Cea mai bună proteină pentru pierderea în greutate

Conținutul articolului



Probabil, toți oamenii moderni și-au dat deja seama că menținerea unei figuri frumoase nu este ușor, pentru aceasta este necesar să respectați anumite condiții: mâncați corect, faceți exerciții fizice, utilizați suplimente speciale. O importanță deosebită este proteina pentru pierderea în greutate, care, în combinație cu dieta și antrenamentul, are un efect pozitiv asupra organismului. Dacă doriți să aveți o figură minunată frumoasă, citiți despre ce substanță vorbim.

Ce este proteina?

Așa se numesc suplimente sportive sub formă de pulbere care conține proteine, fără de care niciun corp nu va funcționa complet. Ele constau din aminoacizi, care sunt materialul de construcție pentru toate organele, țesuturile, celulele și sunt surse de energie. Proteinele sunt conținute în alimente, dar este dificil să se asigure aportul cantității necesare în organism numai din alimente. Prin urmare, mulți le iau în suplimente. Începe să fie absorbit imediat ce intră în corp. Acest lucru oferă persoanei un sentiment rapid și de durată de plenitudine..

Proteine ​​pulbere

Ce este proteina utilă

Conform studiilor, proteina este vitală pentru fiecare organism, bărbat și femeie, este benefică. Acesta îndeplinește următoarele funcții:

  • contribuie la arderea rapidă a rezervelor de grăsime, nu permite să se îmbunătățească;
  • restabilește nivelurile hormonale;
  • participă la procesul de construire și restaurare a țesuturilor osoase și musculare;
  • îmbunătățește starea părului, a unghiilor, a pielii;
  • menține echilibrul de azot;
  • provoacă mai rapid senzația de sațietate, reduce pofta de dulciuri;
  • crește rezistența organismului la influența bacteriilor, virusurilor;
  • normalizează sistemul digestiv;
  • favorizează oxigenarea sângelui;
  • ajută la construirea mai rapidă a mușchilor;
  • dă energie;
  • reglează procesele metabolice.

Deficitul de proteine ​​provoacă:

  • câștig excesiv;
  • probleme cu somnul;
  • fragilitatea unghiilor, părului;
  • depresie, iritabilitate;
  • piele uscata;
  • scăderea imunității;
  • vindecarea lentă a rănilor;
  • tulburări ale scaunului.

Pot să beau proteine ​​în timp ce slăbesc

Când arde grăsime, proteina este o necesitate. Există mai multe motive pentru aceasta:

  1. Proteina ajută la menținerea masei musculare în timpul arderii active a acumulărilor de grăsimi. Marea majoritate a oamenilor, atât femei, cât și bărbați, pierd în greutate incorect. Din lipsa de calorii, acestea nu ard grăsimile, iar mușchii sunt distruși. Folosind suplimente proteice, veți putea preveni acest lucru, faceți corpul subțire, dar în același timp în relief. Fără proteine, procesele de ardere a grăsimilor nu vor începe pur și simplu..
  2. Proteina prelungește absorbția de carbohidrați a organismului. Indicele glicemic total al alimentelor pe care le-ați consumat scade. Drept urmare, va exista suficientă glucoză în sânge, care va prelungi senzația de sațietate.

Fata bea un shake proteic

Care proteină este mai bună pentru pierderea în greutate

Există mai multe soiuri de aditivi, diferă în funcție și în ce produse și în ce mod sunt fabricate. Toate proteinele într-un grad sau altul contribuie la pierderea în greutate, cu toate acestea, alegerea trebuie abordată în mod responsabil. Acest lucru vă va ajuta să obțineți mai rapid rezultatul dorit. Prin metoda de preparare și gradul de purificare, se disting aceste tipuri de suplimente proteice:

  • se concentrează;
  • izola;
  • hidrolizată.

Concentrat

Proteină de puritate medie. Pentru el, este permisă prezența unei cantități mici de carbohidrați (lactoză), componente minerale, grăsimi. Un astfel de produs este ieftin. Impuritățile incluse în compoziție reduc eficacitatea proteinei în timpul pierderii în greutate, încetinesc procesul de absorbție a acesteia. Dacă utilizați un concentrat, atunci trebuie să achiziționați unul din care să se prezinte cel puțin 70% din proteine ​​pure. Merită să spunem sincer că un astfel de supliment proteic nu conține întotdeauna doar substanțe sigure utile.

Izolat proteic

Proteine ​​bine purificate, fără practic impurități. Concentrația substanțelor biologic active de la 90% și peste. Se achiziționează rapid. Perfect pentru pierderea în greutate. Izolația se obține în trei moduri:

  1. Ultrafiltrarea. O masă de glucoză lactoză este eliminată din hrană și sunt păstrate peptide biologic active. În proteina finită nu există albumină și cistină, ceea ce este un dezavantaj.
  2. Izolare ionică. Proteina concentrată din zer este purificată pentru a obține un conținut de proteine ​​pure mai ridicat.
  3. Filtrare încrucișată. Metoda de prelucrare, după care există un amestec concentrat de proteine ​​și peptide active, fără lactoză și grăsimi.

Hidrolizat de proteine

Proteine ​​puternic purificate distruse de acid sau parțial fermentate. Se absoarbe instantaneu și începe să funcționeze, fără să fie măcar digerat. Cel mai scump tip de supliment. Datorită metodei de gătit, are un gust specific amar. Este imposibil să abuzezi de o astfel de proteină. În caz contrar, organismul va produce mai puțin din propriile enzime și proteine ​​provenite din produsele obișnuite vor fi absorbite mai rău..

Pudră de proteine

Cum să alegi o proteină pentru fetele de slăbit

Printre varietatea suplimentelor, se disting mai multe tipuri care sunt mai potrivite decât altele pentru pierderea în greutate pentru sexul corect. Știți deja că proteinele sunt obținute din diferite produse: lapte, carne, soia etc. Pentru pierderea în greutate, potrivite zerul, soia, cazeina. Fiecare dintre ei ar dori să ofere o descriere mai detaliată. Acest lucru va ajuta pe toți cei care trebuie să slăbească, să facă alegerea corectă..

Zer

Cea mai bună proteină pentru pierderea în greutate cu mulți aminoacizi din compoziție. Se absoarbe foarte repede. Beneficii:

  1. Persoanele cu conținut scăzut de calorii sunt deficitare în proteine. Proteina din zer atunci când pierdeți în greutate ajută perfect la reumplerea acesteia. Merită reamintit că, cu o deficiență de proteine, starea generală a organismului se agravează, părul, unghiile, pielea se deteriorează.
  2. A lua proteine ​​din zer în timp ce pierdeți în greutate ajută la menținerea masei musculare slabe..
  3. Absorbind proteine, organismul cheltuiește cu 25-30% mai multe calorii decât procesarea carbohidraților și grăsimilor. Aceasta contribuie la pierderea rapidă în greutate..

Datorită numărului mare de aminoacizi din compoziție, proteinele din zer sunt consumate cel mai bine dimineața, cu o oră înainte de antrenament și jumătate de oră după aceasta. În zilele în care nu aveți cursuri, puteți bea shake-uri proteice după trezire și între mese. Vor suprima pofta de mâncare și vor prelungi senzația de sațietate. Cea mai bună opțiune pentru preț și calitate este izolarea de proteine. Este digerat puțin mai lent decât hidrolizat, dar este mult mai ieftin și curățat calitativ.

soia

Aceasta este cea mai ieftină proteină din toate speciile existente și din acest motiv este foarte populară. Ajută la scăderea colesterolului din sânge, reduce riscul de a dezvolta cancer la sân și osteoporoză la femei. Suplimentul de soia este scăzut de calorii, dar conține unii aminoacizi esențiali și proteine ​​pure, prin urmare, obiectiv nu poate fi considerat cel mai bun. Această proteină este potrivită pentru vegetarieni și persoane care au intoleranță la lactoză..

Cazeină

O proteină digerabilă lungă a cărei acțiune are ca scop prevenirea catabolismului muscular. Proteina de cazeină ajută la prelungirea senzației de plenitudine, ceea ce contribuie la consumul de mai puține calorii. Proteina în timpul pierderii în greutate activează procesele metabolice, cu ajutorul cărora se ard mai multe grăsimi. În plus, persoana care o ia simte veselie și o creștere a forței, astfel încât îi este mai ușor să joace sport. Cel mai bine este să faceți smoothie-uri cu proteine ​​de cazeină din lapte, suc, apă.

Proteina cazeină

Cum să bei proteine ​​pentru pierderea în greutate

Nu numai ce supliment alegi este foarte important, ci și modul în care îl vei lua. Eficiența proteinei pentru pierderea în greutate depinde de perioada zilei pe care ați ales să o consumați. Rolul este jucat de nivelul activității fizice, de felul în care mănânci. Cele mai frecvente metode de aport de proteine ​​și caracteristicile lor trebuie descrise mai detaliat..

Pentru mic dejun

reguli:

  1. Puteți înlocui complet un mic dejun de cocktail.
  2. Dacă dimineața o proteină nu este suficientă pentru tine, combină-o cu fructe, o felie de pâine sau nuci.
  3. Porția de dimineață aproximativă este de 1 lingură, dar doza exactă poate fi calculată numai în funcție de greutatea dumneavoastră..

Pentru noapte

Unii oameni cred în mod greșit că administrarea de proteine ​​în timpul pierderii în greutate după cină este contraindicată. De fapt, este chiar binevenit. Cu toate acestea, proteina noaptea pentru pierderea în greutate este de preferat să ia doar cazeină. Cert este că este absorbit mult mai lent. Îți va satura mușchii cu nutrienți până dimineața. Proteina din lapte este de asemenea adecvată. Alte specii nu vor produce rău, dar nu vor fi la fel de eficiente..

Înainte de antrenament

Cu o oră înainte de a începe cursurile, trebuie să luați o proteină și aceasta va satura corpul cu aminoacizi. Dacă sunt ratate, proteinele musculare vor începe să se descompună în timpul antrenamentului. Proteinele îți vor oferi energie, așa că vei efectua mult mai multe exerciții, grăbește metabolismul. Cel mai bun amestec rapid de zer cu un timp scurt de absorbție..

Cocktail de proteine

Dupa antrenament

Recepția după ore este necesară pentru persoanele care trebuie să nu doar să slăbească, dar să câștige și masa musculară. În această perioadă, nivelul de glucoză din sânge scade, deoarece organismul absoarbe bine substanțele nutritive și aminoacizii. Proteină sau izolat concentrat este adecvat. Proteinele după un antrenament pentru pierderea în greutate vor da o senzație de plinătate, făcând mult mai ușoară pentru o persoană să se abțină de la mâncare.

Contraindicații și reacții adverse

Proteinele nu trebuie băute cu:

  • intoleranță la proteine;
  • boli renale și alte probleme ale sistemului excretor;
  • diabetul zaharat;
  • sarcina, alăptarea;
  • concentrație scăzută de suc gastric;
  • boli ale ficatului.

Luând proteina, puteți prezenta următoarele reacții adverse:

  • balonare;
  • flatulență;
  • crampe
  • diaree.
Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: