Cum să câștigi în greutate pentru o femeie acasă. Dieta și meniurile pentru creșterea rapidă în greutate

Conținutul articolului



Lipsa de greutate se datorează multor factori. Unele femei se confruntă cu o astfel de problemă după naștere sau în timpul sarcinii, în timp ce altele se disting prin subțire naturală și încearcă să scape de el. Cea de-a treia categorie de femei este victima dietelor, care au încercat inițial să slăbească, dar au abuzat de complexe care schimbă dieta. Întrebarea despre cum să câștigi în greutate pentru o femeie este dificilă. Puteți obține rezultatul dorit numai dacă depuneți mult efort în rezolvarea problemei și aveți răbdare.

Cum să câștigi rapid în greutate acasă

Principalul factor în procesul de câștig sau reducere a greutății pentru femei este dieta. Lipsa alimentelor bogate în vitamine duce la pierderea nu numai a greutății corporale, ci și a energiei vitale. Răspunsul principal la întrebarea cum să câștigi în greutate pentru o femeie este considerat a fi utilizarea unei metode de dietă echilibrată de cel puțin cinci ori pe zi. Micul dejun tradițional, prânzul și cina ar trebui să fie completate de câteva mese intermediare.

Pentru a crește în greutate, schimbă-ți dieta obișnuită

Dieta zilnică trebuie să includă:

  • produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi;
  • carne;
  • Peste si fructe de mare;
  • nuci
  • fructe uscate;
  • ouă
  • legume si fructe.

Mesele principale ar trebui să fie pline și diferă în porții mari de feluri de mâncare, gustările intermediare sunt concepute pentru a reumple aprovizionarea de carbohidrați și vitamine. Dieta trebuie completată cu activitate fizică. Aceste două nuanțe din complex vor da rezultate mai rapide. Plusul încărcării sportive este corectarea cifrei. Kilogramele rezultate dintr-o schimbare a dietei se vor transforma în grăsimi și vor schimba forma. Când este combinat cu antrenamentul fizic, rezultatul va fi diferit. Greutatea adăugată va fi distribuită uniform în întregul corp..

Legume pentru a crește pofta de mâncare

O metodă separată de creștere în greutate la domiciliu este utilizarea nutriției sportive. Pe rafturile magazinelor specializate sunt prezentate un număr imens de cocktailuri, amestecuri uscate și suplimente alimentare biologice, contribuind la ritmul accelerat de creștere a kilogramelor. Această tehnică este eficientă, însă dieta sportivilor care folosesc astfel de componente este discutată în mod activ de către experți și provoacă multe critici din partea acestora..

Metode populare

Metodele medicinii tradiționale pentru creșterea în greutate au două avantaje principale. Pe de o parte, anumite componente ajută la câștigarea kilogramelor în combinație cu o dietă schimbată, pe de altă parte, ingredientele au un efect benefic asupra sistemului digestiv în procesul de creștere în greutate activă. Există o categorie specială de ierburi și fructe care nu numai că pot adăuga greutate, dar și crește pofta de mâncare. Datorită acestui efect, are loc creșterea în greutate mult așteptată..

Nutriție echilibrată pentru adăugarea kilogramelor

Remedii populare pentru creșterea în greutate și îmbunătățirea poftei de mâncare:

  • mentă;
  • păpădie;
  • agrişă;
  • albăstrea;
  • măceșul;
  • cimbru.

Pastile de crestere in greutate

Medicamente pentru creșterea în greutate includ:

  • Riboxin

Riboxină pentru creșterea în greutate

Ingrediente: inosină, amidon de cartofi, zaharoză, metil celuloză, acid stearic.

Aplicare: medicamentul este prescris pentru a normaliza activitatea sistemului cardiovascular și a ficatului în timpul procesului de câștig muscular. Este recomandat să-l luați de trei ori pe zi pentru 1 comprimat. În timpul sarcinii și alăptării, Riboxin este contraindicat în luarea.

Preț: până la 50 de ruble.

  • Mezim

Mezim pentru îmbunătățirea digestiei

Compoziție: pancreatină, stearat de magneziu, dioxid de siliciu coloidal, celuloză microcristalină, sare de sodiu, hipromeloză, macrogol, dioxid de titan, hidroxid de sodiu, polisorbat.

Aplicare: este prescris pentru normalizarea procesului de digestie. Este utilizat în combinație cu alte medicamente pentru creșterea în greutate, cu ajutorul dietelor speciale. Se recomandă să luați medicamentul de 1 dată pe zi pentru 2 comprimate (înainte de masă).

Preț: în funcție de numărul de tablete – de la 70 la 270 de ruble.

  • drojdie de bere

Ingrediente: carbohidrați, vitamine din 14 grupe principale, calciu, magneziu, fosfor, fier, zinc, acizi grași, peptidaza, proteinază.

Aplicație: utilizat ca medicament pentru creșterea în greutate și pentru dezvoltarea musculaturii. Se recomandă utilizarea medicamentului ca aditiv de 3 ori pe zi, cu 2 comprimate înainte de masă. Drojdia de bere are un efect benefic asupra funcționării tuturor sistemelor corporale.

Preț: 90–160 ruble.

Aflați mai multe despre Drojdia de bere pentru creșterea în greutate.

Drojdia de bere pentru a umple corpul cu componente utile

Dacă nu există tulburări hormonale, specialiștii pot prescrie un curs de administrare a tabletelor hormonale pentru ca femeile să crească în greutate. Soiurile acestor medicamente, dozele și metodele de utilizare sunt, de asemenea, luate în considerare în mod individual. Pentru a accelera procesul de creștere a greutății corporale, anumite vitamine din grupele A, B, C și D. sunt incluse suplimentar în dietă, astfel de componente au un efect benefic general asupra sănătății organismului, precum și asupra activității tuturor sistemelor sale..

Află care sunt și alte metode și pastile de creștere în greutate..

Dieta pentru creșterea în greutate a unei femei însărcinate

Lipsa de greutate în timpul sarcinii apare dacă o femeie este subțire. Timp de nouă luni, o femeie însărcinată ar trebui să câștige cel puțin 10 kg. Odată cu toxicoza, această problemă devine o problemă reală pentru fete. Pentru a corecta situația, metodele și medicamentele populare vă vor ajuta. Pentru a îmbunătăți procesul de digestie și pentru a crește pofta de mâncare, se recomandă suplimentarea regulată a dietei cu apă și suc de lămâie.

Principiile de bază ale unei diete pentru creșterea în greutate în timpul sarcinii:

  • Mesele zilnice de cel puțin cinci ori pe zi.
  • Mâncând cel puțin 120 g de alimente proteice (70 g din ele trebuie să fie de origine animală).
  • Aportul zilnic de carbohidrați este de 300-400 g.
  • Grasimile pe zi trebuie consumate cel putin 100g.
  • Aport zilnic de lichid – cel puțin 2 litri.

Pentru creșterea în greutate în timpul sarcinii, dieta trebuie să includă în mod necesar:

  • carne;
  • pasăre;
  • peşte;
  • fructe de mare;
  • produse făinoase și pâine;
  • cereale;
  • unt;
  • legume;
  • fructe.

Cum să te recuperezi de stresul nervos

Unul dintre principalii factori care contribuie la scăderea accentuată a greutății femeilor este considerat stres nervos constant, depresie, epuizare mentală și morală a organismului. După ce ați primit emoții negative, este necesar să reînnoiți cât mai curând posibil alimentarea cu energie, schimbând dieta. Stresul nervos determină insuficiență hormonală și tulburări digestive. În primul rând, este necesar să scăpați de starea de anxietate și iritare. Se recomandă distragerea de la probleme prin sport, lucrări de ac, divertisment, activități în aer liber..

Mănâncă mese mari

Nutriția după stres nervos ar trebui să fie echilibrată și completă. Trebuie să mâncați alimente bogate în proteine ​​și carbohidrați. Astfel de componente nu numai că satisfac rapid foamea, ci și reface rezervele de energie, întărind imunitatea și sistemul nervos. Trebuie să mănânci complet, iar numărul de mese ar trebui să fie de cel puțin 4-5 ori pe zi.

După epuizarea nervoasă, problema modului de a câștiga în mod corespunzător și rapid în greutate pentru o femeie devine deosebit de problematică. Programul de schimbare dietetică este în mod necesar completat de factori precum evitarea obiectelor de iritație, somnul timp de 8-12 ore pe zi, repausul maxim, eliminarea factorilor care provoacă oboseala.

Meniu zilnic pentru creșterea în greutate

Înainte de a începe o schimbare de dietă, se recomandă consultarea unui specialist. În unele cazuri, pierderea în greutate la femei este cauzată de anumite boli interne. Dacă nu sunt detectate abateri ale muncii organismului, atunci nu vor exista contraindicații pentru dieta pentru creșterea greutății corporale. Meniul zilnic trebuie să fie gândit în avans. Produsele trebuie combinate între ele și consumate într-o secvență specifică..

Exemplu de meniu zilnic pentru creșterea în greutate:

  1. Primul mic dejun – suc proaspăt stors, cereale sau cereale cu lapte, 1 felie de pâine albă și unt, 50–70 g de nuci, 1 cană de cacao.
  2. Al doilea mic dejun – 50 g ciocolată, 1-2 sandvișuri cu cârnați și unt, 1 cană de cacao, suc proaspăt stors cu miere, 1 ou.
  3. Prânz – supă în bulion gras, 200 g de carne cu orice fel de mâncare, desert dulce, un pahar de lapte.
  4. Gustare – 2 căni de cacao, 2-3 prăjituri sau o porție de tort, 1 porție de salată (carne sau legume), banană.
  5. Cina – ouă prăjite, 1 pahar cu lapte, 2 felii de pâine și unt, o porție de salată, paste cu brânză sau piure de cartofi cu sos de carne.

Mănâncă mai multe legume pentru a câștiga în greutate.

Berea este benefică pentru creșterea în greutate. Acest produs este, de asemenea, recomandat să fie introdus în meniu. Bea o băutură de mai multe ori pe săptămână. Setul de bază de ingrediente din diferite tipuri de bere rămâne neschimbat, diferă doar modul în care sunt prelucrate componentele, astfel încât varietatea tipului folosit nu contează. Între mese, este mai bine să folosiți suplimentar componente care cresc pofta de mâncare – cocktailuri, decocturi sau legume proaspete.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: