Cum să slăbești la picioare și la șolduri

Conținutul articolului



De multe ori femeile întreabă ce să facă pentru a pierde în greutate picioarele și șoldurile. Astfel de părți ale corpului aparțin unor zone problematice ale corpului care au adesea nevoie de o corecție semnificativă. Cum să slăbești la picioare și la șolduri? Pentru rezultate excelente și un corp zvelt va trebui să depună mult efort. Orice antrenor va spune că femeile care combină nutriția corectă și exercițiile fizice pentru armonia picioarelor și șoldurilor pot pierde în greutate în mod eficient.

Modalități de a slăbi la nivelul picioarelor și al șoldurilor

Dacă te străduiești pentru proporțiile ideale ale corpului, va trebui să schimbi nu numai meniul obișnuit. Să încercăm să ne dăm seama cum să reducem eficient dimensiunea picioarelor, șoldurilor, picioarelor. Pentru a obține ceea ce îți dorești, trebuie să înveți cum să combini o dietă cu o activitate fizică. Crearea de picioare subțiri, frumoase, șolduri acasă sau în simulator este o realitate.

Folosind dieta

Cum să slăbești rapid în picioare și în șolduri cu o dietă? Nu este de dorit să răniți organismul cu pierderea bruscă în greutate, de aceea este recomandat ca dieta zilnică să fie astfel încât zonele cu probleme de pe picioare și șolduri să se topească treptat. Conform statisticilor din fese și picioare, se depun deseori kilograme în plus. Dieta va ajuta să scapi de „povara” inutilă.

Fata masoara volumul soldurilor dupa ce a slabit.

Lista produselor interzise:

  • cartofi, ouă, carne prăjită;
  • făină;
  • carne afumată;
  • dulciuri;
  • băuturi alcoolice, carbogazoase, energie, ceai, cafea;
  • chipsuri, crackers, fast-food, alimente similare dăunătoare.

Nutriționiștii sunt sfătuiți să creeze un meniu zilnic, al cărui compoziție ar trebui să includă diverse legume, fructe, alimente îmbogățite cu proteine. Uscarea corpului la fete (șolduri, fese, picioare) are loc prin utilizarea de soiuri dietetice de carne, produse lactate cu indicatori minimi de conținut de grăsimi. Este necesar să consumați doi litri de lichid într-o zi. Astfel, organismul scapă de toxine mult mai repede, ceea ce face ca procesul de pierdere în greutate să fie mai activ..

Fata mănâncă salată de legume în conformitate cu dieta pentru slăbirea picioarelor și șoldurilor

Sfaturi de nutriționiști:

  1. O cantitate mică de grăsime este permisă pentru prânz..
  2. Este recomandabil să mâncați alimente cu carbohidrați pentru micul dejun (acestea sunt absorbite mai repede, aproape fără întârziere în zonele cu probleme).
  3. Proteinele sunt bine procesate seara sau noaptea, când corpul se odihnește.
  4. Gustările sunt permise: de exemplu, fructe, o salată ușoară de legume.

Cu exerciții

În plus față de dietă, experții sfătuiesc zilnic să efectueze exerciții pentru pierderea în greutate picioarele și șoldurile acasă. Există multe soiuri de o asemenea taxă. Să facem cunoștință cu principalul complex de activități fizice, care contribuie la pierderea în greutate a șoldurilor, picioarelor, feselor:

Femeie care face exerciții pentru pierderea în greutate picioarele și șoldurile

  1. Să faci ghemuțe.
  2. Stând pe toți patru, rotiți picioarele înapoi.
  3. Ne întindem cu fața în jos pe podea, facem o „bicicletă”.
  4. Intins pe partea sa, indoaie un brat. Ridicați / coborâți piciorul în sus. Întoarceți-vă, repetați exercițiul.
  5. Efectuați exercițiul „foarfece”.

De ce nu pierdeți în greutate picioarele și șoldurile

Este imposibil să slăbești la picioare și la șolduri într-o săptămână. Acest lucru va dura mai mult timp. Adesea principalul obstacol este dieta greșită, activitatea fizică. Corpul scapă treptat de balast sub formă de grăsime, așa că durează cel puțin câteva săptămâni pentru a pierde în greutate pe șolduri și picioarele inferioare. Când dieta este analfabetă, schimbarea organismului urmează două scenarii: fie scădere bruscă în greutate cu vergeturi evidente pe piele, fie pierdere în greutate foarte lentă.

Fată mâncând cireșe

Pentru o luptă reușită, „sănătoasă” împotriva excesului de greutate pe șolduri, este necesară schimbarea radicală a dietei zilnice: îndepărtați toate lucrurile nocive din frigider, mâncați în porții mici și mâncați alimente bogate în vitamine. Pe lângă aceasta, merită să alegeți sistemul potrivit de exerciții fizice individuale care vor face picioarele ideale.

Ce să faci pentru ca picioarele și șoldurile să slăbească dramatic – femeile și fetele sunt interesate. Va trebui să depuneți eforturi pentru efectul de lungă durată de a pierde în greutate. Videoclipurile de mai jos conțin informații despre lupta eficientă împotriva excesului de grăsime. Reducerea volumului picioarelor, feselor este posibilă cu sprijinul de fitness fizic pe simulatoarele din hol sau seturi de exerciții speciale.

Pe simulatoare

Complex de exerciții

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: