Beneficiile aerobicului pas pentru sănătatea și frumusețea femeilor

Conținutul articolului



Aerobic pas este un antrenament cardio clasic. Un set de exerciții se efectuează ritmic la muzica dance energică. Pentru clase, aveți nevoie de o platformă de trepte – un pas cu înălțimea reglabilă și suprafață antiderapantă. Un astfel de antrenament va ajuta la întărirea mușchilor și a sistemului cardiovascular. O poți face la sală cu un antrenor sau pe cont propriu acasă.

Sistemul cardiovascular

Aerobicul pe stepe este util pentru munca și sănătatea deplină a inimii și vaselor de sânge. Ascensiunea și coborârea în ritmul dansului accelerează circulația sângelui, iar plămânii primesc mai mult oxigen. Dacă primiți în mod regulat exerciții aerobe, volumul mușchiului cardiac va crește. Cantitatea de sânge care este pompată de inimă într-o singură lovitură va fi mai mare, deci circulația sângelui se va îmbunătăți.

Persoanele care practică sport în mod sistematic sunt mai puțin susceptibile să aibă atacuri de cord și alte afecțiuni cardiace..

Antrenamentul pe platformă ajută la întărirea pereților vasculari, normalizarea pulsului în repaus. În timp, tensiunea arterială se va îmbunătăți, nivelul de colesterol rău va scădea. Dacă aveți boli de inimă, trebuie să vă consultați medicul. Specialistul vă va spune dacă aerobicul pas cu pas este potrivit pentru dvs..

Arderea rapidă a grăsimilor

Clasele de pe platforma de pas sunt o modalitate eficientă de a slăbi. Începătorii ar trebui să înceapă cu exerciții de bază la o treaptă mică și să complice treptat procesul de antrenament. Dacă lucrați pentru o jumătate de oră zilnic, puteți arde de la 210 la 311 de calorii, în funcție de intensitatea antrenamentului și greutatea corporală.

În timpul exercițiului, pulsul crește, transpirația se intensifică și metabolismul se accelerează. Corpul este saturat de oxigen, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. Dacă combinați exercițiile fizice cu o dietă scăzută în calorii, puteți slăbi mai repede. Folosirea aerobicului în trepte pentru o figură constă în eliminarea excesului de grăsime din zonele cu probleme și corectarea formelor.

Menținerea greutății corporale normale este o măsură preventivă pentru cancer, diabet și boli cardiovasculare..

Fetele fac aerobic pe o platformă în trepte

Consolidarea articulațiilor și a ligamentelor

Autorul aerobicului în pas, Gene Miller, a avut o leziune la genunchi. În timpul antrenamentului pe platformă, a observat că articulația genunchiului suferă un stres minim, iar starea generală de sănătate se îmbunătățește. Datorită accelerării circulației sângelui, substanțele benefice intră mai rapid în țesuturile articulare, asigurând recuperarea lor.

Cursurile de aerobic ajută la recuperarea leziunilor de la genunchi.

În timpul cursurilor pe platforma de trepte, crește producția de lichid, care servește ca un lubrifiant natural pentru îmbinare. Datorită acestui fapt, mobilitatea sa se îmbunătățește. Pentru a nu vă face rău, alegeți antrenamente de joasă intensitate.

Tonusului muscular

Clasele de pe platforma de trepte fac ca corpul să se potrivească, îmbunătățește postura, dezvoltă flexibilitate și rezistență. Exercițiile fizice ajută la formarea tuturor grupelor de mușchi într-un complex, dar o mulțime de încărcături cad pe picioare. Exercitiile de aerobic intensiv ajuta:

  • întărește fesele, suprafața din spate și adductorii coapsei;
  • prelucrați mușchii deltoizi, bicepsul și tricepsul mâinilor (folosind gantere sau sticle de apă);
  • face mai puternică musculatura abdominală și inferioară a spatelui.

Pentru a nu vă răni, pre-faceți o încălzire. Deci, corpul se va pregăti pentru încărcarea viitoare, mușchii, articulațiile și tendoanele se vor încălzi, ritmul cardiac va crește. Apoi merg la complexul principal și la final fac un cârlig pentru a restabili pulsul și respirația.

Femeia îndeplinește barul

Dezvoltarea coordonării

Step-aerobic cu muzică dance este o modalitate bună de a îmbunătăți aparatul vestibular și de a coordona mișcările. Pașii ritmici în sus și în jos ajută la menținerea echilibrului. Totul trebuie făcut fără probleme. Dacă aveți tulburări vestibulare, faceți exerciții simple pe o platformă joasă la început.

Pe măsură ce coordonarea se îmbunătățește, puteți complica programul..

Ridicare picioarele și fesele

Principala mișcare în aerobic în pas este un pas, dar complexul de exerciții este divers. Când urcați un pas și coborâți din el, accentul este pus pe picior. În funcție de tipul de exercițiu, partea din spate a coapsei, mușchii conducători și fesele sunt incluse în lucrare. Încercați să nu vă strângeți spatele.

Cu cât este mai mare înălțimea pasului, cu atât este mai dificil să finalizezi exercițiul. Pentru a crește sarcina pe picioare, se pot purta greutăți. Fesele funcționează bine cu ghemuțele.

Acestea trebuie efectuate cu atenție, sub supravegherea unui antrenor, pentru a nu răni articulațiile genunchiului.

Pași de ponderare

Bună dispoziție

Persoanele care fac aerobic acasă sau la sală au mai puține șanse să fie deprimate. Antrenamentul în ritmul dansului îmbunătățește instantaneu starea de spirit, energizează. Exercitiile aerobe ajuta la calmarea anxietatii. Vei deveni mai calm, vei simți un val de forță, te poți relaxa complet.

Cursurile de fitness obișnuite vă ajută să vă îmbunătățiți figura, așa că în fiecare zi reflectarea în oglindă vă va mulțumi mai mult.

Dacă simțiți o lipsă de comunicare, înscrieți-vă la o clasă de aerobic pas. Fundalul psihologic pozitiv în timpul antrenamentului va ajuta la întâlnirea cu oameni noi.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: