3 minute de antrenament înainte de culcare pentru a pierde în greutate în picioare

Conținutul articolului



Pentru a obține cel mai bun efect, trebuie să combinați o dietă sănătoasă și antrenament.Dieta va ajuta la reducerea excesului de greutate și celulită. Exercitiile fizice vor consolida muschii si vor tonifica soldurile si fesele. Petrecându-le cu doar 3 minute înainte de culcare, puteți slăbi în picioare.

Ascensoarele de luciu

Tibia în picioare

  1. Cu lățimea picioarelor distanțate.
  2. La rândul său, ridicați picioarele astfel încât genunchii să ajungă aproape la nivelul pieptului.
  3. Țineți-le în aer câteva secunde.
  4. Reveniți la poziția de pornire.

Este foarte important să vă mențineți spatele drept. Câteva minute cu o astfel de taxă vă vor întări zilnic spatele și șoldurile. Puteți efectua mișcări rapide sau lent în funcție de preferințe. O variantă a exercițiului în timp ce stai culcat este să ridici umerii și picioarele, la rândul lor, să tragi genunchii spre piept.

genuflexiuni

genuflexiuni

Consolidă vițeii, genunchii, șoldurile. Ghete pline înseamnă că te cobori, astfel încât fesele tale sunt sub genunchi. Întindeți-vă picioarele mai largi decât umerii, astfel încât sarcina principală să meargă pe partea interioară a coapsei. Tocurile nu trebuie rupte de pe podea. Este important să vă monitorizați respirația: ghemuit pe o expirație, ridicați-vă pe o respirație.

Ridicarea picioarelor

Ridicarea picioarelor

  1. Minți de partea ta.
  2. Extindeți piciorul inferior. Îndoiți al doilea unghi în unghi drept.
  3. Ridicați piciorul inferior, țineți în aer câteva secunde.
  4. Incet mai jos.

Este mai ușor să ridici piciorul pe măsură ce expiri. Pentru a complica exercițiul, trageți mici cercuri în aer cu unul inferior ridicat. Ridicarea piciorului superior va alina „urechile” de pe șolduri. Pentru comoditate, susțineți-vă capul cu mâna.

Consolidarea părții din față a coapsei

Alternarea ondulării picioarelor

  1. Stați pe spate.
  2. Ridicați picioarele perpendicular pe podea. Brațele sunt întinse de-a lungul corpului, palmele în jos, degetele de la picioare în sus.
  3. În mod alternativ, aplecați piciorul drept și cel stâng în genunchi.
  4. Îndreptați ambele picioare, țineți-le în această poziție câteva secunde.

Repetați de 10 ori pe fiecare picior. Dacă simți căldură în mușchi, atunci totul se face corect.

Hips

Hips

  1. Stați pe spate.
  2. Ridicați picioarele, încercând să „atinge” tavanul.
  3. Lăbușul trebuie rupt de pe podea. Puteți face leagăne cu picioarele în lateral.

O altă variantă:

  1. Întinde-te pe stomac, cu capul plecat spre brațele încrucișate.
  2. Picioarele rupte de pe podea, călcâiele împreună, șosetele despărțite.
  3. Îndoiți genunchii. Luați picioarele în sus și înapoi în spate..
  4. Fără să atingeți podeaua cu genunchii, reveniți încet la poziția de pornire.

Alunecări laterale

Alunecări laterale

  1. Ridicați-vă drept, cu brațele întinse.
  2. Faceți un pas mare spre dreapta, așezați-vă. Piciorul stâng rămâne alungit.
  3. Atingeți podeaua cu mâinile, reveniți la poziția de pornire.

Privirea este îndreptată drept, spatele este uniform. Ghemuiește-te pe expirație, ridică-te pe inhale. Repetați de 15 ori.

A inghiti

A inghiti

  1. Stai drept.
  2. A se apleca in fata.
  3. Extindeți piciorul drept înapoi, astfel încât acesta și corpul să fie paralele cu podeaua.

Stai cât poți, apoi repetă același lucru cu celălalt picior. Exercitiile fizice intaresc spatele soldurilor.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

3 minute de antrenament înainte de culcare pentru a pierde în greutate în picioare
Unde să petreci Anul Nou la munte în Rusia – o imagine de ansamblu a celor mai bune stațiuni