10 obiceiuri care scurg energia de la tine

Conținutul articolului



Când echilibrul mental este perturbat, o persoană experimentează apatie, tristețe și oboseală. Cauza acestei afecțiuni poate fi obiceiurile care consumă energie. Încercați să le minimalizați – acest lucru vă va ajuta să rămâneți treji pentru o perioadă lungă de timp, fără a simți o cădere în timpul zilei.

Meniu dezechilibrat

Meniu dezechilibrat

Toate părțile corpului au nevoie de substanțe nutritive: fără ele, organismul nu poate funcționa normal. Glucoza este o sursă universală de energie. Zahărul cu alimente intră în stomac, de unde este transportat prin fluxul sanguin către toate organele interne. Cu un stil de viață sedentar și fiind supraponderal, nevoia organismului de glucoză este redusă.

Pentru a economisi energie, consumă aproximativ 2.000 de calorii pe zi din alimente sănătoase. Micul dejun și prânzul ar trebui să fie hrănitoare, este mai bine să faceți cină ușoară, pentru a nu încorda stomacul înainte de a merge la culcare. Nu uitați că refuzul micului dejun este dăunător: vă este foarte foame în timpul zilei, ca urmare, mâncați noaptea.

Produse nutriționale care completează rezervele de energie:

  • carne slabă;
  • legume verzi cu frunze;
  • produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi;
  • pâine integrală de grâu;
  • nuci, soia.

Multifunctional

Multifunctional

Când faci mai multe lucruri simultan, se pierde multă energie. Multitasking-ul este un obicei prost. Deranjează creierul: aruncarea de la problemă la problemă previne concentrarea. Drept urmare, vă asumați mai multe sarcini, dar nu finalizați niciuna. Încercați să faceți lucrurile treptat, fără să săriți de la unul la altul..

Reclamații

O persoană care exprimă nemulțumirea cu orice ocazie preia energie de la cealaltă persoană. Reclamațiile provoacă gândire negativă – o astfel de criză emoțională consumă energie pentru toți participanții la conversație. Încercați să suprimați nemulțumirea altor persoane, direcționând conversația într-o direcție pozitivă. Exprimați-vă pe dvs. doar atunci când se cunoaște cauza problemei și se găsesc modalități de rezolvare a acesteia.

Deshidratare

Deshidratare

Deshidratarea este ceea ce ia energia corpului. O scădere a nivelului apei de chiar 1,5% împiedică creierul să lucreze la forță maximă. Regimul optim de băut este de 8 pahare de apă pe zi. Dacă activi în sport, bea mai mult. O modalitate ușoară de a verifica nivelul de hidratare este de a evalua culoarea urinei. În mod normal, este ușor și transparent, tulbure și galben înseamnă deshidratare..

Deficiență de fier

Cea mai frecventă cauză a pierderii de energie. Lipsa fierului duce la un deficit de hemoglobină. Această proteină este implicată în schimbul de gaze necesar pentru menținerea metabolismului normal. Lipsa acesteia se reflectă în activitatea tuturor sistemelor și organelor: imunitatea scade, oboseala crește și apare iritabilitatea. Deficiența de fier este adesea observată la persoanele care nu consumă produse animale..

Vegetarienii trebuie să cumpere suplimente speciale care conțin acest element. Aportul zilnic de fier pentru bărbații adulți este de 10–12 mg, pentru femei 20–30 mg. Copiii între 1-12 ani au nevoie de 22 mg de element pe zi. În timpul sarcinii, mama poate avea nevoie de până la 80 mg de fier pe zi..

Imobilitate

Imobilitate

Puteți începe să vă gestionați energia cu educație fizică: chiar și exerciții cu intensitate redusă vă crește nivelul de energie cu 20%. Pentru a fi treaz întotdeauna, mișcați-vă mai mult. Dacă nu aveți ocazia să faceți exerciții fizice în mod regulat, faceți plimbări zilnice, încercați să mergeți mai mult, să faceți exerciții dimineața, preferați scările către lifturi.

Radiația ecranului telefonului

Aflând ce consumă toată energia, o persoană nu adesea acordă importanță unui smartphone familiar. Lumina emisă de pe ecranul său încalcă ritmurile biologice. Aceasta provoacă insomnie, ceea ce duce la o defalcare. Dacă nu trebuie să te uiți constant la telefon, folosește-l cât mai puțin..

Postură proastă

Postură proastă

În mod normal, coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă – acest lucru permite distribuirea uniformă a greutății corpului superior și inferior. Dacă ești ascuns, corpul cheltuiește mai repede energia pentru a menține spatele într-o poziție neobișnuită. Învață să stai și să mergi drept, imaginându-ți că coloana vertebrală este o linie dreaptă. Când spatele devine uniform, te vei simți mai vesel..

Perfecţionism

Dorința de a aduce totul la ideal necesită multă energie. Perfecționistii sunt inflexibili și dogmatici: nu acceptă eșecurile, simt nevoia de control și evaluare. Această abordare a vieții este adesea cauzată de epuizarea emoțională sau de stresul cronic, este obositoare și intensifică energia..

Primul pas pentru a scăpa de problemă este recunoașterea dorinței nesănătoase pentru ideal. Încetează să mai faci cereri excesive pentru tine și pentru ceilalți, încearcă să fii imperfect. Concentrați-vă nu pe rezultat, ci pe proces. Pentru a scăpa de emoții negative, folosiți tehnici de meditație, exerciții de respirație, vizualizare.

Cafeină

Cafeină

O ceașcă de cafea dimineața revigorează, stimulează sistemul nervos, crește concentrația, îmbunătățește starea de spirit. Din păcate, efectul cofeinei este temporar și deja prin cină vă puteți simți obosit. Pentru a rămâne treaz, renunțați la ceai tare și cafea, începeți să dormiți suficient – aceasta este o modalitate bună de a menține un nivel suficient de energie constant.

Evaluează acest articol
( Încă nu există evaluări )
Adaugă comentarii

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

10 obiceiuri care scurg energia de la tine
Piscina de pe site și siguranța copiilor: metode de protecție