Ce este mai bine să mănânci la micul dejun cu scădere în greutate și dietă

Conținutul articolului



Atitudinea potrivită față de o dietă sănătoasă ar trebui să fie formată pentru fiecare persoană, deoarece este mai bine să mănânce produse exclusiv naturale pentru micul dejun în timp ce pierdeți în greutate, decât să vă otrăviți cu produse semifinite de calitate slabă dimineața. O combinație bine aleasă de nutrienți din dietă activează resursele ascunse ale organismului, ajută la transferul mai ușor al oricărei încărcături.

Ce este micul dejun?

Prima masă zilnică, care are loc între zori și prânz, se numește micul dejun. Conform recomandărilor nutriționiștilor, nu este recomandat să-l săriți din cauza importanței consumului anumitor elemente micro și macro dimineața. Conform statisticilor, persoanele care uită regulat să ia micul dejun sunt mult mai susceptibile să sufere de diabet, obezitate sau atac de cord. Prima masă stabilește ritmul pentru întreaga zi, ajutând organismul să se trezească pe deplin și să activeze procesele metabolice.

Mic dejun de slăbire adecvat

Pentru a pierde rapid și eficient în greutate, este important să alegeți meniul potrivit pentru pierderea în greutate în timp util. Principalul secret al alimentelor sănătoase constă în combinația iscusită de produse. Ingredientele sunt selectate în funcție de numărul de calorii și micronutrienți din farfurie. Așa se calculează valoarea sa energetică, deoarece orice aliment este o sursă de aminoacizi și vitamine în organism. Din acest motiv, o dietă perfect echilibrată include în mod necesar proteine, carbohidrați și grăsimi complexe..

Conținut de calorii

Valoarea totală a energiei vasului pentru pierderea în greutate este de 300 de calorii (kcal). Cele mai multe dintre ele sunt administrate în carbohidrați și proteine ​​complexe, iar indicatorii de grăsime ar trebui reduse la cantitatea optimă. Următoarele produse sunt perfecte ca ingredient de bază: tărâțe de grâu, fulgi de ovăz, granola sau hrișcă. Orice dietă poate fi completată cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, dar acest lucru nu ar trebui să afecteze conținutul caloric al micului dejun în timpul scăderii în greutate. Ca o componentă proteică, se recomandă utilizarea de pui fiert, tăieturi aburite sau ouă fierte.

Muesli cu lapte și zmeură proaspătă

Ce pot mânca

Nu există o rețetă universală care să fie bună pentru orice persoană. Fiecare caz necesită un studiu separat, deoarece tratamentul trebuie să se bazeze pe starea inițială a corpului. Produsele pentru micul dejun trebuie selectate individual, în funcție de nevoile sau caracteristicile unei anumite persoane. În absența bolilor și a contraindicațiilor, se recomandă începerea zilei cu legume sau fructe acide, a căror salată ușoară va ajuta la trezirea poftei de mâncare. Această metodă este potrivită pentru cei cărora le este greu să mănânce dimineața..

Ce băutură

Un mic dejun sănătos slăbit este doar jumătate din succes. La fel de important este să acordăm atenție și altor puncte cruciale, de exemplu, ce să bea la micul dejun. Pe baza sfaturilor nutriționiștilor, ceaiul verde și cafeaua neagră sunt cea mai bună alegere în această situație. Băuturile instantanee sunt dăunătoare stomacului, deci orice lichide consumate trebuie să fie de origine naturală. Este recomandabil să excludeți sare și zahăr din dieta complet, zi de zi, reducând la minimum cantitatea acestora.

Opțiuni de mic dejun

Pentru a menține sănătatea, ar trebui să respectați standardele stabilite, unde este necesar un mic dejun potrivit pentru pierderea în greutate. Sarcina lor principală constă în reînnoirea sistematică a resurselor energetice ale organismului prin extragerea nutrienților din alimente. Opțiunile adecvate pentru micul dejun se bazează pe patru ingrediente esențiale care energizează corpul uman pentru întreaga zi. Acestea includ cerealele (cereale necoapte), cum ar fi meiul sau orzul.

Ca componentă a plantelor, sunt potrivite legumele care nu conțin amidon (broccoli, roșii, ridichi, vinete) sau fructe (avocado, banane, măr, pere). Pentru cei care au probleme cu mâncarea timpurie, smoothie-urile cu fructe vor ajuta să depășească această barieră și să învețe cum să mănânce la timp dimineața. Este permis să bea lapte sau kefir, dar nu trebuie să uiți de componenta proteică a dietei. Puteți adăuga o felie de carne fiertă slabă în salată, asezonând-o cu suc de lămâie și ierburi.

Proteină

Micul dejun pentru a pierde în greutate ar trebui să fie hrănitor, gustos și scăzut de calorii. Dietele debilitante constante nu vor aduce o dispoziție bună, așa că va merita să petreci mai mult timp dimineața pe gândire prin meniul tău. Excepțional micul dejun proteic pentru pierderea în greutate este necesar doar pentru persoanele care sunt intens implicate în sport sau se pregătesc pentru competiții. Medicii sfătuiesc pe toți ceilalți să adauge glucide complexe în dietă. Astfel de alimente energizează organismul și declanșează procesele metabolice..

Ouă fierte

Carbohidrați

O opțiune bună pentru o masă de dimineață este o cantitate mică de conserve de fasole cu ouă și legume prăjite. În plus, organismul trebuie să primească neapărat o porție de carbohidrați complecși pentru micul dejun, care constituie jumătate din masa totală a alimentelor consumate. Puteți îndeplini această sarcină folosind orice legume non-amidonice, cereale integrale sau fructe. Aceste produse satisfac foamea și oferă organismului substanțe utile care sunt implicate în procesele metabolice ale organismului.

Proteine-carbohidrati

Pentru a crește productivitatea zilnică, nutriționiștii recomandă utilizarea alimentelor bogate în componente sănătoase. O astfel de dietă are o mulțime de variații: de la cea mai simplă (omleta cu salată) la cea mai complexă (julienne cu carne). Gătirea mâncărurilor fanteziste necesită mult timp, dar rezultatul merită cu siguranță efortul. Puteți face fără un meniu rafinat, limitându-vă la iaurt cu brânză de căsuță și fructe. Micul dejun proteic-carbohidrat trebuie consumat nu numai în timpul dietei, ci și cu o activitate fizică obișnuită precum fitness sau culturism.

Nivel scazut de calorii

Există un mit că consumul unei cantități minime de mâncare pentru micul dejun, în timp ce pierderea în greutate este cheia pentru a arde rapid excesul de calorii. Această afirmație este fundamental greșită, deoarece o lipsă de nutrienți duce la dezvoltarea proceselor patologice în organism, ceea ce afectează în mod semnificativ bunăstarea lui. Avantajul micului dejun scăzut de calorii pentru pierderea în greutate este înlocuirea grăsimilor nesănătoase, care tind să se acumuleze, cu ingrediente naturale. Cea mai simplă rețetă pentru un astfel de fel de mâncare poate fi realizată chiar și de un copil mic. Tot ce este necesar pentru el este:

  • un pahar de kefir;
  • miere după gust;
  • fructe sau fructe de pădure preferate;
  • niste nuci.

Mâncând rețete pentru micul dejun

Cel mai bun mic dejun pentru pierderea în greutate este format din trei componente: carbohidrați complecși, proteine ​​și grăsimi. Secvența este condusă de produse cu cea mai mare valoare energetică, ale căror beneficii sunt incontestabile pentru organism. Ultimul ingredient trebuie să fie prezent în cantități strict limitate. Rețetele pentru nutriție adecvată permit utilizarea de sucuri proaspăt stoarse, smoothie-uri și alte băuturi sănătoase, cu un conținut ridicat de vitamine. Dimineața, cel mai bine este să mâncați iaurt cu făină de ovăz, iar carnea slabă și peștele vor completa perfect orice fel de mâncare..

Făină de ovăz într-o farfurie și lingură

Sandvișuri sănătoase

Pentru a pregăti un mic dejun dietetic pentru pierderea în greutate, nu este necesar să se trezească nici lumina, nici zorile. Cele mai delicioase preparate pot fi făcute în cinci sau zece minute, iar dacă dimineața lipsește foarte mult timp liber, puteți mânca prăjituri sau sandvișuri sănătoase pentru micul dejun. Cu toate acestea, acestea ar trebui să fie făcute numai din ingrediente proaspete și naturale. Pentru un sandwich veți avea nevoie de doar câteva produse care sunt prezente în bucătăria fiecărei gazde: pâine, ouă fierte, castraveți, salată și muștar.

Cereale sănătoase

Dintre toate mâncărurile sănătoase pe care le puteți mânca la micul dejun în timp ce pierdeți în greutate, primul loc aparține culturilor. Porridge pentru micul dejun pentru pierderea în greutate îndeplinește mai multe funcții simultan: normalizează sistemul digestiv și secretă cantitatea necesară de resurse energetice pentru viața activă a organismului. Cele mai populare feluri de mâncare sunt: ​​hrișcă, mei, ovăz, mazăre și terci de orez. Sunt o sursă de nutrienți valoroși, prin urmare, suplimentând dieta cu aceste componente, vă puteți îmbunătăți sănătatea.

Ovăz cu kefir

Senzația de ușurință după mâncare este considerată un indicator important al corectitudinii dietei selectate pentru tractul gastrointestinal. Ovăz cu kefir pentru micul dejun pentru pierderea în greutate curăță intestinele de toxine și toxine care otrăvesc organismul și provoacă defecțiuni în activitatea sa. O dietă care folosește aceste produse are multe avantaje, dintre care unul este reglarea greutății corporale. Persoanele care folosesc constant acest meniu nu prezintă riscul de constipație sau dureri de stomac. Datorită monitorizării colesterolului, nu trebuie să vă faceți griji pentru diabet sau boli de inimă.

Brânză de vacă

Acest produs din lapte fermentat are o serie de proprietăți utile, așa că se găsește adesea în diverse mono-diete. Brânza de căsuță fără grăsimi pentru micul dejun pentru pierderea în greutate are un conținut scăzut de calorii, în plus, merge bine cu fructe uscate precum prune, stafide sau caise uscate. Cascavalul ajută la normalizarea glucozei, ceea ce are un efect pozitiv asupra dinamicii pierderii în greutate. Pierderea kilogramelor în plus apare din cauza scăderii poftelor pentru dulciuri. În plus, compoziția de brânză de vaci include calciu și alte vitamine sănătoase necesare organismului zilnic..

Cascaval într-o lingură de lemn

Omletă

Cunoaștem acest fel de mâncare încă din copilărie, deși majoritatea oamenilor nu au habar despre adevărata lui valoare. Omleta pentru micul dejun pentru pierderea în greutate poate fi aburită, prăjită într-o tigaie sau gătită la cuptor. Cea din urmă metodă este considerată cea mai dietetică, dar restul nu va aduce un prejudiciu semnificativ sănătății. Varietatea de produse utilizate pentru a evita sațietatea, astfel încât acest preparat lateral va fi întotdeauna relevant. Pentru a face o omletă, aveți nevoie de câteva ouă, ceva lapte, roșii și carne, dacă doriți.

Brânză

Uneori doriți să diversificați orice masă cu produse delicioase și naturale care ar adăuga un punct culminant în farfurie. Brânza pentru micul dejun intră doar în această categorie, deoarece conține oligoelemente atât de importante precum calciul și proteinele. Brânza poate fi presărată cu caserolă, adăugată într-o salată sau folosită pentru a face sandvișuri. Este potrivit pentru aproape orice meniu, oferind produselor cunoscute un gust nou.

Ovaz

Este bine știut că Regina Angliei în fiecare dimineață începe cu o farfurie cu ovăz. Cu toate acestea, nu toată lumea înțelege cât de util este să mănânci fulgi de ovăz la micul dejun pentru pierderea în greutate. Produsele din ovăz sunt considerate o componentă universală pentru orice program de îmbunătățire a organismului, indiferent dacă este vorba despre o scădere sau o creștere a greutății corporale. Mâncarea ovăzului oferă organismului toate substanțele necesare, ceea ce este mai bun pentru micul dejun atunci când pierdeți în greutate: proteine, aminoacizi, grăsimi și carbohidrați. Pe lângă aceste componente, terciul conține substanțe care ajută la curățarea pielii..

Dieta pentru ouă Mic dejun

Ouăle sunt un complex de micronutrienți pe care corpul uman îl folosește ca consumabil pentru construirea țesutului muscular. Acest produs proteic poate fi fiert (fiert sau moale), prăjit sau băut brut. Ouăle pentru micul dejun pentru pierderea în greutate este un aliment alimentar delicios pe care oricine se poate descurca acasă. Pentru a vă asigura că meniul nu este monoton, merită să aveți în rezervă câteva rețete originale.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Ce este mai bine să mănânci la micul dejun cu scădere în greutate și dietă
Restaurarea și restaurarea băii de la tine