Cum să slăbești într-o lună și câte kg

Conținutul articolului



Excesul de greutate crește lent pe măsură ce pleacă. Un astfel de proces este rezultatul unui metabolism sănătos. Dar, cu un metabolism lent, zgură a corpului, dezechilibre hormonale și alte probleme de sănătate, se întâmplă ca semnele greutăților să crească rapid. Dacă din anumite motive nu există dorința de a respecta o dietă constantă, aflați despre metoda expresă de pierdere în greutate eficientă într-o lună.

Cât de mult poți slăbi într-o lună

După ce ați stabilit obiectivul de a pierde în greutate într-o lună cu 2, 5 sau 10 kg și a nu vă dăuna sănătății, trebuie să înțelegeți principiul corpului. Excesul de greutate apare datorită unui metabolism lent, care nu are timp pentru a prelucra substanțele din alimente în energie, punându-le „în rezervă” ca masă de grăsime subcutanată. Acest lucru este valabil mai ales pentru carbohidrații simpli care se găsesc în dulciuri, făină, alcool, fast-food, maioneză cu ketchup.

Hamburger

Este necesar să eliminați din dietă consumul produselor enumerate sau să se angajeze în activități fizice pentru autoconsumarea caloriilor. Nu este recomandat să mergi la o dietă obositoare, cu multe restricții. Pentru organism, acest lucru va fi mult stres, ceea ce va duce la consecințe neplăcute. El crede că foamea a început, încetinind metabolismul și mai mult. La început, ca sursă de energie, fibrele musculare vor fi distruse și abia atunci, celulele grase vor începe să se descompună..

Nutriționiștii consideră că curățarea Enterosgel un sorbent modern este un pas necesar în orice program de slăbit. Absoarbe activ doar toxinele și toxinele dăunătoare, care intră în sânge din abundență în timpul descompunerii grăsimilor corporale. Aceste toxine sunt cele care provoacă greață, un gust neplăcut în gură, tulburări ale scaunului, pielea plictisitoare, apariția acneei și a petelor pe acesta. Acest sorb umple bine stomacul, creând astfel o senzație de plenitudine, absoarbe excesul de suc gastric și enzime, neutralizând efectul iritant. pe pereții stomacului. Să recunoaștem să ia cursuri lungi, spre deosebire de alte sorbente.

Este realist să slăbești într-o lună? S-a stabilit că este dificil să pierzi mai mult de 5 kg pe lună corect, dar este posibil fără diete stricte. Pe baza principiilor unei alimentații adecvate, scade sistematic 4 kg pe lună, fără a afecta masa musculară. Când adăugați mișcare cu exerciții sportive, această cifră crește la 10 kg pe lună.

Cum să slăbești pe lună cu 10 kg

Pentru a pierde în greutate cu 10 kg pe lună, va trebui:

  1. Consultați un specialist.
  2. Alege dieta potrivită, exerciții fizice.
  3. Înainte de a pierde în greutate, pregătește-ți corpul pentru o dietă.
  4. Petreceți o lună la o dietă sau o alimentație bună.
  5. Continuați să mențineți greutatea în timp ce rămâneți pe o dietă sănătoasă.

Cum să slăbești pe lună cu 5 kg

Dacă doriți să aveți grijă de greutatea dvs. și să pierdeți 5 kg pe lună, nu încălcați regulile de bază:

  1. Nu poți muri de foame Cu un post independent, necorespunzător, se acumulează numai grăsime, iar pierderea în greutate este obținută din cauza pierderilor musculare cu lichid, ceea ce duce la deshidratare. Când începi să mănânci din nou, greutatea se va întoarce și, din cauza lipsei de masă musculară, aspectul se va deteriora.
  2. Nu recurgeți la diete stricte. Principiul este același ca în cazul postului. Organismul nu va mai primi substanțe importante cu vitamine. Răul dietelor este dovedit de medici cu alți specialiști.
  3. Treci pe lângă „pastile magice”. Cafeaua pentru slăbit, fructele de pădure speciale sau alge marine nu ajută la slăbire! Nu vă așteptați să pierdeți în greutate într-un timp scurt..

Alimente dietetice

Programul de pierdere în greutate timp de o lună acasă

Pierderea în greutate timp de o lună nu este un proces ușor pentru a obține un rezultat și a pierde kilograme, posibil cu abordarea corectă a antrenamentului și a nutriției. Faceți meniul a doua zi pe baza sfaturilor de mai jos. Construiți un program de antrenament timp de o lună adăugând cardio pentru arderea grăsimilor și exerciții de forță pentru a construi mușchi. Ca urmare a combinației de nutriție și activitate fizică, veți înțelege cum să pierdeți în greutate într-o lună, să pierdeți în greutate și să ridicați o cifră, fără a sta pe dietele dure.

Exerciții

Când alegeți exerciții pentru pierderea în greutate timp de o lună, concentrați-vă pe cardio. Cu ajutorul alergării, frânghia de săritură intensă se pierde rapid și se duce la minus caloriile câștigate. Adăugați gimnastică sau exerciții fizice, dacă doriți. Încălzesc mușchii, pregătindu-i pentru o mulțime de articulații.

Cura de slabire

Luați-vă meniul în serios. Reconstruiește-l făcând o masă rațională. Nu este necesară o dietă specială timp de o lună. Există calculatoare și formule pentru calcularea kilocaloriilor. Foloseste urmatoarele:

  1. Pentru fete, 655,1 + 9,6? greutate corporală + 1,85? creștere – 4,68? vârstă;
  2. Pentru băieți 66,47 + 13,75? greutate corporală + 5? creștere – 6,74? vârstă.

Alimente și un plan de dietă de 1700 de calorii

Trageți 20% din rezultat și obțineți un aport caloric zilnic. Ar trebui să vă încadrați în această normă, dar nu gândit. Există o definiție precum BJU – proteine, grăsimi, carbohidrați într-un procent de 30, 20 și 50%. Cunoscând necesarul lor zilnic de kilocalorii, caloriile obținute din BJU sunt ușor calculate. Obiceiurile proaste contribuie la creșterea în greutate, așa că încearcă să scapi de ele. Bea câțiva litri de apă pe zi.

Meniul este construit după cum urmează:

  1. Pentru micul dejun, alegeți carbohidrați și fibre complexe (terci de ovăz, hrișcă și cereale și legume de orez), proteine ​​(ouă și brânză de căsuță), ceai, cafea, rulouri de pâine sau pâine din făină grosieră. Dacă caloriile, proteinele, grăsimile, carbohidrații permit, luați o bucată de brânză ca sursă de grăsime. Puteți bea suc, dar proaspăt stors și natural fără zahăr, deoarece achiziția conține carbohidrați simpli.
  2. Pentru prânz sau gustare, luați fructe..
  3. Pentru cină, gătește carne sau pește adăugând cartofi sau legume. Renunțați la sare ca condiment. Înlocuiți-l cu mirodenii.
  4. La ceaiul de după-amiază, puteți lua fructe uscate, iaurt ușor sau lapte acru și lactate cu conținut scăzut de grăsimi.
  5. Pentru cină – carne și pește, dar cu un conținut mai scăzut de carbohidrați decât pentru prânz.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să slăbești într-o lună și câte kg
Instalarea de prize și întrerupătoare ascunse