10 moduri de a menține picioarele potrivite la orice vârstă

Conținutul articolului



Porumbele pe tocuri, „coaja de portocală” pe șolduri, pielea înfiorătoare nu oferă atractivitate unei femei. Puteți rezolva problema picioarelor urâte dacă urmați 10 reguli simple. Exercitiile fizice regulate, dieta potrivita sau alte trucuri vor ajuta sa faca mersul usor si sa atraga privirile admirative ale barbatilor..

Exercițiu

Exercitiile fizice regulate vor ajuta la mentinerea unei forme perfecte. Exerciții pentru picioare subțiri pot fi dezvoltate independent sau un complex cu un antrenor. Pentru a obține mușchi musculari, glezne subțiri și picioare frumoase, este important să combinați forța cu antrenamentele cardio..

Sarcina Cardio

Exercitiile aerobe accelereaza bataile inimii, respiratia, ajuta la reducerea grasimilor din jurul soldurilor. Deoarece excesul de greutate în corpul inferior al femeilor arde mai greu decât în ​​jurul regiunii abdominale, antrenamentele cardio trebuie administrate de la 45 la 60 de minute de 3-5 ori pe săptămână. Pentru a menține picioarele în formă bună, acordați atenție exercițiilor precum ciclismul sau alergarea, săriturile, exercițiile fizice pe antrenori eliptici..

Alerga

O alergare mică este ideală pentru tonusul muscular. Jogging-ul este eficient doar pentru sportivii profesioniști. Dacă obiectivul tău este să îți menții picioarele în formă sau să slăbești puțin, optează pentru jogging-ul pe intervale. Alegeți cu viteză maximă de 30 de secunde, apoi încetiniți la un ritm calm timp de 1 minut pentru a vă relaxa. După trecerea timpului, continuați din nou sprintul timp de 30 de secunde. Repetați acești pași de 10-15 ori.

Un alt exercițiu util pentru picioare este alergarea pe scări. Găsiți o urcare gratuită cu 30 de pași. Rulați un singur zbor, apoi coborâți cu calm. Măriți treptat distanța cu 2-3 distanțe.

Ar trebui să dureze până la 20 de minute pentru o alergare completă..

Mers cu bicicleta

La fel ca majoritatea celorlalte activități fizice, o plimbare cu bicicleta nu va ajuta doar să vă mențineți picioarele în formă perfectă, dar va consolida sănătatea întregului corp. Acest exercițiu dezvoltă mușchii gambei și șoldului. Puteți alege o bicicletă de antrenament fixă ​​pentru a face sport acasă sau pentru a vă plimba în aer liber.

O plimbare de 30 de minute – 500 de calorii arse.

Utilizarea unei biciclete

Antrenor eliptic

Cursuri de fitness în sală pe simulatoare speciale pentru mersul întăresc mușchii șoldurilor, picioarelor, brațelor și spatelui. Începând cu o plimbare calmă, creșteți treptat ritmul..

Sfoară de frânghie

Acest exercițiu antrenează vițeii, îi face subțiri și elastici. Doar 400 de sărituri pe zi vor ajuta la menținerea picioarelor în formă perfectă și va elibera celulita. În plus, un astfel de antrenament stimulează rezistența..

Antrenament de putere

Pentru a-ți pompa cu adevărat picioarele, ai nevoie de doar 15 minute pe zi pentru a te dedica unei antrenamente sporite. Pentru cursuri, sunt potrivite ghemuțe intense, lungi laterale, greutăți basculante cu ghemuțe simultane. Doar 5 seturi de 12 repetări vă vor menține picioarele în formă excelentă. După antrenamentul de forță, mușchii au nevoie de odihnă. Faceți aceste exerciții doar de 2-3 ori pe săptămână.

Un set de exerciții pentru picioare cu greutate

întindere

Aceasta este o serie întreagă de exerciții, care vizează dezvoltarea flexibilității musculare, a mobilității articulare. Întinderea este potrivită pentru exerciții de dimineață sau încălzire înainte de antrenamentele cardio. Dacă doriți picioare zvelte, stăpâniți aceste exerciții de întindere:

  • Ia 1 picior înapoi. Puneți palmele pe perete. Îndoaie-ți puțin piciorul din față la genunchi, transferă-i greutatea corpului. Rămâneți în această poziție timp de 10-30 de secunde.
  • Stai în genunchi cu șosetele orientate spre spate. Coborâți mâinile în spatele spatelui. Înclinați-vă încet, ridicând genunchii.
  • Stai drept. Îndoaie piciorul drept la genunchi, sprijină-ți degetul pe podea, astfel încât glezna să privească în jos. Țineți poziția timp de 10-30 de secunde.

Exerciții de întindere

protectie solara

Un corp bronzat arată frumos, dar razele ultraviolete afectează negativ starea pielii și pot provoca cancer. Pentru a vă proteja picioarele de soare, înainte de a ieși vara, folosiți o protecție solară cu un filtru 30 SPF.

Pentru un bronz frumos, experții recomandă utilizarea unei creme speciale cu un bronzer..

Nu este la fel de dăunătoare pentru piele ca lumina ultravioletă, dar ajută la menținerea culorii pielii..

Protecție solară

Hidratează-ți pielea

Pentru a face picioarele modelului să arate perfect la o prezentare de modă sau o ședință foto, sunt udate cu ulei de nucă de cocos. Nu numai că dă o strălucire tentantă, ci și hrănește activ pielea. Uleiul de nucă de cocos poate fi folosit acasă. Pentru a menține moliciunea, hidratați pielea, după baie, asigurați-vă că folosiți loțiune corporală cu glicerină.

Aplicați crema pe toate picioarele, inclusiv picioarele.

Loțiunile vor ajuta la călcarea mai moale, la prevenirea fisurilor..

Pentru a crește efectul hidratantelor, puneți șosete de bumbac pe picioare înainte de a merge la culcare. Pentru a evita infecțiile fungice, nu aplicați un strat gros de cremă între degete.Ulei de nucă de cocos, loțiune și cremă

Folosiți un scrub

Corpul uman respinge constant celulele moarte ale pielii. Picioarele nu fac excepție. Pentru a restabili pielea, utilizați o cârpă de toaletă dură sau un scrub special, acordând o atenție deosebită pielii de pe genunchi și tocuri. Exfolierea va reduce probabilitatea ca părul încrucișat să sporească efectul loțiunilor hidratante sau al uleiurilor de corp. Curățați-vă pielea cel puțin 3 zile pe săptămână.

Epilarea regulată a părului

Idealul frumuseții la femei sunt picioarele netede fără păr. Puteți folosi un aparat de ras ca epilator. Acesta este cel mai ieftin, dar eficient mod de a face față excesului de vegetație pe picioare. Singurul său dezavantaj este posibilitatea de a obține o vătămare a pielii și o șansă ridicată de părul încolțit. Picioarele perfecte pot fi obținute și cu ajutorul depilării cu laser sau cu ceară..

Laser

Aceasta este o procedură de lungă durată care ajută la scăparea părului picioarelor timp de luni sau chiar pentru totdeauna. Epilarea cu laser este complet nedureroasă, potrivită pentru orice tip de piele. Nu există uscăciune, iritare sau hipersensibilitate după procedură. Epilarea se realizează în cursuri de 6-8 sesiuni.

Dezavantajele acestei metode de depilare sunt puține:

  • Contraindicații. Procedura nu este efectuată pentru boli infecțioase ale pielii, diabet zaharat sau arsuri solare severe..
  • Laserul nu este potrivit pentru toate tipurile de păr.. Metoda va fi ineficientă dacă aveți păr prea subțire, deschis sau gri pe corp.
  • Perioada de reabilitare. După depilare, este interzis să faceți soare timp de 2-3 săptămâni, trebuie să purtați haine închise timp de câteva zile, să evitați să vizitați sauna.
  • Riscul de arsură termică. Un dispozitiv învechit sau o calificare scăzută a unui cosmetolog poate duce la vătămarea pielii sau hiperpigmentare (apariția unor pete întunecate pe picioare).

Ceară

Procedura este ideală pentru cei care au un prag de durere ridicat sau doresc să-și mențină frumusețea picioarelor mult timp – de la 1 la 2 luni. Procedura este foarte rapidă. Un cosmetolog va elimina complet excesul de vegetație în 20-30 de minute. Ceara reduce cantitatea de păr regresat, ajută la scăparea pielii moarte.

Dezavantajele procedurii:

  • Posibilitate de iritare. Unele femei au pielea foarte sensibilă pe picioare sau sunt alergice la ceară..
  • Depilarea slabă poate declanșa apariția părului încolțit. Alegeți cu atenție un salon pentru ca procedura să fie complet încrezătoare în rezultat.

Laser și epilare cu ceară

Pedichiura pentru picioare frumoase

Monitorizați întotdeauna starea unghiilor. Pedichiura elegantă, unghiile îngrijite și lacurile de unghii vor ajuta la menținerea picioarelor în formă perfectă. Puteți efectua procesarea acasă, dacă există un set de instrumente de înaltă calitate sau puteți contacta comandantul.

Iarna, trebuie să efectuați o pedichiură o dată pe lună, iar vara, când picioarele sunt întotdeauna la vedere, – o dată la 2 săptămâni.

Cade sale de baie

În timpul pedichiura, este important să se manevreze nu numai unghiile, ci și tocurile. Pentru a face picioarele netede, aburind pielea în apă caldă, mergeți pe ele cu un fișier special sau piatră ponce. Bine ușurați băile de oboseală cu un decoct de mușețel, salvie, mentă. Pentru a crește tonusul vascular, utilizați băi de contrast – alternează apă caldă și rece de 5-7 ori.

Dacă aveți picioare grosiere, folosiți această rețetă:

  1. Se toarnă 4-5 litri de apă (38-43 ° С) în bazin.
  2. Adăugați sucul de o jumătate de lămâie, 2-3 linguriță. scorțișoară pudră, 2 lingurițe. L ulei de masline, ? Artă. lapte.
  3. Scufundați-vă picioarele în apă la glezne.
  4. Țineți timp de 10-15 minute.
  5. Tratează călcâiele cu ponce și săpun ușor.
  6. Uscați cu un prosop de baie înainte de a aplica crema pentru picioare..

Masaj anticelulitic și tratamente

Revista Academiei Europene de Dermatologie și Venereologie a publicat rezultatele unui studiu recent. Potrivit acestora, 80–90% dintre femei suferă de celulită pe fese sau șolduri. Esteticienii au dezvoltat produse speciale și metode terapeutice pentru combaterea celulitei.

La domiciliu și în saloanele de înfrumusețare se folosesc următoarele proceduri:

  • Corecția formei picioarelor prin criolipoliză. Aceasta este o metodă de tratament hardware în care depozitele de grăsime sunt netezite. Pentru a forma coapse șic și fese elastice, pe zona problemelor se aplică o duză de vid. Suge pielea și o tratează cu frig. Pentru a vedea rezultatul, aveți nevoie de 8-10 proceduri.
  • Cavitație. Depozitele de grăsime sunt dispersate prin ultrasunete. Medicul tratează cercurile cu probleme cu o duză specială, făcând pielea mai netedă. Pentru un rezultat pe termen lung, sunt necesare 5-10 proceduri.
  • Îngrijire la domiciliu, masaj. De asemenea, cremele și învelișurile speciale ajută la strângerea pielii, la menținerea formei perfecte a șoldurilor. Alegeți alimente care includ boabele de cafea, ardei iute și retinol. Finalizați procedura cu un masaj manual. Nu numai că ajută la descompunerea grăsimilor corporale, dar îmbunătățește și circulația sângelui..

Principiul procedurii de cavitație

Reglați dieta

Dacă ați fost angajat în fitness de mult timp și simțiți că picioarele v-au fost pompate bine, dar umflăturile dvs. nu se arată bine, este timpul să vă schimbați dieta. Echilibrează-ți dieta pentru proteine, carbohidrați, grăsimi. Corespondența lor este de 60–30–10%.

Este important să respectați regimul de băut (1,5-2 litri de apă pe zi, fără a conta lichidul furnizat cu alimente) și aportul caloric – până la 1800 kcal / zi.

Dacă doriți să slăbiți nu numai picioarele, ci și restul corpului, excludeți astfel de produse din meniu:

  • alcool;
  • carne grasă, pește;
  • lapte integral, smântână, unt;
  • fast food;
  • coacere cu unt;
  • cartofi;
  • zahăr și sare.

Dieta corectă

Aveți grijă de varice

Venele de intrare pe picioare sau vene de păianjen nu numai că sunt inestetice, dar pot provoca și un disconfort dureros. Există multe teorii despre apariția varicelor – malnutriție, ereditate, purtarea prelungită a călcâielor. Venele convexe la nivelul picioarelor nu sunt o propoziție. Există mai multe opțiuni pentru remedierea situației:

  • Exercitii fizice. Exercitați în mod regulat pentru a îmbunătăți circulația picioarelor.
  • Purtați lenjerie de compresie. Puteți achiziționa ciorapi speciali sau colanți care vor susține venele la locul lor.
  • Proceduri medicale. Odată cu flebectomia, vasele convexe sunt îndepărtate prin incizii minuscule. În ablația cu laser sau radiofrecvență, medicul introduce un cateter prin care se aplică un laser sau un curent pentru a sigila peretele venei. Aceste proceduri prezintă dezavantaje: costuri ridicate și contraindicații (tromboză, inflamație în zona afectată).

Prevenirea varicelor

Alege hainele potrivite

Puteți accentua picioarele frumoase alegând garderoba potrivită.

Șoldurile largi sau înguste pot fi ușor mascate în fuste căzute din țesături ușoare. Dacă preferați să purtați pantaloni, alegeți evazat până la partea de jos, iar pentru ei – pantofi cu toc înalt.

O astfel de imagine vă va întinde vizual picioarele, vă va ajuta să ascundeți proporții imperfecte ale figurii.

Picioarele lungi și grațioase de sex feminin vor sublinia orice rochii sau miniskirts. Pentru a reduce creșterea folosind îmbrăcăminte, utilizați o tehnică simplă – alegeți țesături cu dungi orizontale sau modele mari. Reduceți vizual distanța dintre tors și picioare va ajuta contrastul de culoare între părțile superioare și inferioare ale rochiei sau costumului.

Îmbrăcămintea picioarelor care prelungesc vizual

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

10 moduri de a menține picioarele potrivite la orice vârstă
Sistem automat de irigare a grădinii: organizarea irigării plantelor