireversibile. Pierderea de kilograme ca urmare va duce la dezvoltarea bolilor grave. Pentru a obține un efect maxim fără a vă dăuna sănătății, se recomandă reducerea numărului de calorii consumate și nu excluderea completă a acestora. De asemenea, este important să faceți un set de exerciții și să nu vă întindeți pe canapea. A scăpa de obrajii pufoși și a cutelor la nivelul taliei nu merită pierderea sănătății..

Aflați mai multe modalități de a pierde 10 kg într-o săptămână..

opinii

Verificați alte modalități de a slăbi rapid..

Te tot întrebi cum să slăbești rapid într-o săptămână? Vrei să știi ce sfătuiește Tanya Rybakova – o fată care a reușit să scape de 50 de kilograme? Urmăriți videoclipul și repetați calea acestuia, ceea ce a dus la un rezultat semnificativ. Aflați mai multe modalități de a pierde în greutate într-o săptămână..

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate