Cum să slăbești și să elimini grăsimea din axilă

Conținutul articolului



Femeile cu depuneri grase în axile și brațele pline experimentează nu numai disconfort fizic, ci și psihologic. Această problemă este îngrijorătoare mai ales vara, când vrei să porți o ținută deschisă. Cu toate acestea, puteți face față problemelor cu ajutorul unor exerciții și diete speciale. Cum să elimini grăsimea din axile, cum să pui brațele întregi în ordine și să faci o postură frumoasă prin efectuarea mișcărilor speciale? Citiți sfaturi pentru instructori de fitness.

Grăsimea subterană

Grăsimea sub-braț va strica cea mai sofisticată ținută, pentru că este vizibilă clar într-o rochie sau bluză fără mâneci. Există o singură cale de ieșire – pentru a începe să abordăm problema. Necazul este că grăsimea din cele mai proeminente părți ale corpului este deosebit de reticentă să plece. Pentru a face zona problematică atractivă, va fi nevoie de eforturi maxime. Cum să elimini grăsimea din axile? Cel mai bine este să acordați preferință acelor exerciții care vor ajuta la fixarea tuturor părților mâinilor, iar acesta este aerobic, antrenament cu greutate, înot, ciclism.

cauze

Cum să elimini grăsimea din brațe și axile și să nu te întorci la starea lor anterioară? Pentru a face acest lucru, trebuie să cunoașteți cauzele și sursa excesului de grăsime și să le excludeți din viața voastră. Există o părere că grăsimea din axile apare atunci când o persoană începe să crească în greutate. Totuși, acest lucru nu este în întregime adevărat, deoarece mai des se poate observa excesul de grăsime corporală pe fese, piept sau laturi, în timp ce zona mâinilor conține mai puțin.

Zona de axilă este asociată cu tricepsul toracic. Când mușchii îi sunt slăbiți, pe mâinile sale încep să se formeze pliuri de grăsime. Adesea apare o problemă din cauza unei încălcări a posturii sau din cauza unei predispoziții genetice. Dieta necorespunzătoare poate fi o cale directă spre obezitatea generală și poate provoca într-o oarecare măsură o problemă în zona axilă.

Grăsimea subterană

Exerciții de slăbire sub brațe

Așa cum am menționat mai sus, pliurile de grăsime de pe brațe și axile pot apărea din cauza tricepsului slăbit, acestea sunt situate pe brațul sub cot și trec parțial în zona axilă. Practic nu le folosim în viața de zi cu zi și doar dorința de a arăta bine face ca femeile să rezolve această problemă. Există complexe de exerciții care fac posibilă rezolvarea unei zone cu probleme a corpului.

aerob

Aerobic și fitness, concepute pentru pierderea în greutate, pot îmbunătăți într-o oarecare măsură situația, dar nu vor rezolva complet problema. Vom avea nevoie de astfel de exerciții pentru axile, care vor rezolva în special zona problemelor și vor duce la un rezultat timpuriu. Există astfel de exerciții și le puteți efectua acasă la orice nivel de fitness fizic. Iată cele mai eficiente:

  • Pentru a consolida mușchii coloanei vertebrale și triceps, se recomandă să faceți push-up în fiecare zi. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă bazați pe palmele așezate mai aproape unul de celălalt decât umerii dvs. și să vă împingeți cât mai aproape de podea de 30 de ori în trei seturi.
  • Cum să slăbești în axile? Folosiți mingea în acest scop. Exercitiul se realizeaza in timp ce sta in picioare, cu bratele ridicate deasupra capului. Mingea trebuie stoarsă, încordând mușchii pieptului și picioarelor timp de o jumătate de minut. Apoi repetați exercițiul, doar mâinile cu mingea ar trebui să fie deja întinse în față paralel cu podeaua, iar apoi cu mingea coborând la nivelul șoldurilor. Aceste trei exerciții sunt efectuate în cinci repetări..
  • Mâinile cu un prosop strâns în ele cu lățimea de 40-60 cm, se întind înainte și se întind prosopul cu forță. Umerii ar trebui să fie nemișcați. Puteți diversifica exercițiul modificând poziția mâinilor (ridicați-vă, chiar în spatele capului). Tot ce trebuie să faci patru abordări.
  • Minuta bara in palma mainii si a degetelor de la picioare. Asigurați-vă că vă strângeți abs, strângeți stomacul.

Scândură de exercițiu

Înot

Acest sport funcționează asupra mușchilor coloanei toracice și a brațelor. Pentru problema existentă, tehnica de crawl este deosebit de relevantă. În plus, înotul nu încarcă coloana vertebrală și dă un efect general de vindecare, doar este necesar să vizitați piscina de până la cinci ori pe săptămână și să vă angajați cu sarcină maximă. Iarna, schiul este eficient. Când lucrați cu stâlpi de schi, există un studiu profund asupra a aproape toți mușchii brațelor și pieptului.

Antrenor eliptic

Cum să elimini grăsimea de pe mâini și axile folosind un simulator? Principala condiție este să arzi mai multe calorii decât consumi, deci nu trebuie să alergi la frigider imediat după curs. În plus, pentru a obține rezultatul dorit, va trebui să te antrenezi pe un elipsoid în fiecare zi și trebuie să faci acest lucru intens, până când apare transpirația. Un antrenament lent de douăzeci de minute nu va produce rezultatele dorite..

Câteva sfaturi de la instructorii de fitness:

  • Trebuie făcut până la cinci ori pe săptămână timp de cel puțin o jumătate de oră.
  • Începeți antrenamentul de la primul nivel, cu sarcini constante. În timp, adăugați un nivel de „diapozitiv”.
  • În timpul antrenamentului, trebuie să vă mențineți postura, să nu vă supraîncărcați brațele, spatele, gâtul.
  • Muschii abdominali trebuie incordati.
  • Observați pulsul, pentru aceasta există senzori în mânerele simulatorului. La viteze mari, nu grăsimea, dar masa musculară va fi arsă..
  • Pentru pierderea în greutate mai activă este necesară creșterea cadenței.
  • Reglați-vă dieta; consumați nu mai mult de 2000 de calorii pe zi.

Putere

Orice antrenament ar trebui să înceapă cu o încălzire. Efectuați coturi, ghemuite, săriți pe o funie de sărituri. O astfel de încălzire va îmbunătăți circulația sângelui, va încălzi mușchii corpului și va pregăti corpul pentru sarcini. Un set de exerciții este realizat în funcție de propriile preferințe, dar cel mai bine este să combinați aerobic zilnic cu exerciții de forță sau să le alternați:

  1. Exercitarea eficientă cu bandă elastică, este destinată în special studiului tricepsului. Poziția de pornire: stați în mijlocul benzii cu picioarele ușor întinse. Ridică capetele benzii, ghemuiește-te puțin și pune mâinile în spatele capului. Pentru a îndoi și a îndoi coatele, pe cât posibil trăgând o bandă.
  2. Exercițiu cu un cerc pentru Pilates (un dispozitiv sub forma unui inel de cauciuc cu mânere). Pentru a depăși picioarele lățimea umărului, pentru a comprima inelul cu mâinile până când capătă o formă ovală, apoi o elipsă. Stoarcerea inelului trebuie să rămâi lăsat timp de 5 secunde. Trebuie să efectuați 20 de compresii. Apoi, exercițiul se face deasupra capului, ceea ce vă va permite să lucrați cu diferite grupe musculare..

Exercițiu cu bandă elastică

Flotări

Mâinile nu sunt așezate lățimea umărului deoparte, așa cum este tradiția, ci aproape una de cealaltă. Acest lucru va permite femeii să lucreze bine mușchii triceps ai umerilor și toracilor. Pentru începători, exercițiul poate părea dificil, așa că prima dată va trebui să se efectueze, odihnindu-se pe genunchi și nu pe degetele picioarelor. Se recomandă să faceți trei seturi de 15 push-up-uri în fiecare zi.

Cu gantere

Pentru a lucra mușchii brâului de umăr și tricepsul, vor fi necesare gantere. Instructorii de fitness recomandă începătorilor să înceapă cu o greutate de 0,5 kg. Dacă nu există gantere, atunci folosiți sticle de apă. Stând pe picioarele ușor îndoite, mâinile cu gantere trebuie să fie răspândite în lateral în sus, până când acestea sunt în conformitate cu umerii. Se recomandă 3 seturi de 8 repetări. La a opta ridicare, țineți mâinile în sus timp de opt secunde.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate