Calea de mare pentru pierderea în greutate – beneficii și dăune, ​​compoziție și calorii, meniu de dietă cu rețete

Conținutul articolului



Femeile care respectă în mod constant dietele ar trebui să știe că algele de mare pot fi utilizate și pentru pierderea în greutate, deoarece această algă este incredibil de utilă pentru organism și se caracterizează prin conținut redus de calorii. Consumul regulat al acestui produs provoacă pierderea eficientă în greutate. Toți oamenii cărora le pasă de figura lor ar trebui să știe să mănânce calea de mare (crap) pentru pierderea în greutate. Citiți care sunt proprietățile acestei alge și cum să le gătiți corect..

Beneficiile algei marine pentru pierderea în greutate

Algele brune au multe proprietăți care contribuie la pierderea în greutate. Ce este folosirea cearcănei pentru pierderea în greutate:

  1. Datorită gustului specific, algele pot fi utilizate în mai multe feluri de mâncare în loc de sare, ceea ce stimulează pofta de mâncare, întârzie excesul de lichid în organism și reduce rata metabolică.
  2. În stomac, se umflă algele. Aceasta contribuie la saturația rapidă și la pierderea în greutate..
  3. Varza este bogată în alginați (fibre dietetice solubile moi). Datorită acestor substanțe, o persoană se simte plină de mult timp.
  4. Laminaria ajută la îmbunătățirea proceselor metabolice din organism, întărește vasele de sânge și previne depunerea colesterolului.

Compoziția algelor marine

Există multe tipuri de alge, dar toate conțin o mulțime de elemente utile. Compoziția chimică a algelor marine include:

  1. Vitaminele A, C, Grupele B, E, D.
  2. Alginați. Substanțe care elimină toxinele din organism, colesterolul.
  3. Iod.
  4. Acizi grași polinesaturați.
  5. Fibra vegetală solubilă. Normalizați tractul digestiv.
  6. Polizaharidele. Normalizați metabolismul, preveniți cheagurile de sânge, reglați echilibrul apă-sare.
  7. Elemente micro și macro.

Salată de alge marine cu zest de portocale

Alge calorii

Valoarea energetică a oricărui produs joacă un rol crucial în pierderea în greutate. Caloriile din alge marine sunt prezente într-o cantitate minimă. Pe baza modului în care sunt preparate algele, de la 100 la 100 kcal este contabilizată. Valoarea nutrițională (raportul dintre BJU) este prezentată în tabel:

Gramme la 0,1 kg de algă

Carbohidrați

0,0

Zhirov

0.2

Proteină

0,8

Este posibil să mâncați alge marine pe o dietă

Algele au voie să mănânce, respectând aproape orice dietă pentru pierderea în greutate. Există mai multe recomandări despre cum să faceți acest lucru mai corect:

  1. Atunci când pierdeți în greutate, alge marine pot fi utilizate în formă de conserve, proaspete, fierte, dar nu ar trebui să o gătiți în coreeană. Astfel de rețete, de regulă, implică utilizarea unui număr mare de condimente, oțet, sare și alte ingrediente care sunt inacceptabile cu o dietă sănătoasă..
  2. Este de preferat să faceți salate din crenguțe și legume proaspete pentru pierderea în greutate. În plus, alge marine pot fi adăugate la multe alte preparate..
  3. Nu bea cearcăne și alte alimente cu lapte în ea, altfel poate apărea o supărare a stomacului..
  4. Algele cu fructe de mare, peștele merge bine.

Dieta cu alge marine

Au fost dezvoltate mai multe programe de scădere în greutate, principalul produs al căruia este vorba de oarecare. Prima opțiune este cea mai blândă. Conform regulilor sale, alge marine cu o dietă pentru scăderea în greutate sunt folosite timp de două săptămâni împreună cu alte produse, sărace în calorii și sănătoase. Este permis să mănânce legume proaspete, carne slabă, unele tipuri de pește. Laminaria pentru pierderea în greutate trebuie consumată cel puțin 150 g pe zi. Consultați una dintre opțiunile meniului zilnic:

  1. Mic dejun. Salată de roșii, alge marine și castraveți condimentată cu o picătură de ulei de măsline.
  2. Masa de seara. Salată de vișine și ceară, 150 de grame de piept de pui fiert, pește sau câteva ouă.
  3. O gustare după-amiază. 125 g salată de morcov fiert și alge marine.
  4. Masa de seara. 100 g salată din ceară, roșii, castraveți, mere. 100 de grame de pește fiert.

A doua versiune a dietei pentru pierderea în greutate este concepută timp de o săptămână și promite pierderi în greutate de 4-5 kg. 300 g de algă și 300 g de fructe de mare trebuie consumate pe zi. Greutatea totală zilnică a produselor trebuie împărțită în 4-5 porții. Asigurați-vă că beți mult în timpul acestei pierderi în greutate. Cea mai potrivită este apa simplă. Puteți mânca orice fructe de mare, dar este recomandat să acordați preferință midii.

Ultimul sistem nutrițional este cel mai dur și presupune pierderea 6-7 kg într-o săptămână. Deseori să stai la această dietă este strict interzis. Pentru o zi trebuie să mănânci 150 g de carne de hârtie și carne fiartă, nu poți mânca alte alimente. Asigurați-vă că beți multe lichide în timpul scăderii în greutate. Algele de conserve nu vor funcționa, deoarece conțin prea multe calorii.

Dieta cu alge are câteva avantaje:

  1. Toți micronutrienții necesari intră în organism.
  2. Corpul tonifică, astfel încât o persoană se simte trează, activitatea sa fizică crește.
  3. Fundalul hormonal este normalizat.
  4. Apetitul este redus.
  5. Se curăță intestinele.
  6. Metabolismul se îmbunătățește.

Salată de albe în stil asiatic

Cum să gătești alge marine

De vânzare puteți găsi diferite tipuri de crenguțe. Cea mai frecventă este algele conserve, care pot fi consumate imediat. Cu toate acestea, conține o mulțime de calorii datorită marinadei și a produselor suplimentare, deci nu este întotdeauna potrivit pentru a pierde în greutate. Gătirea algelor, care a fost inițial proaspătă sau uscată, vă va permite să faceți mese delicioase și ușoare. Amintiți-vă câteva reguli de bază pentru tratarea algelor:

  1. Pentru a scuti alba de un miros specific, asezonați-l cu usturoi, frunze de dafin, suc de lămâie, cuișoare, oțet.
  2. Când se pune varză, se păstrează în saramură cel puțin opt ore și, de preferință, toată noaptea. Mirosul neplăcut după aceea va dispărea complet.
  3. Nu lăsați algele să digere, din această cauză, pierde nu numai caracteristicile gustului, ci și proprietățile utile.

conservat

Dacă aveți alge conserve, atunci puteți mânca imediat sau fierbeți-o în prealabil. După tratamentul termic, algele nu își vor pierde proprietățile benefice. Este necesar să o țineți în apă clocotită nu mai mult de cinci minute. Cu toate acestea, mult mai adesea ceară de conserve este adăugată pur și simplu la salate și, uneori, la felurile prim și principal. Se armonizează bine cu legumele, mazărea, porumbul, fasolea, ciupercile, ouăle..

Varză uscată

Toată umiditatea a fost eliminată dintr-o astfel de algă, dar acest lucru nu privește proprietățile sale benefice. Alepa uscată se vinde în pulbere sau brichete ambalate în pungi sigilate la vid. Poate fi găsit atât în ​​magazin, cât și în farmacie. Înainte de pregătirea ulterioară, acesta trebuie pregătit conform următoarelor instrucțiuni:

  1. Puneți o anumită cantitate de crenguță uscată (de preferință cât puteți mânca simultan) într-o cană adâncă și turnați multă apă rece. Înmuiați în astfel de condiții de la două la opt ore.
  2. Când algele se umflă, scurgeți excesul de lichid, înclinați produsul într-un colizor și clătiți de mai multe ori sub robinet. Trage ușor.
  3. Tăiați cojile în bucăți mici, adăugați puțin ulei vegetal și amestecați bine. Puteți utiliza pentru gătit orice feluri de mâncare crude sau fierte.

Alga uscată

Proaspăt

Astfel de alge se găsesc foarte rar la vânzare, deoarece nu sunt păstrate mult timp. Algele proaspete pentru pierderea în greutate sunt fierte sau murate. Asigurați-vă că clătiți-l complet de mai multe ori înainte de a îndepărta murdăria și nisipul. Dacă intenționați să-l luați la fiert, apoi tocați, puneți-l în apă clocotită timp de 10 minute. Există o mulțime de rețete de casă pentru ceară de murături. De regulă, se păstrează în saramură cu oțet, ceapă, usturoi, condimente.

Bucate Kelp

În țările estice, algele sunt adăugate aproape peste tot, chiar și la deserturi. Rețeta de alge marine poate fi ridicată chiar și de o persoană care nu tolerează gustul și mirosul de ceară, pentru că există o mulțime de opțiuni. Ei fac salate, supe, feluri principale, caserole, omlete cu ea. Laminaria merge bine cu aproape toate produsele, în special ouă, leguminoase, legume.

Salată de alge marine

Următoarea rețetă este foarte populară în țările asiatice. Salata dietetică cu alge marine este foarte ușoară, dar atât de delicioasă încât este absolut imposibil să te desparți de ea. Secretul succesului acestui fel de mâncare este o umplutură specială picantă. O astfel de salată are o aromă unică care te încurajează să o încerci din nou și din nou. Citiți cum să faceți un astfel de aperitiv exotic.

ingrediente:

  • morcovi – 2 buc .;
  • sare, piper negru măcinat;
  • varza de mare conserve – 2 conserve;
  • coriandru măcinat – 1 lingură;
  • Muștar francez – 2 lingurițe;
  • castraveți – 2 buc .;
  • oțet de vin – 2 lingurițe. l .;
  • Ardei bulgar – 2 buc .;
  • ceapă – 2 buc .;
  • ghimbir proaspăt – 4 felii;
  • usturoi – 4 căței;
  • ulei de măsline – 4 linguri. L.

Metoda de gătit:

  1. Coji morcovii. Frecați gros sau tăiați în fâșii subțiri.
  2. Cojiți ceapa și tăiați-o în jumătate de inele.
  3. Se amestecă muștarul cu uleiul de măsline, se adaugă oțet, coriandru, usturoi pisat, ghimbir tocat. Sare, piper.
  4. Puneți morcovii și ceapa într-un bol cu ​​sos.
  5. Tăiați castraveții în fâșii și adăugați în farfurie.
  6. Spălați ardeii. Curățați-l de semințe. Se taie în fâșii subțiri și se pune în salată.
  7. Adăugați ceară de conserve și amestecați cu atenție mâncarea. Serviți salata la masă.

Salată de alge, castraveți și morcovi

Orez de alge marine

O astfel de hrană este hrănitoare, deși conține puține calorii. Orezul cu alge pentru pierderea în greutate este foarte simplu de preparat. O porție de mâncare vă va înlocui cu o cină sau un prânz complet. Este de preferat să folosiți orez brun pentru gătit, deoarece este mai util, dar dacă acest lucru nu este la îndemână, puteți lua alb obișnuit. Amintiți-vă cum să faceți această mâncare delicioasă..

ingrediente:

  • varză de mare – 300 g;
  • orez brun – 400 g;
  • bulion de legume – 0,3 l;
  • praz – 300 g;
  • ulei de măsline – 30 ml;
  • sos de soia – 30 ml.

Metoda de gătit:

  1. Clateste orezul. Turnați-l cu apă rece în proporție de la unu la doi. Sare. Gătiti până la licitație..
  2. Ciupește prazul.
  3. Se toacă varza, dacă este necesar.
  4. Încălziți uleiul de măsline într-o cratiță, prăjiți prazul în el timp de 2-3 minute. În același recipient, puneți orezul și cearșaua finisată.
  5. Se toarnă în bulion de legume și sos de soia, se amestecă. Se fierbe 5-10 minute.
  6. Serviți vasul la cald. Puteți turna ceva sos de soia deasupra.

Omletă

Următorul fel de mâncare este perfect pentru un mic dejun dietetic. Omleta de alge conține puține calorii. Aceasta este una dintre cele mai bune opțiuni pentru persoanele al căror obiectiv este să slăbească. Puteți găti mâncarea atât cu ceară proaspătă cât și cu murat. De regulă, este prăjit pe o sobă, dar pentru a reduce conținutul de calorii, este mai bine să alegeți vasele potrivite și să îl coaceți la cuptor. Dacă încercați să slăbiți, amintiți-vă cum să gătiți acest fel de mâncare și adăugați-l la dietă.

ingrediente:

  • varză de mare – 0,2 kg;
  • sare piper;
  • ouă – 4 buc .;
  • verdeaţă;
  • lapte – 0,2 l;
  • roșii – 2 buc .;
  • unt – 25 g.

Metoda de gătit:

  1. Bateți ouăle cu un vârf de sare, lapte.
  2. Pune roșiile tăiate în inele într-un vas sau o tigaie. Întindeți cearcăna deasupra.
  3. Se toarnă roșiile și algele cu amestecul de ouă și lapte.
  4. Coaceți la cuptor, preîncălzit la 180 de grade, timp de 15-20 de minute. Puteți prăji la foc mediu într-o tigaie sub capac.
  5. Serviți omleta fierbinte cu ierburi proaspete tocate garnisite.

Felie de omleta cu alge marine pe o farfurie

Contraindicații

Oricât de utilă este algele, nu toți oamenii au voie să o mănânce. Contraindicatii alge marine:

  • coagulare slabă a sângelui;
  • copii sub trei ani;
  • boli ale tractului digestiv în timpul unei exacerbări;
  • boală de rinichi
  • alergie;
  • hipersensibilitate la iod;
  • furunculoză;
  • tuberculoză;
  • acnee;
  • boli hemoragice;
  • urticarie;
  • osteoporoza;
  • rinită;
  • nefrită;
  • hipertiroidism;
  • sarcinii;
  • alăptarea.
Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate