Ce poți mânca brânză de vaci la o dietă – ce poți adăuga la ea și ce să condimentezi

Conținutul articolului



Menținerea unei diete nu este ușoară. Necesită putere de voință și dorință de a pierde în greutate. Toți cei care au încercat cel puțin o dată să își alimenteze dieta într-un cadru strict știu că principala problemă este o mică selecție de feluri de mâncare. Mâncarea sănătoasă care este lăsată să mănânce pierde în greutate pentru un rezultat bun este brânza de vaci. Cu ce ​​puteți mânca brânză de vaci la o dietă, astfel încât alte produse în combinație cu aceasta să nu depășească aportul caloric necesar pentru pierderea în greutate? Nutriționiștii oferă multe opțiuni pentru alimente delicioase..

Este posibil să mâncați brânză de vaci la o dietă

Produsul lactat are proprietăți utile, așa că cei care doresc să aranjeze zile de post îl aleg. Valoarea energetică se potrivește perfect cu alimentele cu conținut scăzut de calorii. 100 de grame de produs conțin 12 grame de proteine ​​sănătoase, 125 mg de calciu. Aproape aceeași cantitate de proteine ​​se găsește în carne, de exemplu, în carne de porc. De asemenea, în acest produs (dacă este cumpărat din magazin) nu există lactoză (zahăr din lapte), care conține lapte.

Când cumpărați brânză de cabană din magazin, puteți alege independent conținutul de grăsime. Cel mai bine este să stai la un indicator de 1,8 până la 5%. Fără grăsime este inutil, deoarece grăsimile, chiar și în cantități mici, sunt necesare chiar și de un corp care pierde. În plus, fără ele, calciul, care întărește oasele, nu este absorbit. Chiar dacă mănânci o jumătate de kilogram din produs, multă grăsime nu îți va intra în corp. Dacă stăpânești limita record de 500 de grame a unui produs cu 5% grăsimi, în general vei obține 25 de grame de grăsime. Așadar, merită să mănânci brânză de vaci la o dietă? Da. Mai mult, nu trebuie să vă limitați în cantitate.

Când este mai bine să mănânci cașcaval

Acest produs lactat sănătos poate fi consumat în orice moment al zilei, variind doar aditivii care fac ca desertul sau felul principal de mâncare. Cu ce ​​puteți mânca brânză de vaci cu o dietă? Pentru micul dejun, puteți găti un smoothie: brânză de căsuță, bătută cu fructe de pădure (proaspete sau congelate). Un amestec de produse lactate cu condimente și ierburi asezonate cu ulei de măsline va potoli foamea la locul de muncă. Ce, dacă nu brânza de vită, este mai bine să mănânci la cină? O salată de legume ușoare, care este un amestec de legume cu un produs lactat cu conținut scăzut de grăsimi, ar fi o opțiune ideală cu un conținut scăzut de calorii.

Deși un corp sănătos va face față bine digestiei și asimilării unui produs lactat în orice moment, este important pentru cei care preferă un produs mai gras să aloce un loc pentru el la micul dejun sau la prânz. Cașul pentru cină ar trebui să fie mai puțin gras. Dacă pofta de mâncare vine târziu seara, permiteți-vă să mâncați 150 de grame dintr-un produs dietetic. Acest lucru este suficient pentru a stinge un sentiment neplăcut timp de aproximativ 6 ore.

Cojită într-o farfurie

Cu ce ​​este cascavalul?

Există o mulțime de rețete în care componenta principală este un produs lactat, prin urmare, cu ceea ce există brânză de căsuță pe o dietă, este ușor de ales. Puteți alege întotdeauna cele mai utile și mai puține calorii. Adăugați stafide și migdale în caș, îndulciți cu o lingură de miere și veți primi un mic dejun excelent. Puțin verdeață și condimente vor permite o gustare copioasă. Puteți mânca brânză de vaci cu banane, mere, caise uscate, prune. Există rețete nutritive pentru produse lactate cu pește și carne. Includeți ceaiul verde și kefirul în dieta dvs. pentru un beneficiu mai mare..

Cascaval cu miere

Mierea este folosită ca îndulcitor natural. Este bogat în calorii, dar din moment ce este mâncat în porții mici în timpul dietelor, organismul nu este suprasaturat. Brânza de vită cu miere este o sursă excelentă de energie, vitamine, minerale. Este potrivit pentru oricine dorește:

  • îndepărtați-vă de gustări dăunătoare constante, deoarece satura corpul până la următoarea masă;
  • reînnoirea eficientă a rezervelor de energie;
  • monitorizați îndeaproape caloriile în timpul dietei.

Anterior, mierea nu a fost în lista de produse utile pentru pierderea în greutate, din cauza conținutului ridicat de zahăr. În prezent, nutriționiștii sunt de acord că este foarte util, deoarece oferă unei persoane enzimele necesare. Produsele vitale ale albinelor sunt absorbite rapid, în doar 20 de minute, fără a încărca corpul și fără a afecta pierderea în greutate atunci când o persoană este dietă. Pentru unele boli, medicii recomandă utilizarea produselor cu acid lactic cu miere..

Combinația de caș-miere poate fi întotdeauna diversificată. Acest lucru va ajuta fructele care sunt puse sub formă crudă sau coaptă, nuci și alte ingrediente delicioase. De exemplu, următoarea rețetă vă va aduce multă plăcere, 523 de kilocalorii și durează 5 minute la gătit: luați bucăți mari de prune (7 bucăți) într-un bol, puneți deasupra 100 de grame de produs din lapte (2% grăsime), turnați 3 linguri de miere, adăugați dacă doriți scorţişoară.

Cascaval cu miere

Ciorba cu miere noaptea

Înainte de a merge la culcare, este adesea dificil să rezistați la suprasaturarea alimentelor dăunătoare. Ciorba cu miere pentru noapte te poate salva de asta. Nu numai că va satisface nevoia de a umple stomacul, dar vă va permite să adormiți mai repede și mai puternic. Proteina din lapte este un purtător de aminoacizi, care ajută la reducerea stresului, la reducerea anxietății, datorită lor, starea sistemului nervos se îmbunătățește. Așadar, permiteți-vă să mâncați o farfurie cu bunătăți sănătoase.

Ciorba cu banana pentru pierderea in greutate

Combinația de caș-banană este o delicioasă delicioasă pe care mulți o gătesc singuri așa, dar acest fel de mâncare se bazează chiar pe o dietă care ajută la reducerea greutății corporale la trei kilograme în mai puțin de o săptămână. În plus, utilizarea acestor două produse timp de câteva zile la rând va determina organismul să se limpezească de substanțe inutile și inutile acumulate..

Sub forma unei diete nu foarte lungi, de o zi, este recomandată cașul cu o banană pentru pierderea în greutate. Procesul începe cu o zi de caș, timp în care este permis să mănânce fructe, cum ar fi grapefruit și pepene galben. În a doua zi, vine rândul bananei. 1-2 bucăți trebuie consumate pentru fiecare masă. În timpul micului dejun, trebuie să adăugați un pahar de lapte, al doilea – 1 ou, al treilea – o porție de carne fiartă. În următoarele 2 zile se repetă precedentul.

Cascaval cu legume

Există multe rețete pentru brânză de căsuță cu legume. Este vorba despre salate, sandvișuri, gustări și chiar salate de cocktail-uri. Pentru a le pregăti, trebuie să puneți câteva linguri de produs lactat într-un pahar, să puneți roșii tocate fin deasupra, din nou un strat de brânză de căsuță, apoi țelină tăiată fin. Completează ultimul strat de brânză de căsuță și este decorat cu semințe de rodie, crengute de pătrunjel și semințe de in..

Ciorba cu ierburi pentru pierderea in greutate

Doriți să vă readuceți rapid greutatea la normal, să normalizați digestia și să scăpați de excesul de lichid? O dietă optimă de trei zile pe brânză de vaci cu ierburi pentru pierderea în greutate. Este potrivit pentru cei care sunt predispuși la alergii, care suferă de edem. În această perioadă, va trebui să respectați numai utilizarea unui produs lactat, adăugându-i diferite verzi. Mâncați corect de cinci ori pe zi. Schimbați verdele după bunul plac, adăugați ulei de măsline, usturoi, condimentele și condimentele preferate, răspândiți pe pâine brună sau pâine, mâncați și pierdeți în greutate.

Cascaval cu ierburi

Alimente dietetice din brânză de vaci pentru pierderea în greutate

Având în vedere varietatea mâncărurilor dintr-un produs lactat, dieta din caș poate fi foarte gustoasă și se va încadra perfect în orice dietă. Vă vor plăcea astfel de feluri de mâncare dietetice din brânză de vaci pentru pierderea în greutate, precum cheesecakes, caseroles, omlete, numeroase salate, clătite cu caș și cheesecakes. Puteți alege opțiuni de gătit din acest produs pentru un cuplu sau la cuptor, într-un aragaz lent.

Salată cu caș și legume pentru slăbit

Sunt deosebit de populare numeroasele variante de salată cu brânză de vaci și legume pentru slăbit. Gătesc rapid, conțin puține calorii, satura corpul, aduc beneficii, plăcere. De exemplu:

  • În 10 minute, masa ta va fi un fel de mâncare cu brânză de căsuță, ardei dulce, roșii, ceapă. Legumele trebuie tăiate în bucăți mici, amestecate cu un produs lactat, asezonați amestecul cu sare și piper. O portie contine doar 49 de calorii.
  • Un alt fel de mâncare poate fi preparat dacă luați un produs lactat, castraveți proaspeți, o tulpină de țelină, varză chineză, tocați totul, apoi condimentați cu ulei de măsline, oțet balsamic, adăugați sare și piper. O portie de mancare contine 195 de calorii.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Ce poți mânca brânză de vaci la o dietă – ce poți adăuga la ea și ce să condimentezi
Cum să returnați o filă închisă în browser dacă este închisă accidental