Cum să slăbești pe fulgi de ovăz

Conținutul articolului



Pierderea eficientă în greutate cu fixarea rezultatului este posibilă numai cu alimentația, exercițiile fizice, curățarea organismului de toxine. Toate aceste trei puncte ar trebui să fie echilibrate și să nu interfereze între ele. În aceste scopuri, faina de ovăz pentru pierderea în greutate este cea mai potrivită, ceea ce poate fi numit un depozit real de oligoelemente utile, fibre, sursă de energie. Ajută la curățarea intestinelor de toxine, toxine, apă stagnantă, trebuie inclusă în dietă pentru toate bolile stomacului.

Care făină de ovăz este mai bună pentru a pierde în greutate

Principalul motiv pentru care făina de ovăz este inclusă în dietă pentru pierderea în greutate este normalizarea metabolismului. Acesta este unul dintre pașii principali către pierderea în greutate, fără a re-câștiga. Pe blatul din magazin veți observa diferite tipuri de făină de ovăz, așa că trebuie să vă dați seama care este cel mai potrivit pentru pierderea în greutate. Asigurați-vă că acordați atenție ambalajului, produsul fiind etanș, altfel există riscul ca acesta să absoarbă umiditatea și să se deterioreze. Cele mai frecvente erau terciul „Hercules” și „Extra”. Ele sunt împărțite în:

  1. Faina de ovaz „Extra 3”. Bine potrivit copiilor mici, persoanelor cu stomacul sensibil. Fulgii au o structură fină, se fierb rapid, transformându-se în terci, care este ușor digerat.
  2. Faina de ovaz „Extra 2”. Durează puțin mai mult până la preparare (aproximativ 10 minute), dar are și o structură fină și este ușor digerată. Acest terci este format din cereale tocate.
  3. Faina de ovaz „Extra 1”. Este fabricat din cereale integrale, conține o mulțime de carbohidrați, are o structură mai densă. Vei petrece aproximativ 15 minute gătind, terciul va fi gros, gustos.
  4. Faina de ovăz „Hercules” are cele mai groase fulgi, durează mai mult timp la gătit decât celelalte tipuri de terci, dar la final veți obține un mic dejun gros și gustos.

Cum să gătești ovăz de ovăz

Utilizarea făinii de ovăz pentru pierderea în greutate depinde în mare măsură de cât de natural este produsul, precum și de corectitudinea preparatului său. O opțiune mai bună ar fi terciul din boabe de ovăz integral, care vor fi gătite mai mult în raport cu alte soiuri. Efectul pozitiv pentru corpul tău este mai semnificativ. Înainte de a găti, asigurați-vă că clătiți bine cerealele sau boabele de ovăz sub apă curentă. Utilizați rețetele de mai jos pentru gătit..

Ovaz

Pe apa

Una dintre cele mai simple, mai accesibile și mai convenabile opțiuni pentru prepararea făinii de ovăz este pe apă. Porridge se va dovedi în continuare a fi gros, satisfăcător, sănătos. Rețeta este folosită ca o alternativă la făina de ovăz din lapte, deoarece conținutul de calorii și grăsimi din farfurie sunt mai mici în acest caz. Se consumă mai puțin timp pentru gătit în raport cu alte opțiuni. Dacă doriți, puteți adăuga fructe uscate pentru gust. Vei avea nevoie:

  • boabe întregi de ovăz sau fulgi – 1 lingură;
  • unt – 50 g;
  • Sarat la gust;
  • apă – 2 pahare.

gătit:

  1. Clătiți ovăzul cu apă curentă, înmuiați-l.
  2. Turnați terci în tigaie, turnați apă, puneți-l pe foc lent.
  3. Pe măsură ce fierbeți, îndepărtați spuma astfel încât vasul să nu se amară mai târziu.
  4. Gătiti terciul timp de 10-15 minute, amestecând-l pentru a nu arde.
  5. După timpul specificat, scoateți și stingeți focul, lăsați terciul sub capac timp de 10 minute, astfel încât să fie infuzat.
  6. Adăugați unt pentru a servi după gust..

Terci de ovăz în lapte

În lapte

Dacă nu aveți pierderi în greutate în primul rând, atunci este mai bine să-l gătiți nu în apă, ci în lapte. Veți iubi făină de ovăz delicioasă, plină de suflet. Opțiunea de gătit îmbunătățește metabolismul, doar numărul de calorii va fi mai mare. Copiilor le place foarte mult acest terci și sunt de acord cu asta mult mai bine. Pentru gătit, avem nevoie de:

  • lapte – 2 lingurițe;
  • fulgi de ovăz – 1 lingură;
  • unt – 50 g;
  • Sarat la gust;
  • zahăr – 4 lingurițe. L.

gătit:

  1. După spălarea completă a boabelor sub apă, le puteți lăsa la macerat pentru a reduce timpul de gătit.
  2. Se toarnă lapte în tigaie (fără terci), se pune pe foc liniștit. Aduceți-l la fierbere. Asigurați-vă că laptele nu fuge.
  3. Adăugați fulgi de ovăz în laptele clocotit, amestecați bine, gătiți timp de 20 de minute. Scoate focul.
  4. Se acoperă cu un capac timp de 5 minute.
  5. Adăugați untul, acoperiți și lăsați terciul să stea încă 5 minute.

Ovăz de chefir cu banane

Pe kefir

Dacă nu aveți lapte și nu doriți să gătiți fulgi de ovăz pe apă, atunci puteți folosi kefirul ca bază, ceea ce în sine are un efect pozitiv asupra organismului nostru. Se dovedește un mic dejun sau o cină delicioasă, copioasă, cu un conținut scăzut de calorii. Acțiunea combinată a chefirului și a fulgii de ovăz îmbunătățește munca stomacului, a intestinelor. Pentru gătit, avem nevoie de:

  • fulgi de ovăz – 40 g;
  • kefir gros – 1 lingură .;
  • jumătate de banană;
  • zahăr după gust sau miere;
  • fructe de padure congelate – 150 g;
  • scortisoara macinata dupa gust;
  • nuci (pentru decorare).

gătit:

  1. Dacă aveți fulgi de Hercules dens, macinați-le cu un blender (dar nu făină).
  2. Turnați-le cu kefir, amestecați, lăsați-l să se rumenească timp de 10 minute. Dacă mai folosiți fulgi densi, cel mai bine este să-i lăsați să bea peste noapte la frigider.
  3. Adăugați zahăr sau miere după gust, vanilie sau scorțișoară pentru aromă.
  4. Clătiți bine boabele înghețate, curățați de crenguțe, adăugați-le la ovăz.
  5. Tăiați banana în felii mici sau mașinați-o la starea de gruel, adăugați în farfurie.

Rețetele de slăbit de ovăz

Krupa oferă posibilitatea de a găti nu numai sănătos, dar și mâncăruri delicioase. Oamenii au venit cu multe rețete cu acest terci care contribuie la pierderea în greutate, ceea ce face posibil să-l facă delicios. Făina de ovăz conține o mulțime de carbohidrați, care sunt principala sursă de energie pentru o persoană, așa că în timpul dietei vei avea întotdeauna puterea de a face exerciții fizice. Se recomandă să încercați mâncărurile conform rețetelor descrise mai jos.

Gătit făină de ovăz

Kissel

Micul dejun este o masă importantă atât pentru adulți, cât și pentru copii. Majoritatea oamenilor se grăbesc să bea o ceașcă de ceai sau cafea, mâncând un sandwich. După o astfel de masă, după o oră, vreau din nou să fac o mușcătură, dar nu are niciun rost. Jeleu de ovăz – o băutură hrănitoare care îți va satisface foamea mult timp, te va energiza pentru toată ziua. Pentru a-l pregăti, va trebui:

  • făină de ovăz „Hercules” – 250 g;
  • apă rece – 3 lingurițe;
  • crustă de pâine brună.

gătit:

  1. Se toarnă seara cereale cu apă rece, se pune o crustă de pâine, numai negru – alte tipuri nu sunt potrivite. Lăsați să se rumenească cel puțin o zi.
  2. Filtrați lichidul printr-un colizor. Am umflat fulgii umflați cu o sită în același lichid.
  3. Puneți aluatul rezultat în frigider și folosiți pentru a face jeleu.
  4. Încălzim 1 cană de lapte sau apă, adăugăm 1 cană de aluat.
  5. Amestecați constant, aduceți jeleul la fiert, sareți-l după gust.

Aflați mai multe rețete pentru prepararea jeleului de ovăz.

Terci de ovăz cu miere

Cu miere

Datorită faptului că întreaga dietă de ovăz este gândită pentru a pierde în greutate, trebuie să monitorizați cantitatea de dulce din dieta dvs. Zahărul este departe de cel mai bun ajutor în acest caz, așa că trebuie să utilizați fie un îndulcitor, fie o miere. Pune-l mult este imposibil, altfel vasul va deveni zahăr. Faina de ovăz cu miere pentru pierderea în greutate este opțiunea preferată, delicioasă. Pentru a pregăti acest fel de mâncare avem nevoie:

  • fulgi – 0,5 linguri;
  • miere – 1 lingură. l .;
  • apă – 1 lingură.

gătit:

  1. Aduceți apa la fierbere.
  2. Puneți făină de ovăz în ea, aduceți-o în stare gata.
  3. Sareți puțin, adăugați miere după gust.

Ovăz cu brânză de vaci și iaurt

Cu brânză de vaci și iaurt

Ca o gustare plăcută și sănătoasă, vă puteți face un cocktail cu făină de ovăz, brânză de căsuță, iaurt. Cu dieta potrivită pentru a reduce greutatea, ar trebui să aveți 4-6 mese în porții mici. Acest lucru ajută la accelerarea metabolismului. Rețeta va fi utilă mai ales ca o gustare pentru brunch sau după-amiază. Pentru gătit, veți avea nevoie de:

  • fulgi de ovăz – 2 lingurițe. l .;
  • iaurt – 150 ml;
  • cascaval – 3 linguri. l .;
  • cacao – 1 lingură;
  • fructe congelate (banane, măr);

gătit:

  1. Puneți fulgii de ovăz și iaurtul într-un blender, lăsați-l să se fierbe 5 minute, apoi bateți.
  2. Adăugați brânză de căsuță, felii de banane și bateți din nou.

Caserola de ovăz

Caserola de mic dejun

Un alt exemplu de mic dejun gustos și sănătos în timpul dietei este o caserolă cu fulgi de ovăz. O opțiune excelentă pentru o masă de dimineață pentru a obține o taxă de vigoare, un sentiment de sațietate în prima jumătate a zilei. Felul de mâncare este gătit rapid datorită faptului că rețeta folosește opțiunea de fulgi de ovăz instant. Felul de mâncare nu este complicat, iar pentru prepararea sa vei avea nevoie de următoarele ingrediente:

  • făină de ovăz instant – 6 linguri. l .;
  • iaurt – 1 lingura .;
  • brânză de vaci – 400 g;
  • ouă – 2 buc .;
  • Sarat la gust;
  • stafide.

gătit:

  1. Adăugați iaurtul, sarea, fulgii de ovăz, ouăle în bol și frământați bine.
  2. Adăugați brânză de căsuță, frământați din nou bine.
  3. Ungeți un vas de copt cu unt, presărați cu puțină făină de ovăz.
  4. Întindem aluatul într-o formă, decoram cu stafidele după gust.
  5. Puneți 30 de minute la cuptor la o temperatură de 180 de grade.
  6. O obținem când caserola este coaptă în interior și devine roz.

Smoothie din ovăz

Faina de ovaz si Smoothie de mere

Dacă sunteți un fan al smoothie-urilor, atunci crearea din făină de ovăz nu este dificilă. Pentru a pierde în greutate, trebuie să îl beți dimineața. Băut seara, are efectul exact opus. Pentru gatit:

  • se toarnă lapte cald în blender;
  • pune fructe de padure sau fructe dupa gust, putina miere, scortisoara;
  • se adaugă 3 linguri de fulgi de ovăz;
  • bate bine și folosește refrigerat.

Recenzii privind rezultatele scăderii în greutate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: