Cum să mănânci mere pentru slăbit și dietă

Conținutul articolului



Fructele utile cu conținut scăzut de calorii vă vor face talia mai subțire și corpul mai sănătos. Merele oferă o senzație rapidă de plenitudine. Pot fi coapte, pot mânca proaspete, adăugate în salate, folosite pentru deserturi și feluri principale. Fructele în sine nu ard grăsimea corporală, dar ca parte a unei diete echilibrate contribuie la pierderea în greutate..

Avantajele merelor pentru pierderea în greutate

Proprietăți utile ale mărului

Fructele – un depozit de substanțe utile care susțin sănătatea organismului, prelungesc tinerețea. Printre acestea se numără mineralele: magneziu, potasiu, calciu, fosfor, sodiu, fier. Pielea are o mulțime de antioxidanți puternici (vitaminele A și C). Protejează celulele de deteriorare..

Cu o deficiență de nutrienți, dieta va agrava sănătatea. Merele au aproape toate vitaminele din grupa B. Acestea sunt B1 (tiamina), B2 (riboflavina), B3 (PP sau acid nicotinic), B5, B6, B7 (H sau biotină), B9 (acid folic). Sunt esențiale pentru metabolismul celular..

Merele dintr-o dietă oferă literal sănătate la nivel celular.

Au un conținut scăzut de calorii

100 de grame de fructe conțin doar 52 de calorii. Merele sunt 80% apă. Carnea suculentă umple stomacul, satisfacând scurt foamea.

Monodiet este o dietă de mere pentru pierderea în greutate timp de câteva zile. Această opțiune vă permite să pierdeți rapid în greutate, dar nu este potrivită pentru persoanele cu boli ale tractului gastrointestinal (gastrită, boală de ulcer peptic). Dacă sănătatea permite, puteți accelera pierderea în greutate aranjând zile de post. Aceasta este o opțiune alimentară mai scăzută în comparație cu o mono-dietă lungă..

Foarte bogat în fibre

Avantajele merelor din diferite soiuri

Fibrele dietetice se saturează rapid. Fibra zilnică pentru un adult este de 30-50 de grame. Un măr de dimensiuni medii conține 4 grame de fibre. Jumătate dintre ei sunt pectină. La contactul cu lichidul, fibrele se dizolvă în stomac și se umflă ca jeleul. O persoană se simte plină, iar intestinele sale sunt curățate ușor.

Coaja conține o cantitate mare de fibre insolubile. Ei curăță intestinele ca o perie rigidă, ameliorează constipația. Printre efectele secundare ale fibrelor insolubile se numără creșterea gazelor, contracția intestinală accelerată, până la diaree. Cu o digestie afectată, nu puteți construi complet o dietă pe alimente cu un conținut ridicat de fibre grosiere. Prăjirea merelor va reduce sarcina pe tractul digestiv în acest caz.

Fibrele solubile și insolubile reduc nivelul colesterolului „rău” din sânge.

Aceasta este prevenirea aterosclerozei – cauzele accidentelor vasculare cerebrale, atacurilor de cord. Fibra oferă fructe cu un indice glicemic scăzut, astfel încât persoanele cu diabet zaharat pot pierde în greutate la mere.

Îmbunătățirea digestiei

Fructele de mere afectează pozitiv toate organele implicate în digestia alimentelor. Acestea accelerează producția de suc gastric. Fructele cresc producția de bilă, care în intestinul subțire descompune alimentele în oligoelemente. Mâncați fructe la câteva ore după o masă abundentă – acest lucru va facilita digestia acestuia. Merele curăță intestinele, menține microflora benefică.

Cum să slăbești cu mere

Pentru ca dieta fructelor să fie eficientă, ar trebui să abandonați alimentele nesănătoase: fast-food, produse coapte, alimente grase și rafinate, zahăr. Mâncați fructe, piure sau suc proaspăt stors înainte de masă. Așa că umple stomacul, mănânci mai puțin și conținutul caloric total al unei mese va scădea.

După mâncare, merele mănâncă după 1,5-2 ore pentru a evita fermentarea.

Reguli de nutriție

Mere coapte

Pentru pierderea în greutate, alegeți fructe acrișoare sau dulci și acre. Soiurile dulci au mai multe kilocalorii. Bea cel puțin 2 litri de apă naturală pură. Este necesar pentru dizolvarea fibrelor, umple stomacul, ameliorează atacurile de foame, elimină toxinele din organism.

Fructele pomului sunt saturate pentru o perioadă scurtă de timp, apoi cresc apetitul, așa că trebuie să mănânci des, dar în porții mici. Ultima masă trebuie să fie cu cel mult 4 ore înainte de culcare.

Cum să mănânci mere pentru pierderea în greutate

  1. Cu coaja. Curatand-o, scapi de fibre insolubile, multe vitamine, minerale.

  2. fara zahar. După un timp după trecerea la nutriție corectă, papilele gustative sunt curățate și începeți să simțiți dulceața fructului..
  3. Cu unt sau smantana. Unele vitamine sunt mai bine absorbite în prezența grăsimilor. Adăugați jumătate de linguriță de ulei sănătos neterminat (semințe de in, de măsline) sau smântână în mărul răcit.
  4. Copt. Aceasta este o opțiune pentru persoanele care suferă de probleme intestinale..

Dieta de mere

Beneficiile pectinei

Nutriționiștii (specialiștii care studiază efectul alimentelor asupra corpului uman) au descoperit un fapt uimitor. Pectina este capabilă să reducă conținutul de calorii al altor produse..

O dietă de mere de aproximativ 100 de kilocalorii reduce valoarea energetică a altor alimente consumate pe zi.

3 reguli de mono-dietă pe mere:

  1. Trebuie să fie pe termen scurt. În caz contrar, organismul nu va primi substanțele necesare, sănătatea se va deteriora. Ideal – două-trei zile libere săptămânal.

  2. Potrivit numai pentru persoanele cu o sănătate perfectă. Cu orice încălcări ale funcționării sistemului digestiv, fructele nu pot fi decât un plus la dietă.
  3. Potrivit numai pentru persoanele care tolerează bine restricțiile alimentare.. În caz contrar, kilogramele pierdute se vor întoarce rapid după revenirea la dieta obișnuită.

Dieta este mai bună, cu atât este mai aproape de o dietă variată, hrănitoare. Astfel, veți evita stresul psihologic din cauza restricțiilor și menținerea sănătății.

Meniul

Salată cu morcovi, mere, ierburi și ulei de măsline

Dieta include 5-6 fructe zilnic. Merele sunt un produs dietetic excelent, dar cresc pofta de mâncare..

Proteinele, grăsimile și carbohidrații complecși într-o dietă diversificată îți vor satisface foamea, dar greutatea va scădea din cauza caloriilor reduse.

Meniu timp de 5 zile:

  1. Ziua mărului – fructele pot fi consumate în cantități nelimitate. Din băuturi puteți bea doar apă și ceai fără zahăr.

  2. Mic dejun – 1 măr, 1 cană chefir fără grăsime. Masa de seara – salată cu morcovi, mere, ierburi și ulei de măsline. Masa de seara – 2 mere.
  3. Mic dejun – 1 măr, o felie de pâine integrală, ouă prăjite. Masa de seara – 2 mere, salată cu castraveți, roșii și ulei de măsline. Gustare – 1 cană de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Masa de seara – 2 mere, supă de linte, curcan, broccoli și salată de slanină de morcov
  4. Mic dejun – 1 cană smoothie cu varză de mere. Masa de seara – 2 mere, legume la gratar. Gustare – 1 portocală (iarna) sau puțin pepene verde (vara), un pahar de ceai verde. Masa de seara – 2 mere, salată de legume, suc proaspăt stors din țelină și sfeclă.
  5. Mic dejun – 2 mere, 1 ou fiert, 1 cană suc de dovleac. Masa de seara – 1 măr, legume la grătar, supă cu mei și ceapă verde. Gustare – 2 migdale, 1 piersică. Masa de seara – 2 mere, pește la cuptor cu fasole și sparanghel.

Legumele și fructele pot fi combinate, înlocuite cu altele, în funcție de sezon și de gustul personal. Servirea nu trebuie să depășească 200-250 g. Foame, bea apă sau mănâncă orice fructe.

Produse permise

Fructe scăzute de zahăr

La pierderea în greutate, sunt utile legumele și fructele cu un conținut scăzut de zahăr. Piersicile, strugurii contribuie la obezitate. Sunt permise numai cu un control atent al cantității. Legumele verzi, ierburile (spanacul, pătrunjelul, rumenul) sunt o sursă de nutrienți care pot fi adăugați la smoothie-uri. Din uleiuri folosiți măsline.

Preferă produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Cu o senzație puternică de foame, permiteți-vă un pahar de kefir. Bea-l în cât mai mici înghițituri cât mai mult timp.

Este un secret să nu supraalimentezi noaptea, când este cel mai dificil să te lupți cu pofta de mâncare.

Alimentația dietetică poate fi diversificată:

  • pește (cod, merluciu, polion, crap);

  • păsări de curte (pui fără piele, curcan);
  • vită;
  • pui, ouă de prepeliță;
  • cereale integrale (pâine, paste din grâu dur);
  • ciuperci.

Produse interzise

  • zahăr și dulciuri;

  • carne grasă și pește;
  • produse de patiserie;
  • băuturi carbogazoase, depozitați sucuri;
  • cartofi;
  • feluri de mâncare prăjite și grase, untură, unt, ulei de nucă de cocos;
  • maioneză și sosuri din ea;
  • alcool.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Cum să mănânci mere pentru slăbit și dietă
Ce parte să pună bariera de vapori la izolație