Cocktail-uri de creștere în greutate

Conținutul articolului



Nu toți sportivii și-au stabilit scopul de a pierde în greutate. Mulți încearcă să crească în greutate, dar nu la fel de grăsimi, ci de mușchi. Pentru a face acest lucru, trebuie să urmați regimul, nutriția și programul de formare. În rolul unui instrument suplimentar, cocktailurile sunt folosite pentru creșterea în greutate acasă. La întocmirea unei diete sportive, acestea trebuie să fie incluse în dietă. Rețeta pentru a face astfel de băuturi nu este complicată, puteți face un shake de proteine ​​pentru a câștiga în greutate singur acasă.

Cum să faci un cocktail pentru câștig de masă acasă

Un shake proteic pentru obținerea masei musculare nu poate fi înlocuit cu un preparat obișnuit. Acest lucru se datorează concentrației de proteine ​​care este implicată în construirea mușchilor și absenței grăsimilor dăunătoare, carbohidrați. Dacă crești doar cantitatea de mâncare simplă, atunci în loc de masa musculară, vei câștiga kilograme în plus. Scuturile proteice pentru creșterea mușchilor sunt la fel de benefice pentru bărbați și femei..

Cocktail-uri de creștere în greutate

Majoritatea sălilor de sport oferă astfel de băuturi. Dacă doriți să economisiți, atunci ar trebui să învățați cum să faceți o agitație de proteine ​​acasă. Acest lucru vă va permite să controlați compoziția, cantitatea de ingrediente, cât de caloric și hrănitor este. Elementul principal al unei astfel de băuturi este proteina, care este o variantă uscată de proteine. Plus cocktail-uri – sunt cu adevărat delicioase. În prezent, aceste tipuri de proteine ​​sunt populare:

  • ciocolată proteică;
  • vanilie;
  • Mar verde;
  • căpșună;
  • lactic.

Dacă nu doriți să cheltuiți bani pentru proteine, există opțiuni despre cum să faceți fără ea și să faceți un cocktail cu ou sau brânză de căsuță, dar valoarea și concentrația proteinei va fi mai mică. Cu siguranță veți avea nevoie de un blender pentru amestecarea ingredientelor și un agitator convenabil pentru a lua o băutură pentru antrenament. Luați în considerare cele mai simple rețete și shake-uri proteice bogate în calorii.

Proteină

Pentru a face un shake de proteine ​​acasă, ar trebui să vizităm mai întâi magazinul. Toate ingredientele necesare sunt vândute pe rafturile supermarketului, dar pentru proteine, trebuie să contactați un punct de vânzare specializat. Cel mai bine este să luați proteine ​​din zer pentru a crește și crește masa musculară. Vom avea nevoie de următoarea cantitate de ingrediente:

  • lapte – 500 ml;
  • proteine ​​uscate – 50 g;
  • brânză de căsuță fără grăsimi – 70-100 g;
  • ou – 1 buc .;
  • sirop de fructe.

Atletul face o agitație de proteine

gătit:

  1. Turnați laptele într-un blender, adăugați 2-3 linguri de pudră proteică și porniți dispozitivul.
  2. Opriți dispozitivul și adăugați puțină brânză de cabana. Porniți-l din nou, agitați 20 de secunde.
  3. După aceea, adăugați atât de multe proteine ​​pentru a obține un volum de 0,5-0,6 L.
  4. Se toarnă sirop de fructe sau se pun fructe congelate. Acest lucru este necesar nu numai de dragul gustului. Acționează ca un antioxidant. Dacă nu aveți fructe de pădure, aruncați cel puțin gheață.
  5. Aduceți cocktailul la o masă omogenă, amestecând-o.

Carbohidrați proteici

Pentru băieții și fetele subțiri, pe lângă câștigarea masei musculare, trebuie să vă gândiți la volumul total al corpului. Pe lângă proteine, ai nevoie de o cantitate suficientă de carbohidrați. Agitările proteice-carbohidrați sunt cele mai potrivite pentru acest lucru. De exemplu, dacă pregătiți un cocktail Good Morning, vom obține 74 g carbohidrați, 25 g proteine, 2 g grăsimi. Valoarea energetică a băuturii este de 399 de calorii. Noi vom avea nevoie:

  • suc de mere nefiltrat – 200 ml (1 lingură);
  • mere neindulcit – 120 ml;
  • iaurt congelat cu vanilie – 50 g;
  • germeni de grâu prăjit – 2 linguri. l .;
  • lapte praf degresat – 40 g;
  • proteine ​​din zer – 10 g;

gătit:

  1. Se adaugă suc, mere și iaurt în blender. Amestecă timp de 20 de secunde.
  2. Pune ingredientele rămase. Se amestecă până la neted..

Culturistul bea un cocktail

Fără proteine

Există opțiuni pentru a face o agitare proteică fără a utiliza pudra proteică. Acest lucru va economisi bani și îi va asigura pe cei care se îngrijorează de naturalețea acestui ingredient. De exemplu, faceți-vă-vă singur agitația de proteine ​​„Clasic”. Vei termina cu 300-400 g de băutură. La 100 g există 38 g carbohidrați, 11 g grăsimi, 16 g proteine. Valoarea energetică – 306 kcal. Vei avea nevoie:

  • banană – 1 buc .;
  • proteine ​​de ou fiert – 4 buc .;
  • lapte – 350 g;
  • brânză de vaci – 100 g;
  • miere – 2 lingurițe. l .;
  • ulei de măsline – 1 lingură. L.

gătit:

  1. Încarcă toate ingredientele într-un blender.
  2. Amestecați până la neted..
  3. Înainte de utilizare.

Asa ca veti obtine o bautura delicioasa cu banane, cu valoare vitaminica ridicata. Este potrivit ca femeile însărcinate să obțină cantitatea potrivită de proteine. Cocktail-ul nu conține conservanți, ci doar produse naturale. Dacă sunteți în căutarea unei opțiuni despre cum să câștigați în greutate într-un timp scurt, atunci rețeta următoare vă va potrivi mai bine. Are un conținut mai ridicat al elementelor necesare. Exista 50 g carbohidrati, 60 g proteine, 9 g grasimi la 100 g bautura. Valoarea energetică 135 kcal. Pentru gătit, veți avea nevoie de:

  • brânză de vaci – 300 g;
  • chefir sau iaurt – 2 pahare;
  • pudră de cacao – 1,5 linguriță;
  • zahăr – 1 lingură. l .;
  • ambalaje cu vanilină – 1 buc .;
  • apă – 100 ml.

Guy bea un câștigător

gătit:

  1. Adăugați zahăr și cacao în apă. Facem o băutură pe foc. Se lasă să fiarbă aproximativ un minut.
  2. Amestecul rezultat ar trebui să fie ca ciocolata fierbinte.
  3. Turnați-l într-un blender și adăugați toate ingredientele rămase. Se amestecă până la neted și se lasă să se răcească.

Răsturnări de calorii

Pentru cei care au un metabolism bun și câștigă în greutate pare să fie o problemă, pe lângă nutriția regulată, este necesară o dietă de shake de proteine ​​în programul de antrenament. Datorită caracteristicilor organismului, masa acestor persoane crește încet, fiecare calorie contează. Au nevoie de o doză de încărcare de carbohidrați, proteine, grăsimi. Pentru a face o băutură va trebui:

  • praf de proteine ​​- 1 lingură. L cu un tobogan;
  • cafea tare – 200 ml;
  • iaurt de ciocolata – 100 ml;
  • înlocuitor de cremă – 2 lingurițe. l .;
  • gheata – 5-6 cuburi;
  • pudră de cacao – la vârful unei lingurițe.

Sportiva deține un câștigător

gătit:

  1. Faceți cafea, separați grosul.
  2. Turnați-l într-un blender, adăugați restul ingredientelor..
  3. Amestecați până când neted, lăsați băutura să se răcească.

Când să bei o agitare proteică

Știți deja cum să faceți o agitare de proteine ​​acasă. Rămâne să ne dăm seama când și cum să o luăm corect. Experții au descoperit că pentru creșterea mușchilor, trebuie să consumi 1,5 g de proteine ​​pentru fiecare kilogram de greutate. Împreună cu alimentele obținem în medie 70-75 g de proteine. De exemplu, greutatea ta este de 70 kg, ai nevoie de 100 g de proteine ​​pe zi. Îndepărtăm de la ceea ce obținem cu mâncare. Se dovedește că ai nevoie de aproximativ 35-40 g de proteine ​​dintr-un cocktail. Consumul mai mult decât cantitatea recomandată este puternic descurajat..

Este recomandat să beți smoothie-uri pentru creșterea rapidă în greutate, indiferent dacă aveți un antrenament sau nu. Împărțim recepțiile de cel puțin 2 ori – după-amiaza și seara. Pot fi 3-4, principalul lucru este să bei volumul zilnic. În zilele de antrenament, este recomandat să bei un cocktail înainte de antrenament timp de o jumătate de oră și imediat după acesta. Acest lucru va spori uneori eficacitatea antrenamentului, accelerând recuperarea de la ei..

Omul bea un câștigător

Cocktailurile pentru câștig rapid în masă sunt de mare ajutor sportivului. Principalul lucru este să nu mergeți prea departe. Cantitățile excesive de proteine ​​pot afecta negativ unele organe umane. Asigurați-vă că respectați regulile pentru prepararea și administrarea acestor băuturi. Detalii despre aspectele pozitive și negative ale shake-urilor proteice sunt descrise în video de mai jos..

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate