Cum să slăbești în timpul sarcinii fără a face rău copilului

Conținutul articolului



O femeie care se aștepta la un copil ar trebui să mănânce pentru doi. În zilele noastre, ginecologii recomandă mamelor în expectativă să fie atenți la nutriție și la stilul lor de viață. Pentru ca bebelușul să se nască sănătos, iar femeia să nu-și piardă atractivitatea după sarcină, trebuie să știe să slăbească în această perioadă dificilă.

Excesul de greutate și sarcina

Pentru întreaga perioadă de așteptare a copilului, se citește o creștere normală a greutății corporale de 12 kg. Când o femeie câștigă mult mai mult, începe să se gândească la cum să slăbească în timpul sarcinii și să nu dăuneze fătului. Greutatea este formată din lichidul amniotic, masa copilului, placenta, volumul suplimentar de sânge și sânul care se mărește. Stratul de grăsime este de asemenea în creștere, ceea ce este asociat cu menținerea unui echilibru hormonal în corpul feminin.

Din acest motiv, sarcina și excesul de greutate sunt concepte foarte vagi. Cu toate acestea, dacă o femeie câștigă rapid, aceasta contribuie la dezvoltarea de complicații, cum ar fi varice, patologii cardiace, gestoză. Cea mai frecventă consecință a kilogramelor în plus este umflarea, ceea ce indică o funcție renală slabă. Este important ca mama în așteptare să poată controla greutatea pentru a evita consecințele neplăcute.

Este posibil să slăbești în timpul sarcinii

Ginecologii spun că doar femeile ale căror kilograme amenință să-i provoace complicații pentru sănătatea ei sau dezvoltarea copilului ei trebuie să se gândească la cum să slăbească în timpul sarcinii. Pentru a elimina excesul de greutate în timpul sarcinii ar trebui să fie, dacă o plenitudine puternică dă un pericol:

  • expulzie spontană a embrionului;
  • creșterea pierderii de sânge în timpul nașterii;
  • naștere prematură;
  • reabilitare severă.

Fata însărcinată

Cum să slăbești gravidă fără a face rău copilului

Pentru a pierde în greutate, dar pentru a nu face rău bebelușului, ar trebui să vă revizuiți dieta și să efectuați zilnic exerciții speciale pentru mamele în așteptare. Pierderea în greutate în timpul sarcinii va fi mai rapidă cu un stil de viață activ. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de:

  • angajați-vă regulat în întindere, întindere, gimnastică;
  • înota în bazinul de înot;
  • mergi la masaj;
  • respirați corect atunci când mergeți;
  • mers mai des în aer liber.

Dieta maternității pentru slăbire

Poziția corectă a unui copil necesită o revizuire a nutriției. Pierderea în greutate a mamelor așteptate printr-o dietă strictă este inacceptabilă. Cu toate acestea, pentru ca obezitatea nutrițională să nu provoace complicații, trebuie să știți câteva nuanțe:

  • o dietă pentru pierderea în greutate în timpul sarcinii ar trebui să conțină 10% mai multe proteine;
  • glucidele rapide (zahăr, dulciuri) trebuie abandonate;
  • cea mai mare parte a dietei trebuie să constea din cereale, legume, cereale, leguminoase și fructe tari;
  • trebuie evitat consumul excesiv de sucuri de fructe proaspăt stoarse;
  • este necesar să se reducă timpul pentru tratarea termică a alimentelor;
  • pentru a pierde în greutate, trebuie să mănânci mâncare grea până la 15 ore.

Exerciții de pierdere în greutate de sarcină

Pe lângă ajustarea nutriției, cum altfel să slăbești în timpul sarcinii? Activitate fizică, care include un complex de tehnici de respirație și întindere musculară. O atenție deosebită trebuie acordată mușchilor pelvisului, perineului și vaginului. Antrenamentele contribuie nu numai la pierderea în greutate, dar și pregătesc mama în expectativă pentru travaliu, normalizează munca inimii și a sistemului vascular. Înainte de a face orice exerciții pentru a pierde în greutate în timpul sarcinii, cu siguranță, ar trebui să consultați medicul ginecolog.

Fata însărcinată care face exerciții de întindere

Cum să slăbești în timpul sarcinii

Greutatea corporală excesivă la o femeie însărcinată începe de obicei cu al doilea trimestru. Cum să slăbești în timpul sarcinii, medicul decide în fiecare caz în parte. Cu toate acestea, există recomandări generale pentru pierderea în greutate:

  • este necesar să excludeți retenția de lichide (nu mâncați sare, nu beți mai multă apă);
  • luați în plus vitamine și minerale;
  • reduce consumul de grăsimi dăunătoare, produse făinoase, produse de patiserie dulce;
  • coji carnea înainte de a găti;
  • mananca fractionat;
  • numărați calorii (2400 kcal / zi).

Pierderea în greutate în primul trimestru de sarcină

Pierderea în greutate în primele luni este mult mai ușoară decât în ​​următoarele. Cum să slăbești în timpul sarcinii, dacă în primul trimestru o femeie a câștigat multă greutate? Singurul lucru de care ai nevoie este să urmezi regulile unei alimentații bune. Contribuie la pierderea în greutate în primul trimestru de sarcină, la respingerea alimentelor excesiv de picante și extrem de sărate care dețin apa în organism.

Cum să slăbești în timpul sarcinii în trimestrul II

Dacă după 14 săptămâni, greutatea a început să crească rapid, atunci meniul dvs. ar trebui luat în serios. Pierderea în greutate pentru femeile însărcinate din această perioadă include o zi de post pe săptămână, care este de preferat efectuată pe produse lactate. Ar trebui să fii atent la ciocolată și cafea, deoarece aceste delicatese nu absoarbe complet calciul, care este necesar pentru dezvoltarea intrauterină a copilului. Mănâncă alimente care conțin mai puțin colesterol: unt, gălbenușuri de pui, untură, deserturi cu unt. În schimb, înlocuiți-le cu fructe: mere, portocale, rodii.

Fata însărcinată mănâncă

Cum să slăbești în timpul sarcinii în al treilea trimestru

Al treilea trimestru este caracterizat de edem, anemie și toxicoză repetată, de aceea este indicat să rămânem la alimentele vegetariene și să limităm cantitatea de lichid consumată mai aproape de naștere. În această perioadă, există deseori constipație, care provoacă un consum excesiv de carne și lapte, iar cerealele și legumele contribuie la normalizarea digestiei. O sarcină completă și pierderea în greutate sunt imposibile fără efort fizic. Din acest motiv, chiar și la o dată ulterioară, nu trebuie să uitați de activitatea zilnică (mișcări) și exerciții de dimineață.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să slăbești în timpul sarcinii fără a face rău copilului
Cum să faci un Mauerlat într-o casă termică