Biciclete de exercițiu pentru pierderea în greutate – cum se face pentru abdomene și picioare cu video

Conținutul articolului



Efectuarea unei biciclete de exercițiu este de un beneficiu extraordinar și ajută la întărirea corpului, a face mușchii abdomenului, șoldurilor și picioarelor frumoase. Acest element ușor al activității fizice este cunoscut din lecțiile de educație fizică școlară și gimnastică, folosite ca exerciții de dimineață. Este greu de crezut, dar un antrenament simplu care include acest exercițiu vă oferă rezultate cu adevărat excelente. Un avantaj important este faptul că clasele nu necesită utilizarea de echipamente suplimentare.

Ce este bicicleta de antrenament

Când un element sport nu pare complicat, se pare că nu va avea efectul dorit. Bicicleta în sens clasic, dimpotrivă, cu aparenta ei pretenție dă un rezultat vizibil. Totuși, acest lucru va fi efectiv numai în cazul executării regulate. Un exercițiu se face în timp ce stai întins pe spate și cu picioarele, în timp ce simulează călăritul unei biciclete adevărate. Pentru a angaja mai multe grupuri de mușchi, puteți adăuga „pedale” cu elemente suplimentare și puteți răsuci bicicleta.

Ce este util bicicleta de exercițiu

Printre antrenamentele sportive, nu există nimeni care ar dăuna organismului, dar prezența contraindicațiilor pentru anumite încărcări nu a fost anulată. Puteți lucra la construirea unui corp frumos numai cu o sănătate bună. Avantajul bicicletei de exercitare este că implică un întreg grup de mușchi. Aceasta înseamnă că, în același timp, puteți aduce zona presei și șoldurile în forma dorită. În plus, bicicleta va avea un efect preventiv asupra unor părți ale corpului, împiedicând, de exemplu, dezvoltarea celulitei..

Pentru presă

Cu exces de grăsime corporală, să te bazezi pe un singur exercițiu nu merită. O bicicletă pentru presă va fi eficientă doar cu o abordare integrată. Va ajuta la atragerea cuburilor și a mușchilor oblici, dar vor fi ascunși sub un strat de grăsime și toate eforturile nu vor fi pur și simplu vizibile pentru ochi. Pentru a le face vizibile, trebuie să includeți încărcături cardio în programul dvs. de antrenament pentru a ajuta la gestionarea depunerilor urâte. După înfrângerea grăsimilor, puteți diversifica clasele de răsucire, permițându-vă să obțineți o ușurare mai frumoasă.

Fata efectuează o bicicletă de antrenament întinsă pe spate

Pentru picioare

Datele externe frumoase, mai ales atunci când vine vorba de un corp atletic, sunt importante atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Cu toate acestea, promovarea sănătății joacă un rol decisiv în decizia de a face exerciții fizice. O bicicletă pentru picioare are un efect pozitiv asupra circulației sângelui, sporind-o foarte mult. Acest lucru înseamnă că, cu un exercițiu regulat și corect, nu vă puteți teme de boli ale venei, cum ar fi varicele. Avantajele unui astfel de antrenament nu se limitează la acest lucru: puteți strânge suprafața posterioară a picioarelor, pe care este dificil de lucrat.

Pentru pierderea în greutate

Prezența excesului de greutate și a defectelor în figură nu poate decât să îngrijoreze persoana, mai ales când vine vorba de femei. Pentru a te simți mai încrezător, pentru a arăta frumos, trebuie să dezvolți o schemă de dietă echilibrată și complex de antrenament pentru tine. Bicicleta pentru exerciții pentru pierderea în greutate va fi o opțiune excelentă. Ușor de executat, va ajuta la întărirea acelor părți ale corpului care au nevoie. Pentru a face acest lucru, trebuie să îi oferiți câteva minute pe zi, dar faceți-l în mod regulat. Cu toate acestea, este important să ne amintim că 80% din succesul în pierderea în greutate depinde de nutriție, deci trebuie să o ajustați mai întâi.

Pentru șolduri

Cifrele diferitelor persoane sunt atât de diferite încât necesită o abordare specială în tot ceea ce ține de sport. Cu tipul de pere, de exemplu, șoldurile sunt una dintre principalele zone cu probleme. Trebuie să lucrați la ele în special activ și serios. O bicicletă pentru șolduri nu va ajuta doar la dobândirea de forme frumoase, dar va deveni și o bună măsură preventivă împotriva celulitei, care este o problemă atât de neplăcută pentru multe femei.

Fată care face exerciții cu bicicleta

Ce mușchi funcționează

Eficiența claselor pentru modelarea corpului este determinată de câte părți ale corpului sunt implicate: cu cât sunt mai multe, cu atât formarea va fi mai cuprinzătoare și mai eficientă. Dacă vorbim despre ce funcționează mușchii în timpul bicicletei, atunci putem menționa diferite grupuri:

  • Înapoi. Sunt implicați mușchii latissimus și puscularis.
  • Stomac. Activitatea mușchilor abdominali oblici este activată.
  • Presa. Deasupra și dedesubtul sarcinii duce la un rezultat la fel de frumos..
  • Șoldurilor. Mușchii gluteali și femurali funcționează bine la timpul de rulare.
  • Picioare. Un grup mai puțin activ, dar sarcina este suficientă pentru a pierde în greutate și pentru a crește circulația sângelui.

Cum se face bicicleta de antrenament

Tehnica de execuție este foarte simplă, dar este necesară:

  1. Ia o poziție de pornire. Pentru a face acest lucru, întindeți-vă pe podea, așezând o rogojină sub spate și apăsați omoplatele.
  2. Este necesar să ridicați ușor partea superioară a carcasei..
  3. Picioarele trebuie să încerce să ridice 45?, Dar dacă este dificil de făcut, atunci 90 este suficient?.
  4. Mâinile în timpul execuției trebuie ținute în spatele capului, aplecate la coate. Acestea trebuie să rămână nemișcate pentru a evita rănirea mușchilor gâtului..
  5. Începeți să „pedalați”: trageți alternativ genunchiul unui picior la piept și îndreptați opusul paralel cu podeaua. Urmărește-ți respirația.

Câte calorii arde

Pentru a compensa excesul consumat, majoritatea oamenilor apelează imediat la sport. Această decizie este justificată, deoarece instruirea poate oferi ajutor real. Cu toate acestea, atunci când oamenii află câte calorii arde o bicicletă, entuziasmul lor scade, deoarece cu o activitate medie, această cifră este de aproximativ 10 kcal pe minut. O astfel de pregătire are ca scop mai mult să nu piardă în greutate, ci să dobândească o ușurare frumoasă.

Fată cu greutăți în mâini

Cât să fac

Cantitatea și intensitatea activității fizice depind direct de forma în care se află persoana. Doar nivelul de pregătire sportivă va putea răspunde la întrebarea cât de mult ar trebui să facă bicicleta pentru abdomene și șolduri. În medie, 3 abordări sunt suficiente cu pauze scurte între ele. Numărul de repetări la început nu trebuie să depășească 10, dar treptat ar trebui adus la valoarea maximă – de 20 de ori.

Greșeli în timpul exercițiilor fizice

Implementarea corectă a oricărui element de formare este garanția că va da rezultatul scontat. Atunci când fac o bicicletă pentru presă sau șolduri, începătorii fac o serie de greșeli care nu numai că reduc eficiența, dar pot dăuna sănătății. Printre ele ies în evidență:

  • Începătorii „bicicliștii” tind să efectueze exercițiul pe o suprafață moale, cum ar fi o canapea. Nu se recomandă acest lucru, deoarece acest lucru oferă o încordare inutilă pe partea inferioară a spatelui..
  • În încercarea de a accelera acțiunea exercițiului, începătorii încearcă să facă mișcări ascuțite rapide. Cu toate acestea, dimpotrivă, această soluție încetinește procesul, deoarece mușchii nu funcționează la forță maximă..
  • Dorința de a vă întinde coatele până la genunchi este normală doar pentru acest exercițiu, așa că încercați să depășiți acest impuls. În caz contrar, riscați să simțiți o tensiune neplăcută în gât de fiecare dată..

Exersați bicicleta după naștere

În perioada postpartum, femeile trebuie să fie deosebit de atente la corpul lor și să nu permită prea multă supratensiune sportivă. O bicicletă este un exercițiu aprobat. Cu toate acestea, pentru ca femeile să beneficieze, este necesar, la început, reducerea intensității și a numărului de repetări. Puteți începe să faceți bicicleta de 8 ori în fiecare abordare și să vă limitați la două.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Distribuie prietenilor
Recomandări și sfaturi în orice domeniu al vieții
Adauga un comentariu

Dând clic pe butonul „Trimiteți comentariul”, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal și accept politica de confidențialitate