12 sfaturi pentru dieta keto – recenzii și rezultate

Conținutul articolului



Printre femei și bărbați din întreaga lume, dieta keto câștigă în mod activ popularitate. Ea sugerează să ia grăsimile sănătoase ca bază a dietei și reducerea cantității de carbohidrați la aproape zero. Se dovedește un meniu satisfăcător, cu un conținut redus de calorii. Tehnica este recomandată nu numai pentru obezitate, ci și pentru diabetul de tip 2, colesterolul ridicat, sindromul metabolic.

Ce sfătuiesc medicii

Principiul dietei keto

Datorită acestei diete, glucoza din mușchi și ficatul „ars”, corpurile cetonice încep să apară. Organismul va suferi o restructurare a proceselor metabolice. Aceasta va cauza cetoza: o afecțiune în care grăsimile, mai degrabă decât glucoza, încep să ardă pentru energie. Inițial, tehnica a fost creată pentru tratamentul epilepsiei. Keto are un efect bun asupra sistemului nervos, o tehnică poate îmbunătăți sensibilitatea la insulină.

Nutriționiștii consideră justificată utilizarea unei diete keto pentru pierderea în greutate. Arde grasimea puternic, dar va fi dificil să mențină rezultatul după o schimbare a nutriției.

A ieși este, de asemenea, important pentru o lungă perioadă de timp, lucru pe care mulți nu îl fac. Din această cauză, acestea au efecte negative asupra metabolismului și psihicului..

Contra potențiale ale unei diete keto:

  • deshidratare;
  • greaţă;
  • piele uscata;
  • Ameţeală
  • constipație severă;
  • crampe musculare;
  • afectarea funcției renale;
  • deficit de nutrienti.

Mănâncă mai multe grăsimi încă de la începutul dietei

Produse permise

Mulți experți recomandă începerea pierderii în greutate cu această etapă, nefiind teamă că aceasta va afecta negativ rezultatul. Organismul, obișnuit cu alimentele cu conținut scăzut de grăsimi, în primele zile va încerca să obțină suficient o nouă dietă. După ce va ajunge la un echilibru. Metoda „multe grăsimi” funcționează bine din punct de vedere psihologic și biologic.

Alte avantaje:

  • Grăsimile ajung în mod regulat, creierul primește semnale de sațietate. Nu există nici o stare de deficit de calorii, dar puțini carbohidrați – tot excesul de pe părți se topește activ.
  • Mecanismul de ardere a grăsimilor corporale este ajustat.

După 2-3 săptămâni de dietă keto, începe corectarea dietei. Cantitatea de grăsime este redusă treptat la valori standard pentru procedura de declanșare a cetolizei. Deci depunerile în exces vor arde.

În toate etapele dietei, este important să utilizați grăsimi „sănătoase”: pește de mare, ulei de măsline extravirgin, nuci, semințe, cătină. Grăsimile și ouăle sunt permise, dar în cantități mici.

Nu limitați caloriile

Potrivit nutriționiștilor, dacă selectați produsele potrivite pentru meniul keto, rezultatul va apărea în primele săptămâni. Nu are sens să te înfometezi la 200 kcal pe zi: acest lucru nu va îmbunătăți cifra în niciun fel. Numerele stabilite în metoda inițială sunt suficiente pentru ca organismul să ardă excesul, dar să nu piardă capacitatea de lucru.

Priviți rezultatul unei diete keto „curate” fără restricții suplimentare de calorii după 3 săptămâni. Exersează dieta clasică cu conținut scăzut de carbohidrați, fă porții mici pentru tine, mănâncă exact până la plinătate. Nu trageți nimic în gură „din plictiseală”. Faceți măsurători și stați pe cântar înainte de a începe o dietă keto și după – nu verificați în timpul.

Conform recenziilor, în 3 săptămâni sistemul începe să funcționeze chiar și pentru cei care în primele 7-10 zile nu au văzut rezultatul.

Nu combinați keto cu alte diete sau post

Piramida dietei Keto

Organismul chiar și al unei persoane sănătoase suferă de o astfel de combinație. Reducerea aportului zilnic de calorii și a ceto-dietelor urmăresc aceleași obiective, dar combinarea acestora nu accelerează rezultatul. Corpul primește o încărcătură dublă, apar toate efectele secundare ale fiecărei tehnici. Nu este posibil să se recunoască care este mai dăunător, trebuie să fie aruncate ambele. Este deosebit de periculos pentru femei să moară de foame și să mănânce o dietă keto din cauza sensibilității lor la tulburările metabolice.

Nu fi prea strict

Respectați cu strictețe regulile în primele 3-4 săptămâni, în timp ce corpul este reconstruit. După, când a învățat să ardă depozitele de grăsimi într-un mod diferit, puteți permite îngăduința. O porție de prăjiturele de casă nu va aduce 2 kilograme în plus și nu va reduce o schemă simplificată. Medicii spun că „zona ceto” persistă dacă nu faci încălcări prea grave. Respectați strict tehnica este necesară numai atunci când este asociată cu indicațiile medicale.

Uneori, dieta nu funcționează

Dacă o persoană nu vede rezultate rapide – greutatea nu dispare la viteza dorită sau este complet pe loc – încearcă să „înăspri” dieta keto. Opțiuni 3: pentru a reduce conținutul de calorii din dietă, reduceți cantitatea de proteine ​​sau carbohidrați la 20 g pe zi. Aceasta este tactica greșită, deoarece organismul suferă și mai mult stres. El trebuie să i se acorde timp pentru a se obișnui și a intra într-o stare de cetoză. Este deosebit de important ca femeile să fie atente.

Sfaturi pentru slăbit și rezultate

Dieta Keto

Cu multe dezavantaje, o dietă ketogenă funcționează bine: returnează vigoare, ameliorează durerile de cap, pierde forța. Mai întâi, greutatea se stinge brusc (se pierde apa), apoi mai încet. Timp de șase luni, cu obezitate, oamenii scapă de 20-35 kg. Recenziile pozitive despre dieta keto și rezultatele celor care își arată realizările îi motivează pe mulți, dar chiar și cei care pierd greutate își amintesc: dacă pierzi obiceiurile alimentare dobândite, greutatea va începe să se întoarcă.

Bea mai multă apă și menține echilibrul electrolitilor

Când carbohidrații dispar din dietă, organismul produce mai puțină insulină și glicogen. Lichidul pleacă, și cu acesta electroliții importanți: sodiu, potasiu, magneziu. Ele reglează sistemul nervos, starea mușchilor și echilibrul apă-sare. Dacă apare deficiență de electroliți, apare ceto-gripă: greață, slăbiciune, tahicardie, letargie, crampe musculare. Pentru a evita acest lucru, soluțiile de apă și sare (mare, potasiu) ajută. Asigurați-vă că uitați de cafea și alcool..

Refuzarea zahărului ajută la migrene

Refuzul zahărului

Recenziile femeilor și bărbaților adevărați confirmă regulat această teorie. Primele săptămâni cu excluderea accentuată a surselor de zahăr din meniu sunt dificile, însă înlocuirea cu grăsimi sănătoase îmbunătățește situația. În timp, o persoană simte o creștere a energiei, se simte în alertă, dureri de cap și trecere constantă a oboselii. Dacă nu puteți trece imediat zahărul, eliminați sursele artificiale (produse de patiserie, dulciuri). Scapă de fructe treptat.

Gătit mese simple cu conținut scăzut de carbohidrați

Retetele de dieta keto nu trebuie sa fie complicate. Cu cât este mai ușor să faci alimente, cu atât este mai puțin timp alocat, cu atât este mai benefic pentru organism. Acest lucru este adesea mai bun pentru un buget, deoarece alimentele de bază sunt mai ieftine decât sosurile, condimentele și ingredientele exotice. Minusul preparatelor simple este doar prospețimea, dar corpul se obișnuiește cu el, mai ales când apar primele rezultate vizibile.

Respectați raportul BJU

Caloriile în nutriția keto joacă un rol mai puțin important decât distribuția competentă a nutrienților – nutrienți. După o perioadă de adaptare, 60-75% din grăsimi, 15-30% din proteine ​​și nu mai mult de 10% carbohidrați ar trebui să fie prezenți în dietă. Acest lucru va ajuta să slăbească ușor și să păstreze rezultatul după o dietă. În recenzii, femeile sunt sfătuite să obțină norma de proteine ​​din legume cu frunze, brânză tofu, pește de mare, nu din carne.

Alimentele preferate pot fi făcute cu carbohidrați scăzute

Alimente cu conținut scăzut de carbohidrați

Pentru ca respingerea dietei obișnuite să devină mai moale, nu a existat nicio dorință de a renunța la ceea ce a început, merită să revizuiți meniul vechi. Puteți chiar găti pâine pe o dietă keto, dar fără drojdie și tărâțe, in și făină de nucă de cocos. Cu acestea din urmă, deseori fac caserole sănătoase cu brânză de vaci cu albuș de ou, clătite, cheesecakes, prăjituri cu unt de arahide. Deserturile cu conținut scăzut de carbohidrați nu sunt mai rele decât deserturile clasice, dar chiar și cu ele trebuie să fii atent. Încercați să le gătiți doar pentru micul dejun.

Asigurați-vă că mâncați legume

Fibra ajută intestinele să funcționeze corect și protejează împotriva constipației. Un alt element important este magneziul: previne crampele musculare. Keto-dieta presupune prezența constantă în farfuria legumelor proaspete. Frunzele (spanac, salata), toate felurile de varză ca surse principale de fibre sunt deosebit de utile.

Keto nu este doar o dietă, ci o schimbare a stilului de viață

Conform acestui sistem, ei nu numai că pierd în greutate, dar mănâncă și ani de zile: pentru a menține greutatea, a opri dezvoltarea diabetului și a patologiilor tiroidiene. Keto-dieta schimbă modul în care privești alimentele și datorită acestui fapt, îți păstrează figura. Când devine un mod de viață, în dietă apar ouă, carne grasă, ciuperci, dar în cantități mici și mai rar. Femeile din recenzii spun că dieta keto este mai diversă decât arată.

Atenţie! Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării. Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

12 sfaturi pentru dieta keto – recenzii și rezultate
Extinderea spațiului de locuit