Cum să scoți a doua bărbie într-un timp scurt. Exerciții de la a doua bărbie, video

Conținutul articolului



Femeile își doresc întotdeauna să arate bine. Cu toate acestea, acest proces este adesea afectat de: genetică, alimentație slabă, postură slabă, minimum de activitate fizică și exces de greutate. Femeile după 30 de ani își pun adesea întrebări: cum să elimini cea de-a doua bărbie, ce tip de exerciții vor ajuta la creșterea elasticității pielii gâtului, cât de eficiente sunt antrenamentele feței? Luați în considerare mai multe modalități de a scăpa de acest fenomen fiziologic neplăcut.

Ce exerciții vor ajuta la îndepărtarea bărbiei a doua?

Există o serie de moduri de a ajuta la combaterea acestei trăsături fiziologice la domiciliu. Aceasta este adesea o listă de activități și exerciții care sunt foarte ușor de efectuat. Chiar și stând la computer, este perfect acceptabil să întrerupeți câteva minute și să acordați atenție zonei dvs. cu probleme. Studiați exercițiile de mai jos și alegeți-le pe cele care vi se potrivesc personal. Efectuați-le la o frecvență și intensitate convenabilă..

Paturi de bărbie

Chin pat

Există două opțiuni pentru acest exercițiu. Primul este cel mai bine făcut acasă. A doua opțiune pentru cei care au posibilitatea de a aloca câteva minute de timp liber chiar la locul de muncă:

  1. Veți avea nevoie de un prosop cufundat în apă rece. Faceți o împletitură strânsă din ea (ca și cum o strângeți manual), poziționați-o orizontal la un nivel puțin sub bărbie. În același timp, întindeți prosopul cu ambele mâini în direcții diferite și apoi, desfaceți, lipiți-le pe bărbie.
  2. Stați în fața oglinzii, scrâșniți dinții, ridicați ușor bărbia ridicată. Trageți spatele oricărei palme pe un loc cu probleme.

Greutatea bărbiei

Greutate exerciții bărbie

Acest exercițiu este potrivit pentru cei care sunt gata să lupte intens împotriva „bolii”. Imaginează-ți o sarcină grea atârnând în vârful bărbiei. Ridicați-l atât de încet și de mult, încât mușchii gâtului se strâng bine și eficient. Numărul acestor ascensoare trebuie să fie de cel puțin 7 ori într-o singură abordare. Intensitatea este frecvența exercițiului. Efectuați aproximativ trei seturi pe zi.

Exerciții de limbă

Exerciții de limbă împotriva bărbiei a doua

Pentru a îndepărta cea de-a doua bărbie va ajuta câteva exerciții în care limba este implicată:

  1. Încercăm să atingem vârful nasului cu limba, întinzând mușchii timp de 10-15 secunde.
  2. Simțiți-vă ca un artist neobișnuit. Încercați să vă lipiți limba din gură și să desenați o cifră opt sau un cerc. Exercițiul trebuie efectuat în sensul acelor de ceasornic și împotriva lui..
  3. Vârful limbii atinge alternativ palatul superior și inferior. Este necesar, așa cum s-a spus, să apăsați ușor pe locurile indicate pentru a simți tensiunea mușchilor bărbiei.
  4. „Maimuţă.” Stând la masă, ridicați ușor bărbia și puneți-o înainte. Punând orice cot pe masă, punem o barbă deasupra unui pumn încleștat. Buza inferioară acoperă buza superioară. Vârful limbii ar trebui, așa cum s-a spus, să se sprijine pe cer deasupra dinților superiori. Numărăm la cinci și relaxăm încet mușchii gâtului. Facem trei abordări.

Exerciții de buze

Exerciții de buze pentru a scăpa de bărbia a doua

Următoarele exerciții de bărbie a buzelor seamănă cu instruirea limbajului în principiu:

  1. Stați pe un scaun, îndreptați-vă spatele, aplecați-vă puțin înainte. Înclinați-vă capul înapoi și, în același timp, trageți buza inferioară spre vârful nasului. În această poziție, numărați la cinci. Repetați întregul algoritm de acțiuni de trei ori.
  2. Al doilea bărbie se curăță ușor cu o metodă atât de distractivă precum desenul. Ținem creionul cu buzele, executând mișcări care înfățișează cifre unice în aer. O variantă a exercițiului poate fi eliminarea a 33 de litere din alfabetul rusesc.
  3. Buzele pliate, cu capul înapoi. Întindem ciocul de rață în sus. Încercăm să menținem așa câteva secunde. Cinci seturi – suma perfectă.
  4. Trageți gâtul înainte, închideți cu atenție buzele și țineți două degete de ele. Încercați să faceți un sărut. Repetați de 10 ori.

Capul se înclină și se întoarce

Capul se înclină pentru a scăpa de bărbia a doua

Un număr mare de exerciții care vă vor salva de la a doua bărbie sunt asociate cu costuri fizice minime. Cele mai simple sunt înclinarea și întoarcerea capului. Implementarea lor nu este limitată de numărul de abordări sau de timp. Fără a vă despărți de activitatea principală, înclinați-vă capul de la un umăr la celălalt, oferindu-vă mici pauze. Virajele se fac pe cele mai diverse direcții, dar cu o viteză medie. Mișcări prea ascuțite pot duce la amețeli..

Un set eficient de exerciții din partea esteticistului Nadi Payo

Exercițiu de tensiune musculară a gâtului

Multe dintre antrenamentele pentru gât și bărbie descrise mai sus au fost dezvoltate la mijlocul secolului XX de către talentata cosmetologă, „medicul frumuseții”, Nadia Payo. Gimnastica ei afectează toate grupele musculare ale părții inferioare a feței. Iată câteva exerciții mai eficiente:

  1. Pronunțați sunetele „y” și „și” cu tensiunea maximă a feței inferioare.
  2. Strângeți mușchii gâtului, astfel încât să înceapă să iasă. Țineți-l câteva secunde și relaxați-vă.
  3. Coborâți buza inferioară și trageți-o foarte puternic spre interior.
  4. Folosiți degetele pentru a apăsa și trage bărbia în jos alternativ. În același timp, este necesar să susțineți cerul cu limba. {img7 = Exercițiu: trăgând bărbia în jos}
  5. Întindeți-vă pe spate, astfel încât capul să atârne de pat. Ridicați și coborâți capul. Așa se antrenează mușchii cervicali, care strâng a doua bărbie. Efectuați exercițiul în cinci seturi de trei ori.

Aveți suficientă citire a algoritmului de acțiuni pentru a face toate exercițiile corect? Sau îți place să înveți tehnici noi din tutorialele video? Videoclipul de mai jos arată cum se efectuează corect exercițiile. Antrenamentul este selectat atât de precis încât experimentezi participarea, mobilitatea, tensiunea fiecărui mușchi implicat în exerciții. Toate acestea, combinate cu o nutriție adecvată, sârguință și performanțe regulate, vor oferi un efect maxim în primele săptămâni de curs. Video conceput pentru a ajuta începătorii să învețe câteva exerciții de bărbie.

Feedback despre rezultate după antrenament regulat

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate