Antrenament de slăbit elipsoid – un program pentru bărbați și femei

Conținutul articolului



În ajunul sezonului pe plajă, mulți se gândesc cum să scape de excesul de calorii acumulate peste iarnă. Pentru aceasta, antrenamentul pe un elipsoid pentru pierderea în greutate este adecvat: eficacitatea depinde de intensitatea și durata claselor pe un antrenor eliptic. Antrenori, sportivi, precum și utilizatori obișnuiți cu experiență confirmă eficacitatea acesteia..

Ce este un antrenor eliptic

Un elipsoid pentru pierderea în greutate este util, deoarece este o mașină cardiovasculară pe care puteți obține sarcini complexe. În timpul antrenamentului, picioarele se mișcă pe o cale eliptică pentru a reduce deteriorarea articulațiilor. De aici numele dispozitivului. În același timp, antrenamentul pe un elipsoid pentru pierderea în greutate este echivalent cu alergarea. Folosirea antrenorului eliptic este disponibilă persoanelor de orice vârstă. Este adesea utilizat în tehnicile de reabilitare după leziunile sistemului musculo-scheletice. Afișarea dispozitivului ajută la reglarea rezistenței picioarelor, a consumului de kilocalorii (kcal).

Utilizarea unui simulator elipsoid

Deoarece elipsoidul asigură în principal încărcarea cardiacă, este adesea utilizat în procesul de ardere a grăsimilor. Utilizarea mașinii de slăbit eliptic este ridicată. Cu o gamă largă de încărcări, puteți modifica intensitatea antrenamentului. Sportivii pot practica chiar acasă, iar efectul va fi același cu cel al schiului înfiorător sau al schiului de fond. Începătorii au posibilitatea de a începe cu exerciții ușoare, crescând treptat sarcina.

Din punct de vedere vizual, exercițiile par ușoare. Cu toate acestea, antrenamentul pe un elipsoid pentru pierderea în greutate după 5-10 minute asigură încălzirea întregului corp, fiind util în accelerarea proceselor metabolice. Când practicați cu un antrenor eliptic, sunt implicate picioarele, brațele, mușchii umărului, spatele și fesele. Pe lângă pierderea în greutate, simulatorul cardio este eficient în întărirea sistemului cardiovascular. Plămânii încep să funcționeze mai bine, metabolismul, eliminarea grăsimilor, toxinele sunt accelerate.

Fata este angajată într-un simulator de elipsoide

Avantajele antrenorului eliptic

Merită să enumerăm următoarele avantaje ale elipsoidului:

  1. Exercițiile efectuate pe simulator repetă firește, ca la mers, încărcați pe șolduri, genunchi, glezne. Acest lucru minimizează efectul asupra articulațiilor. O astfel de pregătire este potrivită pentru generația mai în vârstă..
  2. Numărul de calorii arse este egal cu cel ars în timpul antrenamentului de alergare, aceasta este o opțiune excelentă pentru cardio pentru a crește ritmul cardiac pentru arderea grăsimilor.
  3. Procesele metabolice sunt accelerate, deci pierderea în greutate și eliminarea toxinelor are loc chiar și după antrenament.
  4. Încărcările Cardio întăresc mușchiul principal – inima, ceea ce reduce riscul de boli.
  5. Rezistența corpului și tonul întregului corp cresc. Acest lucru ajută la continuarea efectului antrenamentului, la creșterea intensității acestora și la pierderea în greutate..
  6. Datorită proiectării simulatorului, antrenamentul pe un elipsoid pentru pierderea în greutate implică toate părțile corpului (inferior și superior în același timp). Este posibil să schimbați poziția corpului și să direcționați sarcina către un grup muscular specific.
  7. Dimensiunile dispozitivului sunt mai mici în comparație cu o banda de alergare, ceea ce face posibilă utilizarea acestuia acasă. Un avantaj suplimentar este ușurința de întreținere..
Citește mai mult  Ce legume puteți mânca atunci când pierdeți în greutate - dietele vegetale sunt rapide și eficiente

Cum să faci exerciții fizice pe un antrenor eliptic pentru a slăbi

Eficacitatea instruirii depinde de abordarea corectă și de organizarea cursurilor. Pentru fiecare persoană, se dezvoltă propria abordare a modului de a slăbi la un antrenor eliptic. Găsiți timpul potrivit pentru antrenament. În dimineața dinaintea micului dejun, persoanelor li se permite să facă exerciții fizice satisfăcătoare, fără probleme de presiune. În scopul pierderii în greutate, restul este recomandat să înceapă să facă exerciții fizice numai după ce au trecut 2 ore.

Merită să obțineți un monitor de frecvență cardiacă, care este necesar pentru a ajusta sarcina. De regulă, este atașat la deget. Verificați ritmul cardiac maxim de vârstă (MVP). În timp ce studiați acasă, puteți viziona un film, un videoclip sau un program preferat în același timp, însă experții vă sfătuiesc să vă controlați mai întâi senzațiile fizice prin ajustarea intensității.

Bărbații și femeile lucrează la dresori eliptici.

Cât trebuie să faceți pe un elipsoid pentru a slăbi

Durata pregătirii depinde de nivelul de pregătire prealabilă. Pentru începători, este recomandat să se angajeze în 20-30 de minute în fiecare zi. Sarcina nu poate depăși 70% din centrul de profit (puls de vârstă maximă). Frecvența recomandată a pașilor este de 50 pe minut. Scopul primei instruiri este să te obișnuiești cu încărcătura și să crești în continuare gradul de activitate. Un astfel de program se desfășoară de obicei 6-8 săptămâni.

În faza intermediară, este important să repetați ședința de 3-5 ori pe săptămână (20-45 minute) cu o intensitate de până la 80% din centrul de profit. Viteza admisă este de 50-60 de pași. Acest program este conceput pentru a consolida rezultatele și a menține o formă fizică sănătoasă. Creșterea intensității claselor este potrivită numai pentru persoane sau sportivi puternici din punct de vedere fizic.

Citește mai mult  8 cele mai bune moduri de a slăbi rapid și ușor

Profesioniștii cresc numărul zilelor de pregătire la 6-7 timp de 30-60 de minute. Este permisă creșterea intensității până la nivelul de 80-90% din centrul de profit. Viteză – 60-80 pași pe minut. Acest nivel de pregătire este recomandat doar celor care doresc să atingă cel mai înalt nivel de exerciții pentru sistemele respiratorii și cardiovasculare. Un tip alternativ de exerciții cu o sarcină mare poate fi antrenamentul la intervale. Acestea înseamnă schimbarea exercițiilor cu viteză mare și intensitate (0,5-1 minute) cu 1-2 minute (maxim) în ritm lent.

Câte calorii arde un antrenor eliptic

Valoarea depinde de caracteristicile corpului și de viteză, intensitate. Nu există un singur răspuns cu privire la câte calorii arde un elipsoid (indicatorii sunt diferiți pentru femei și bărbați). Este realist să ardeți 13 calorii pe minut, adică aproximativ 700-800 pe oră. În etapele inițiale ale antrenamentului, această cantitate poate fi de 2-3 ori mai mică, dar va crește odată cu creșterea încărcării și intensității mișcării.

Ce mușchi funcționează la un antrenor eliptic

Elipsă mașină de exercițiu pentru pierderea în greutate implică aproape toți mușchii corpului, care ajută la pierderea rapidă în greutate. Este important să ne amintim că acțiunea antrenorului eliptic are ca scop combaterea grăsimilor. Nu poți doar să pompezi masa musculară. Dacă obiectivul dvs. este să vă pompați brațele sau picioarele, implicați exerciții de forță. Activitatea fizică pe un program cu un antrenor eliptic va ajuta la strângerea mușchilor:

  • brâu de umăr, brațe;
  • presă, spate și corp (laturi);
  • vițeii, fesele și coapsele.

Antrenor și fată eliptică

Program de antrenament pe un simulator de pierdere în greutate eliptică

Este necesar să începeți orice clase cu o încălzire: va ajuta la evitarea rănilor. Pentru aceasta, este adecvat un nivel de încărcare de 1-3 cu o pantă de 5-6 (parametrii simulatorului). Pentru încălzire, este nevoie de 5 minute pentru a „împinge” pedalele înainte, ținându-se de mânere. Dacă vă țineți constant de simulator, în același timp, puteți porni gâtul, umerii, face ascensoare cu mâinile. Și programul de cursuri pentru un antrenor eliptic pentru pierderea în greutate este selectat ținând cont de caracteristicile structurii corpului, antrenamentul sportiv și obiectivele.

Pentru arderea grăsimilor

Un antrenament elipsoid de cinci minute, cu ritm rapid, de ardere a grăsimilor este bun pentru combaterea caloriilor nedorite. Sarcina inițială este de 6-8 cu o pantă de 10. După 4 minute de ritm rapid, eliminăm panta și reducem sarcina la nivelul 3. Apoi, ne deplasăm într-un ritm moderat timp de un minut și nivelăm treptat respirația. După acest tip de antrenament, trageți puțin mușchiul picioarelor – este necesară întinderea.

Citește mai mult  9 moduri de a elimina punctele negre fără efecte agresive asupra pielii

Antrenament la intervale

Programul încorporat vă permite să alternați perioade cu sarcină mare și intensitate medie. Acest lucru este deosebit de valoros, deoarece antrenamentul la intervale pe un elipsoid este mai eficient în procesul de pierdere în greutate și de întărire a mușchilor. Lucrați pe principiul 5 / 40-60 / 5, unde 40-60 este durata exercițiilor principale în minute și pentru încălzire și încălzire – 5 minute fiecare. În timpul antrenamentului principal, porniți alternativ 30-60 de secunde de mod intensiv, înlocuindu-l cu 1-2 minute de ritm moderat.

Antrenament Cardio

Programul este important nu numai în lupta împotriva depunerilor de grăsime, ci și pentru îmbunătățirea funcționării sistemului respirator, a inimii și a vaselor de sânge. Corpul devine mai robust. Mușchii devin elastici, strânși, ceea ce va mulțumi mai ales sexul feminin. Antrenamentul Cardio pe un elipsoid este disponibil chiar și pentru cei care sunt contraindicați în sarcina crescută pe articulațiile picioarelor și genunchilor. Principalul lucru este să-ți alegi propriul ritm.

Femeia stabilește programul de exerciții pe elipsoid

Program de instruire pentru un antrenor eliptic pentru începători

Nu uitați că antrenamentul pe un elipsoid pentru începători se caracterizează printr-o încărcare moderată și o monitorizare constantă a stării corpului. Scopul principal este de a stimula organismul să slăbească. Astfel de antrenamente se desfășoară nu mai mult de 3-4 ori pe săptămână (până la 30 de minute) cu o încărcare de 60-70% din centrul de profit și nu mai mult de 50 de pași / minut. Pe măsură ce mușchii se consolidează, puteți complica treptat sarcina.

Contraindicații

Motivele pentru întreruperea urgentă a exercițiilor sunt orice simptome ale unei deteriorări accentuate! Înainte de antrenament, luați în considerare contraindicațiile claselor pe un elipsoid. Nu este recomandat să încărcați corpul cu oameni:

  • suferind de hipertensiune arterială, insuficiență cardiovasculară, aritmii cardiace, edem;
  • astm, tromboflebita;
  • cu stadii severe de cancer;
  • cu diabet zaharat;
  • în timpul unei exacerbări a bolilor infecțioase;
  • gravidă.

Recenzii privind pierderea în greutate

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: