8 moduri de a arde grăsimea din burtă fără a alerga și a face dieta

Conținutul articolului



Dacă trebuie să ardeți grăsime, nu trebuie să vă epuizați cu diete. Exercitarea pentru diferite grupuri musculare va ajuta la combaterea kilogramelor în plus. Există 8 moduri eficiente de a arde grăsimea din burtă, fără diete și a jogging epuizant. Bonusurile de la astfel de exerciții vor fi un corp tonifiat și o sănătate sporită.

Mersul pe jos

Avantajele mersului pe jos

Sarcina obișnuită pentru organism, recomandată pentru pierderea în greutate la orice vârstă. Puteți merge oriunde, faceți fără achiziționarea de echipamente și îmbrăcăminte sport. Ar trebui să începeți cu plimbări obișnuite timp de 30 de minute în fiecare zi. Timp de o jumătate de oră de mers în ritm moderat (6,4 km / h), o persoană care cântărește 70 kg arde 167 kcal.

Pilates

Ce oferă clasele de Pilates

Pentru 30 de minute de antrenament, o persoană care cântărește 64 kg arde 170-180 kcal. Reducerea taliei și șoldurilor se va observa cu antrenament regulat de 3 ori pe săptămână timp de 1,5 ore. O poți face acasă sau la sală. Pilates este potrivit pentru persoanele cu dureri de spate și pentru cei care doresc să dezvolte flexibilitate și plasticitate..

Înot

Munca musculară la înot

Vizitele regulate la piscină vă vor ajuta să vă îmbunătățiți figura și să reduceți greutatea. Pentru o jumătate de oră de înot, o persoană care cântărește 70 kg arde aproximativ 233 kcal. Efectul depinde și de metoda: accident vascular cerebral – 409 kcal, lovitură la sân – 372 kcal, pe spate – 298 kcal. Beneficii suplimentare ale înotului – flexibilitate îmbunătățită și dureri articulare reduse.

Yoga

12 motive pentru a începe să faci yoga

Asanele întăresc mușchii, vă ajută să vă concentrați asupra stării de bine, aflați cum să controlați corpul, ceea ce ajută la evitarea suprasolicitării și a supraalimentării. O persoană care cântărește 70 kg pentru o jumătate de oră de yoga arde 150 kcal. Timp de 12 săptămâni de ore și jumătate, talia scade cu 4 cm.

Antrenament la intervale

Antrenament la intervale

Alternanța exercițiilor cu viteză mare și perioade de recuperare între ele trebuie să se efectueze timp de 20-30 de minute. Acest lucru este suficient pentru a arde până la 200 de calorii. Tipul de exercițiu este selectat după bunul plac, ținând cont de indicațiile de sănătate. Mișcările sunt efectuate cu eficiență maximă timp de 30 de secunde, apoi în ritm lent timp de 1-2 minute.

Antrenament cu greutati

Antrenament cu greutati

O persoană care cântărește 70 kg poate scăpa de 112 kcal în jumătate de oră de cursuri. Datorită creșterii musculare, se cheltuiește multă energie, pe care corpul nostru o depozitează sub formă de grăsime.

Antrenament pentru biciclete

Beneficiile ciclismului

Timp de o jumătate de oră pe un simulator, o persoană care cântărește 70 kg arde 260 kcal. Când mergeți cu bicicleta, 298 kcal durează aproximativ același timp. Pentru o încărcare optimă, intensitatea traficului ar trebui să fie cuprinsă între 19-22 km / h. Cadența depinde de nivelul de pregătire. Este mai bine să alternați sarcina, schimbând ritmul rapid și lent.

Sfoară de frânghie

Cum să sari coarda

100 de salturi pe minut activează toți mușchii corpului. Arderea grăsimilor are loc datorită producției suplimentare de hormon de creștere. Coarda zilnică de sărituri timp de 3 săptămâni reduce circumferința taliei cu o medie de 2 cm. Trebuie să faceți exerciții fizice timp de 4 minute, alternând 30-60 de secunde de sărituri cu 30 de secunde de repaus.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: