Cum să alergi corect pentru a pierde în greutate

Conținutul articolului



Pentru pierderea în greutate, multe femei și bărbați din întreaga lume fac jogging. Acest lucru singur ajută la controlul greutății și arata subțire și potrivită. Și alții, după câteva săptămâni de antrenament, sunt dezamăgiți pentru că nu văd rezultatele de la antrenamente. Cum să alergi pentru a slăbi rapid și frumos? Există mai multe tehnici pentru a scăpa eficient de kilogramele în plus cu jogging-ul regulat. Luați în considerare câteva modalități de a vă ajuta să pierdeți în greutate rapid..

Cât de mult trebuie să alergi pe zi pentru a slăbi

1

Alergarea corectă are un efect vindecător asupra organismului, deoarece îmbogățește sângele cu oxigen, întărește inima și vasele de sânge, face oasele mai puternice, crește volumul vital al plămânilor. În timpul jogging-ului, respirația se accelerează, bate ritmul inimii, munca metabolică este accelerată și grăsimea este arsă. Acest sport ajută la pierderea în greutate, pentru a face o figură subțire și grațioasă datorită distribuției uniforme a încărcăturii pe toți mușchii.

Care sunt unele greșeli comune pe care fetele le fac în timp ce fac jogging? Dacă faceți jogging timp de 15 minute, atunci acest lucru nu vă va afecta greutatea, deși va afecta în mod pozitiv sănătatea generală. Alergările scurte zilnice de până la 20 de minute nu te vor slăbi și nu vor ajuta să slăbești. Pentru a înțelege cât de mult trebuie să rulați corect pentru a scăpa de kilogramele în plus, trebuie să înțelegeți procesele care apar în corp cu acest tip de încărcare.

În timpul alergării ușoare la viteză mică (jogging), mușchii primesc energie din glicogen – zahăr, care este depozitat în ficat. Pentru 30-40 de minute de antrenament activ, acesta va fi folosit. Dacă orele sunt oprite după această perioadă de timp, atunci în timpul micului dejun, glicogenul pierdut va fi reînnoit și greutatea nu va scădea. Cât timp trebuie să alergați pentru a începe procesul de ardere a grăsimilor? Experții recomandă ca pierderea în greutate să cheltuiască pe fugă de la 50 la 1 ore 15 minute.

Alergarea corectă te va ajuta să slăbești.

În această perioadă de timp, organismul primește un flux de sânge în depozite de grăsime, prin urmare, concentrația de oxigen din ele crește și grăsimea este descompusă activ. Acest proces este exprimat extern prin faptul că o persoană se simte obosită și respirația devine mai grea. Cu toate acestea, după ceva timp, datorită faptului că grăsimile sunt refractare și se descompun lent, organismul începe să preia energie din proteine ​​(masa musculară).

Acest proces începe după 1 oră și 15 minute de funcționare, deci dincolo de acest timp, antrenamentul nu trebuie continuat. Deci, pentru pierderea în greutate activă, ar trebui să faceți corect jogging timp de 1 oră. În acest timp, o persoană care cântărește 70 kg va cheltui 700-750 kcal. Există un tipar: cu cât greutatea unei persoane este mai mare, cu atât mai multă energie (calorii) arde în timpul alergării. Cât de des fac jogging? Un efect bun pentru pierderea în greutate este dat de antrenamentul în fiecare zi în conformitate cu schema de mai jos..

Program de funcționare pentru pierderea în greutate rapidă și corectă

La ce oră este mai bine să alergi: dimineața sau seara

Ce oră din zi este mai bine să mergi la jogging? Cu siguranță, oamenii de știință nu pot spune când este mai bine să alergi să slăbești dimineața sau seara. Unii dintre ei susțin că la începutul zilei după trezire, corpul nu s-a trezit încă, astfel încât sângele este mai gros în comparație cu alte ore ale zilei. Din această cauză, în timpul unei alergări dimineața, inima se confruntă cu stresuri grave care pot afecta negativ starea acesteia și pot duce la o sănătate precară.

Alergarea de dimineață te va ajuta să slăbești rapid

La aceste argumente, alți cercetători spun că nu activitățile în sine la începutul zilei, ci încărcările excesive sunt dăunătoare. Ei recomandă pregătirea corectă pentru alergare: faceți un duș de contrast, faceți o mușcătură de mâncare (salată de legume și suc), faceți o încălzire timp de 3-5 minute. Pentru a reduce concentrația de sânge în organism, înainte de antrenament, trebuie să beți un pahar cu apă fiartă caldă.

Dacă dimineața alergi pe stomacul gol, atunci corpul va putea să slăbească mai repede, deoarece va fi mai activ să slăbească kilogramele în plus decât în ​​timpul antrenamentelor de seară. Cum să slăbești alergând seara? Există mai multe motive pentru a alerga dimineața pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, dacă circumstanțele nu vă permit să vă antrenați dimineața, atunci alergarea de seară vă va ajuta să slăbiți, dar acest proces va merge mai încet. Jogging-ul ușor se poate face chiar cu 1 oră înainte de culcare..

2

Și este mai bine să începeți o sesiune de antrenament intensiv cu cel mult 2-3 ore înainte de repausul unei nopți. Respectarea acestor intervale va ajuta organismul să facă față stresului din efortul fizic înainte de culcare. Seara alergarea are un alt minus mare – în timpul alergării, nu rezervele de grăsime nu vor fi distruse, ci carbohidrații acumulați pe zi.

Cum să alergi pentru a slăbi în stomac și picioare

Dacă nu ați fost implicat în sport de mult timp și ați decis dintr-o dată să alergați pentru a slăbi, atunci începeți cu sarcini mici. În primul rând, antrenează 10-20 de minute pe zi, rulând cu o viteză medie. Dar chiar dacă o astfel de încărcare te face foarte obosit, atunci mergi la o cursă. Începând să ruleze, crește treptat durata antrenamentului, aducându-l la 40-60 de minute.

3

Va fi greșit să rulați cu viteză maximă în tot acest timp, deoarece vă afectează negativ starea de sănătate. Pentru a vă simți confortabil, alegeți pantofi și haine confortabile pentru antrenament. Practic, pentru pierderea în greutate, se folosește jogging-ul timp de o oră sau cu sarcini de intervale. Înainte și după antrenament, măsurați-vă ritmul cardiac. Pentru alergare, ritmul normal de bătăi pe secundă este de 120-130. Să luăm în considerare modul de instruire corectă în aceste două cazuri..

Interval de rulare

4

O tehnică specială de alergare cu încărcare alternativă îi va ajuta pe oameni să slăbească care nu au timp suplimentar pentru antrenament sportiv. În timpul antrenamentului la intervale, plămânii și inima experimentează mult stres, așa că pentru fumători și pacienții cu boli cardiovasculare această metodă de a scăpa de kilogramele în plus nu va funcționa.

Alternanța alergării cu sarcină maximă și o perioadă de repaus declanșează procese speciale în corpul uman care duc la pierderea în greutate. După 20-30 de minute de alergare cu sarcini alternative, grăsimea este arsă activ. Acest proces, conform unor rapoarte, continuă după antrenament încă 6 ore, chiar dacă pur și simplu te plimbi sau te relaxezi. Ciclul de formare pe intervale este format din 4 etape:

  • primii 100 m – mersul rapid (mușchii sunt flexați, crește fluxul sanguin);
  • al doilea 100 m – jogging (acest lucru va ajuta la instalarea respirației);
  • al treilea 100 m – alergare la limită;
  • jogging și respirație.

Joggingul intensiv cu tehnica potrivită te va ajuta să slăbești.

Ciclul de rulare a intervalului se repetă de mai multe ori. În acest moment, în organism apar procese puternice în descompunerea grăsimilor. Măsurarea prin sprint necesită multă energie, care este extrasă de organism din glicogen. Și atunci când treceți la mers, lipsa acestei substanțe este reumplută din cauza grăsimii corporale. Când rulează la sarcină maximă, mai mult sânge începe să curgă către mușchi, ceea ce provoacă oxidarea grăsimilor și a energiei.

Pista de alergare

5

Dacă decideți să pierdeți în greutate prin alergare, atunci începeți antrenamentul cu o plimbare lentă și treceți treptat la alergare. În primul rând, mergeți repede timp de 2 minute. Apoi, lunges pentru a trage un pic mușchii picioarelor. Apoi, faceți ghemuțe de 5-20 ori, săriți pe loc. Înclinați-vă și atingeți-vă șosetele cu degetele, dar nu îndoiți genunchii.

În această poziție, stați 3-4 secunde și îndreptați. Repetați acest exercițiu. Apoi începeți să curgă încet timp de 3 – 5 minute, accelerând treptat. Asigurați-vă că în timp ce alergați piciorul este complet ridicat de pe sol și nu alergați pe degetele de la picioare, deoarece este dăunător. Nu vă opriți în timpul cursei, nu vă înclinați înainte.

Aflați mai multe modalități de a slăbi rapid în stomac..

Cum să respirați în timpul antrenamentului

6

Așa că, în timp ce aleargă, corpul obosește mai puțin și este saturat de oxigen pentru a respira corect prin nas. În cazul respirației orale, cineva va dori constant să bea din uscarea din cavitatea bucală. Inhalați și ieșiți în timp ce alergați, faceți mult timp, dar țineți-vă respirația nu merită. Băutul în timp ce face jogging poate fi doar apă curată sau băuturi special concepute pentru antrenament. Lichidul de băut este recomandat rar, în înghițituri mici..

Te-ai decis să mergi la jogging pentru a slăbi? Cu toate acestea, nu există stadion sau parc de antrenament în apropierea casei dvs.? Exercitarea pe o banda de alergare acasă sau la sală este o opțiune excelentă pentru a slăbi rapid. Cum să alergi pe acest simulator pentru a se despărți cu kilograme în plus? Dacă sănătatea nu se încurcă, atunci încercați să rulați corect pe tehnica fartlek-ului. Cum să te antrenezi pe o banda de alergare cu alternanțe de încărcare intensă și ușoară, va spune un specialist în videoclip.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: