Cum să gătești deserturi pentru dieta de slăbit

Conținutul articolului



Cea mai mare problemă cu care se poate confrunta toată lumea care pierde în greutate este dorința de dulciuri. Este dificil să te limitezi la mâncare grasă, prăjită și chiar să renunți la un tort bogat, o bucată de tort, o prăjitură delicioasă este complet de neconceput. De fapt, există deserturi excelente pentru dietă pentru pierderea în greutate. Dacă înveți cum să le gătești, poți rămâne subțire ca trestie și, în același timp, să te bucuri de dulciuri.

Caracteristici pentru prepararea deserturilor dietetice

Este dificil să înțelegi ce dulciuri poți mânca pe o dietă. Pentru a naviga printre numeroasele rețete, utilizați următoarele recomandări:

  1. Mergeți pentru dulciuri fără carbohidrați. Eliminați carbohidrații „scurti” sau minimizați-i. Zahărul și fructoza rafinată care pierd în greutate pentru deserturile dietetice nu sunt potrivite.

  2. Evitați alimentele care conțin grăsimi în plus față de carbohidrații „scurti”. Conținutul lor caloric poate fi mic, dar astfel de deserturi nu vor aduce beneficii organismului.
  3. Este indicat să nu folosiți ouă întregi, ci doar proteine. Cu toate acestea, multe rețete dietetice nu țin cont de acest lucru..
  4. Dacă pregătiți dulciuri cu conținut scăzut de calorii, luați ca bază fructe și produse lactate. Nu este necesar ca conținutul de grăsime din smântână, smântână, iaurt, lapte, cașcaval să fie minim. Gustul deserturilor de dietă pentru pierderea în greutate nu beneficiază de acest lucru. Alimentele cu grăsimi medii sunt potrivite..
  5. Faptul că deserturile dietetice nu înseamnă deloc faptul că consumul lor este permis în cantități imense în orice moment al zilei. Mâncați nu mai mult de 150 de grame de mâncare dulce. Este indicat să faceți acest lucru dimineața.
  6. Dulciurile dietetice nu vă vor ajuta la pierderea în greutate dacă nu respectați principiile alimentației adecvate..

Cele mai bune rețete pentru deserturi delicioase pentru slăbit

Pentru a pregăti un tratament alimentar, luați orice fructe și fructe uscate. Folosiți brânză de vaci, ouă. Aceste ingrediente contribuie nu numai la scăderea în greutate, dar și la formarea masei musculare. În ceea ce privește soiul, aveți multe opțiuni: coacere dietetică, jeleuri, sorbe, soufflé, marmeladă și chiar dulciuri de casă. Amintiți-vă câteva rețete pentru pierderea în greutate care indică calorii, iar fără dulciuri, dietetice, nu veți rămâne.

Citește mai mult  Cea mai eficientă dietă pentru pierderea în greutate acasă: meniuri și recenzii

Desert pentru dietă cu brânză de casă și căpșuni

Mousse de caș

Compoziția desertului de dietă:

  • brânză de vaci – 170 g;

  • miere – 50 g;
  • gelatină – 15 g;
  • albus de ou – 2 buc .;
  • suc de lamaie – 20 ml.

Desert de gătit pentru pierderea în greutate:

  1. Amestecați brânza de vaci cu miere, bateți ușor.

  2. Se dizolvă gelatina în apă caldă cu suc de lămâie. Așteptați până se umflă, aprindeți până se dizolvă complet. Apoi se răcește ușor..
  3. Adăugați gelatina în brânza de bumbac, bateți cu un blender până la neted..
  4. Butați proteinele până când se formează o spumă stabilă, intrați lent în restul ingredientelor.
  5. Turnați mousse-ul în forme de silicon, răciți la frigider. Serviți garnisite cu frunze de mentă sau fructe de pădure..
  6. Desert de calorii pentru dieta: 100 g – 115 kcal.

Biscuiți de slăbit din dieta de ovaz

Prăjituri cu fulgi de ovăz

Componentele unui desert de dietă:

  • fulgi de ovăz în plus – 500 g;

  • kefir – 200 ml;
  • un amestec de nuci cu fructe uscate – o jumătate de pahar;
  • miere – 60 ml;
  • vanilină, scorțișoară.

Etapele gătitului:

  1. Deserturile cu conținut scăzut de calorii sunt adesea gătite cu fulgi de ovăz. Turnați fulgi de kefir și lăsați o oră. Trebuie să luați un plus, opțiunea instantaneu nu este bună.

  2. Adăugați fructe uscate cu nuci zdrobite, miere. Amestecați bine, turnați vanilia cu scorțișoara. Ar trebui să obțineți o masă groasă.
  3. Rotiți aluatul în bile mici, apoi aplatizați. Veți obține un cookie rotund. Puneți-o pe o foaie de copt pre-acoperită cu hârtie de copt.
  4. Preîncălziți cuptorul la 180 de grade. Puneți forma acolo 25-30 de minute.
  5. Scoateți cookie-urile și răciți ușor..
  6. 100 g – 87 kcal.

Caserola de caș de dietă

Caserola cu brânză de casă

Compozitia desertului pentru slabire:

  • brânză de vaci – 0,5 kg;

  • ouă – 4 buc .;
  • kefir – 80 ml;
  • miere – 20 g;
  • stafide – jumătate de cană.

Dieta de gătit desert:

  1. Bate Ouăle intens.

  2. Amestecați brânza de căsuță cu chefirul. Adăugați în recipient masă de ouă, miere, stafide. La cererea dvs., puteți folosi caise uscate sau alte fructe uscate sau proaspete..
  3. Pune aluatul în formă.
  4. Preîncălziți cuptorul la 180 de grade. Puneți caserola acolo timp de 30-40 de minute. Când este gata, va apărea o crustă aurie. De sus puteți zdrobi pulberea de cacao pentru frumusețe. Este convenabil să o faci printr-o sită.
  5. 100 g – 148 kcal.

Tort de jeleu de slăbit

Tort de jeleu de fructe

Compozitia desertului pentru slabire:

  • piersici conserve – 1 cutie;

  • portocale – 4 medii;
  • vișine proaspătă sau congelată fără semințe – 100 g;
  • suc multifrut – 1 l;
  • petale de migdale – 100 g;
  • gelatină – 20 g.
Citește mai mult  Cindy Crawford - secretul unei figuri perfecte, lecții de conturare, videoclipuri. Instruire cu Cindy Crawford în tutorialele video

Gătirea unui desert pentru dietă:

  1. Cojiți portocalele, împărțiți-le în felii.

  2. Se dizolvă gelatina într-un pahar cu suc cald. Așteptați să se topească. Turnați sucul înapoi prin filtru. Dacă nu vi se pare suficient de dulce, adăugați miere.
  3. Piersicile tăiate în felii mici.
  4. Formați-vă cu apă rece. Puneți portocalele în centru, în jurul cireșelor. Întindeți piersicile în jurul marginii. Aceasta este o comandă opțională, puteți distribui fructul la discreția dumneavoastră.
  5. Turnați sucul în formă, presărați ușor petalele de migdale, prăjite într-o tigaie. Pune desert peste noapte la frigider.
  6. Pentru a scoate prăjitura din formă, scufundați-o în apă fierbinte timp de câteva secunde și întoarceți-o.
  7. Puteți decora marginile desertului cu firimituri de migdale..
  8. 100 g – 92 kcal.

Dulciuri dietetice din fructe uscate

Bomboane cu fructe uscate

Compoziția desertului de dietă:

  • caise uscate – 6 buc .;

  • prune – 6 buc .;
  • date – 4 buc .;
  • migdale – 50 g;
  • nuci – 50 g;
  • tărâțe de ovăz – 1 lingură. l .;
  • bărbieritul de cocs – 1 lingură. L.

gătit:

  1. Ideile deserturilor dietetice pentru scăderea în greutate sunt foarte diverse, așa că puteți face chiar și dulciuri. Se macină nucile manual sau cu un blender.

  2. Treceți fructele uscate printr-o mașină de tocat carne. Amestecați-le cu nuci, tărâțe.
  3. Se rulează bile din masa rezultată, se rulează în nucă de cocos. Îl puteți înlocui cu semințe de susan, pudră de cacao. Totul depinde de preferințele dvs. gustative..
  4. Depozitați dulciurile în congelator. Nu sunt numai uimitoare ca gust, dar și foarte hrănitoare..
  5. 100 g – 187 kcal.

Dieta Cheesecake Berry

Cheesecake de fructe de pădure într-un aragaz lent

Compozitia desertului pentru slabire:

  • fulgi de ovăz – 40 g;

  • făină integrală – 1 lingură. l .;
  • ou – 2 buc .;
  • pulbere de cacao – 50 g;
  • brânză de căsuță săracă în grăsimi – 450 g;
  • iaurt – 250 ml;
  • îndulcitor – după gust;
  • amestec de fructe de pădure – 250 g.

Reţetă:

  1. Deserturile pentru slăbire dietetică sunt foarte ușor de gătit într-un aragaz lent. Combinați cereale, făină, cacao. Adăugați 100 g brânză de căsuță, ouă. Amesteca bine.

  2. Pune aluatul sub formă de multicooker, gătește în programul de coacere un sfert de oră.
  3. Bătați coaja rămasă bine cu iaurt și un înlocuitor de zahăr, de preferință cu un blender. Adăugați fructe de pădure.
  4. Întindeți amestecul pe tort, setați programul de coacere timp de 15 minute. Când cheesecake-ul este gata, partea de sus va deveni aurie. O puteți decora cu fructe de pădure proaspete când sunt servite.
  5. 100 g – 110 kcal.

Mere de slăbit cu miere și scorțișoară

Mere coapte la cuptor cu miere și scorțișoară la cuptor

Componentele unui desert de dietă:

  • mere dulci și acre – 6 buc .;

  • brânză de vaci – 300 g;
  • miere lichidă – 6 lingurițe. l .;
  • scorțișoară măcinată – 2 lingurițe;
  • stafide – 60 g;
  • coacăze roșii congelate – 200 g.
Citește mai mult  Cum să alergi corect pentru a pierde în greutate

gătit:

  1. Deserturile pentru a pierde în greutate sunt adesea coapte în cuptor, deoarece astfel păstrează toți nutrienții. Turnați apă clocotită peste mere, faceți tăieturi precise deasupra și miezul cu o bucată de pulpă.

  2. Mășești brânza de căsuță cu miere, adaugă scorțișoară, stafide, coacăze. Mai întâi trebuie dezghețat. Dacă doriți, bateți întregul amestec cu un blender..
  3. Umpleți merele cu cașul rezultat.
  4. Introduceți vasul la cuptor pentru 15-20 de minute la 180 de grade.
  5. Presărați merele cu un vârf de zahăr cu câteva minute înainte de gătit, vor avea o crustă de caramel.
  6. 100 g – 103 kcal.

Dieta de cirese

Placinta de cirese cu putine calorii, fara coacere

Compozitia desertului pentru slabire:

  • cascaval – 1 kg;

  • smântână cu conținut scăzut de grăsimi – 1 l;
  • cirese – 1 kg;
  • miere – 250 ml;
  • fursecuri neîndulcite – 400 g;
  • ulei – 200 g;
  • gelatină – 100 g;
  • jeleu de cirese – 2 pliculete.

Dieta de gătit desert:

  1. Înmuiați gelatina într-o jumătate de litru de apă, lăsați să se umfle.

  2. Tăiați prăjiturile până la firimituri mici, coajați cireșele.
  3. Topeste untul. Amestecă-l cu prăjiturile zdrobite. Pune masa în forma de tort.
  4. Se dizolvă jeleu pe rețetă.
  5. Bateți cașul cu miere cu un blender, adăugați apă cu gelatină.
  6. Puneți un kilogram de cireșe cu un blender la o stare de piure. Adăugați-l în crema de caș, amestecați.
  7. Umpleți tortul cu smântână, lăsați-l la frigider până se întărește blatul..
  8. Plăcintă răzuită, umpleți jeleu, răciți bine. Tortul arată foarte frumos nu numai în fotografie, ci și în viață, îl puteți găti în siguranță pentru vacanță.
  9. Nu acordați atenție faptului că compoziția rețetei conține unt. Ponderea sa în plăcintă este foarte mică, astfel încât desertul se dovedește în continuare sărac în calorii.
  10. 100 g – 136 kcal.

Ați văzut cât de diversă este selecția alimentelor dulci cu un conținut scăzut de calorii. Pentru a afla mai multe deserturi pentru dieta de slăbit, urmăriți următoarele videoclipuri de mai jos. Gătiți mâncăruri sănătoase și gustoase și mâncați-le fără nici o teamă pentru figura dvs. După vizionarea videoclipurilor, veți vedea că dieta nu este neapărat o restricție strictă. Sunt doar o mulțime de feluri de mâncare noi pe care le poți mânca fără a dăuna organismului.

Clătite de dietă

Căpșuni de căpșuni

Sorbet cu fructe de pădure și banane

Foarte gustoasă și înghețată ușoară.

Panacota cu putine calorii

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: