5 motive pentru care masajul după un antrenament este obligatoriu

Conținutul articolului



Orice activitate fizică este stresul pentru organism. Chiar și cu exerciții fizice regulate, mușchii se pot răni periodic sau rămân în tensiune. Masajul post-antrenament va ajuta la reducerea durerii, va accelera fluxul de sânge și va reduce riscul de rănire..

Îmbunătățește recuperarea

Beneficiile masajului sportiv

După un efort fizic intens, apar mușchiuri pe mușchi. Pentru vindecarea lor, este necesară o circulație sporită a oxigenului. Masajul restaurativ după antrenament încălzește mușchii, accelerează fluxul de sânge în vene, astfel încât microcrapurile se vindecă mai repede.

În timpul masajului, pot apărea dureri severe. Acesta vă va permite să determinați locul posibilelor leziuni și să lăsați clar că acești mușchi nu trebuie încordați în următoarea sesiune de antrenament. Masaj restaurator – prevenirea excelentă a rănilor nedorite în viitor.

Ameliorează durerile musculare

Masajul după fitness sau alte sporturi reduce simptomele durerii. În timpul frământării, corpul se încălzește, toxinele sunt eliminate. Acest lucru este util mai ales pentru începători, deoarece durerea musculară este acută după prima sesiune de antrenament. Cu eforturi obișnuite ulterioare, aproape că nu se simte.

Cauzele durerii musculare:

  1. Ca urmare a micro-fracturilor, se formează mulți radicali liberi, excesul de apă intră în celule. Cojile lor exterioare se umflă, receptorii durerii iritante.
  2. Mușchii acumulează lactat (acid lactic). De asemenea, acționează enervant asupra terminațiilor nervoase..
  3. Dezechilibrul sărurilor, care este cauzat de sarcini grele și agravează sensibilitatea la durere.

Crește flexibilitatea

Beneficiile masajului după exercițiu

Utilizarea frământării corpului constă și în faptul că face articulațiile mai mobile. Această procedură reduce tonusul muscular, ceea ce previne elasticitatea țesutului. Masajul pentru flexibilitate este ușor diferit de refacere. În timpul acesteia, se utilizează mișcări netede, crescând constant amplitudinea. Astfel de mișcări întind fibrele musculare, contribuie la o întindere bună în următorul antrenament..

Îmbunătățește fluxul de sânge

Circulația normală a sângelui este cheia sănătății organelor și țesuturilor, deoarece sângele le furnizează substanțe nutritive și oxigen. Încălcarea acestui proces duce la o defecțiune a organismului. Masaj regulat pentru relaxarea mușchilor face față staziei de sânge și prevenirea lor.

Ameliorează stresul, îmbunătățește starea de spirit

Efectuarea masajului după antrenament

Frământarea corpului este benefică și pentru buna funcționare a sistemului nervos. Studiile au arătat că procedurile regulate reduc durerile cronice de orice natură și îmbunătățesc calitatea somnului nocturn. Ședințele de masaj cresc nivelul sângelui de oxitocină, serotonină și endorfine (hormoni ai fericirii), niveluri mai mici de cortizol (responsabile de stres).

După masaj, persoana se simte relaxată, dar nu obosită. Ședința vă permite să restabiliți energia cheltuită în timpul antrenamentului. Mușchii înțepeniti devin moi, forța dispare. Datorită mișcărilor de mângâiere puteți obține o stare plăcută de odihnă. Tehnicile energetice nu provoacă emoții pozitive, așa că nu sunt folosite niciodată la sfârșitul sesiunii.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: